Rasterska grafika – I. K. T.

Licenca Creative Commons To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Rasterska grafika se mi je od vedno zdela zelo zanimiva, umetnost druge sorte. Sama se vanjo nisem nikoli poglabljala, vendar s to nalogo sem se morala.  Za motiv moje slike sem si izbrala domišlijsko podobo deklice, ki boža mucko.

Najprej sem začela s skico, ki sem jo našla v eni izmed svojih starih skicirk in naredila poboljšano kopijo stare skice v kriti. Skico sem si izbrala zato, ker je bila izmed vseh vstalih skic v skicirki najmanj zahtevna in najman dodelana, tako sem imela proste roke s spremembami in barvami. Skica je bila tako le usnova za približno kaj želim narisati.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Skico sem tako le z upazovanjem prerisala v krito, zato da sem lahko še malo spremenila kompozicijo. Za to osnovno skico in za začetek te slike sem uporabila orodje svinčnik, ki je že v kriti takoj ko jo naložiš na računalnik.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Na skici pa sem se nato z dodatkom nove plasti na njej lotila barvanja vseh površin. Najprej sem pobarvala vse dele kože, nato polover… Dokler nisem pobarvala vseh plasti, ki naj bi bile enake barve. Za barvanje sem uporabila par čopičev, kulijev in nekaj barvic, ki spadajo pod že naložena orodja v kriti.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Počasi sem nato deklici začenjala dodajati kar nekaj podorbnosti na oblekah. V tej stopnji pa sem deklici tudi na rahlo dodelala obraz. Za to obdelavo sem uporabila orodja označena na spodnji manjši sliki, kjer je prikazana povečava kritinih orodij.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Nato sem se začela ukvarjati z obrobo celotne figure in barvanjem še preostalih površin. Pri barvanju sem večkrat morala spremenjati velikost čopiča, saj je bilo velike površine precej lahko pobarvati z večjo površino za nanašanje barv, medtem ko je bilo zelo težko priti v vse male reže.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Iz plasti sem nato odstranila vse moteče elemente in skušala dokončati deklico, ji narediti čevlje in druge detajle. Ponovno sem uporabljala le par različnih orodij, ter jim spreminjala velikost za lažjo dostopnost.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Nato sem se lotila obdelovanja mačkona na sliki. Kot pri deklici, sem se tega lotila z barvanjem enakobarvnih plasti, še na originalni skici.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Mačkona sem v večini pobarvala z orodjem barvica, saj ima le ta končni izgled zelo mehak in sem tako ponazorila mehkobo dlake.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Nato sem se odločila izdelati vse elemente, ki so v okolici mačkona bolj detajlni. Dekličina roka, mačkonov obraz in nato na koncu še line art (obrobo) okrog mačkona. Deklici sem tudi zamegljila prehode med različnimi toni barve v laseh.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Nato sem za večji poudarek na deklici in mačku sliki dodala še kopijo plasti 3 na kateri se nahajajo plasti barve, da bi slika imela večjo intenziteto.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Nato sem začela dodajati še veliko več drugih plasti na katere sem risala posamične dele odzadja, da so se kasneje lahko bolje prekrile in da med elementi ni prišlo do praznin. Seveda pa tudi za lažje bravanje, saj ti tako ni potrebno skrbeti da boš barval čez linije drugih elementov, ki so že na sliki. Sloje sem nato tudi zaklepala, da ne bi česa ponesreči brisala ali pa na kakšen drug način poškodovala.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Nato sem se odločila popraviti par obrob, ter sem zato vključila staboilizator risala oz. pisala.

 

 

Nato sem poskušala popraviti odzadje do te mere da bi deloval skupaj s celotno sliko, saj me je nekaj na njem zelo motilo. Probala sem vrsto različnih trikov, a ker se z rastersko grafiko ukvarjam prvič nisem imela točno ideje kaj delam in kaj katero urodje naredi. Za odzadje sem uporabila tudi vrsto različnih čopičev, a mi noben ni imel uredu teksture.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Nič mi zares nio bilo všeč, zato sem iskala druge rešitve in se na koncu odločila za zadnji dodatek na moji sliki. Celotnemu delu sem dodala skicirana pravljična drevesa, da bi sliko zapolnili in odvrnili pogled od odzadja s katerim nisem najbolj zadovolna. Drevesa sem dodala z orodjem svinčnik, s katerim sem narisala tudi originalno skico, vendar je tokrat njegova velikost konice veliko večja.

Končni izdelek:

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

REFLEKSIJA:

Pri tej nalogi sem se naučila ogromno novega. Uporabo programa Krita oz. na splošno začetke digitalnega risanja, saj je to moje prvo digitalno delo. Prej sem vedno le probavala in prenehala, ker mi ni najbolje šlo, ter sem bila bolj navezana na tradicionalen način risanja. Naučila sem se tudi da so prio digitalnem ustvarjanju stvari precej bolj dolgotrajne kot pri tradicionalnem risanju, vsaj dokler ne osvojiš programov.

Če bi imela več časa pri nalogi bi definitivno prvo malo zvadila risanje digitalno, bolj bi se pa posvetila tudi odzadju, saj mi odzadje na tej sliki ni najbolj všeč. Najbrž bi probala narisati več različnih odzadij in se potem odločila za tistega, ki bi mi bil najbolj všeč. Dodala bi tudi veliko več detajlov.

Največ časa sem definitivno posvetila na osrednjem motivu moje slike, deklici, saj mi gre risanje takih podob najlažje in rišem jih tudi najraje. Bolj specifično, največ časa sem porabila na obrazu in čevljih.

Pridobljeno znanje bom tekom študija lahko uporabila pri mnogo stvareh, izdelovanju seminarskih nalog za likovne predmete, saj je vedno potrebno nekaj risati ali pri izdelovanju digitalne zgodbe. V moji nadalnji poklicni poti pa sigurno pri pouku, saj se mi zdi da je mlade treba naučiti uporabe računalnika tudi v likovne namene. Na poklicni poti pa lahko uporabiš digitalno umetnozt in rastersko grafiko pri oblikovanju raznih stvari za svoje učence, kot so bolj zanimivi PowerPointi z lastnimi poslikavami itd.

Edina stvar, ki me je pri projektu motila je bilo moje lastno neznaje uporabe krite, saj dokler sistema ne pogruntaš popolnoma si v uporabi precej počasen. Tako da ubistvu me je najbolj motila moja počasnost, saj bi na roko enako stvar narisala 10x hitreje.

V definiciji samega projekta ne bi spremenila nič. Edino kar bi poudarila je naj študentje, ki še prej  nikoli niso uporabljali Krite ali se ukvarjali z digitalno umetnostjo prvo malo povadijo risanje digitalno, če ne najbrž s svojim izdelkom ne bodo najbolj zadovolnji, ker bodo od sebe pričakovali veliko več, saj so v tradicionalnem risanju najbrž zelo izurjeni.

Deli
Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
(Skupno 40 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...