Rastrska grafika

Lev by Sheepy is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Za ustvarjanje sem uporabil program Krita, ki sem ga že poznal ter delal na njem. Zato lahko z gotovostjo rečem, da me program sovraži. Skozi postopek dela sem shranjeval različne stopnje po različnih mapah iz katerih sem nato naredil kopije in nadaljeval z risanjem na kopijah. Zaradi meni neznanih razlogov so se od 6ih slik shranile le tri. Če ne drugega, me je to naučilo, da redno pritiskam Prtscr. Poleg teh nevšečnosti imam z programom neskončno drugih problemov, saj opcija Pen Pressure večkrat iznenada neha delovati, nakar sem moral resetirati cel računalnik.

Lahko le rečem, da mi je to delo zaradi teh težav vzelo dvakrat več kot normalno in na žalost še afirmiralo moje nevšečnosti z digitalnim ustvarjanjem.

Slika 1 by Sheepy is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

začel sem z osnovnimi potezami in liki, kjer sem izrisal obrazne poteze in grivo. To sem delal v šoli in ko sem prenašal na svoj mail, se je zadnjih 10 minut izgubilo, zato sem obraz moral doma začeti znova od začetka.

Slika 2 by Sheepy is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Tu so vidne vse osnove za skico, čez katero sem nato odprl novo plast in začel delati na sliki.

Slika 3 by Sheepy is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Med prejšnjo in trenutno sliko so se, kot že prej omenjeno izgubile 3 slike, na katerih je bilo prikazan moj postopek.

Za osnovne črte sem uporabil čopič z opcijo Pen pressure, za dodatno viden detajl. Ker mi to orodje ni vedno delalo kot bi moralo, mi je ta del vzel veliko časa. Na temnejših delih sem uporabil večjo zgostitev črt, kar je poudarilo vtis 3D, najbolj pa je vidno na ustnicah, smrčku in pri očeh.

Za grivo sem uporabil večjo velikost istega čopiča z manjšo nasičenostjo.

Nazadnje sem uporabil še orodje za senčenje, da sem poudaril različne dele, vendar mi tega ni uspelo naslikati po svoji viziji. Ker so bile prejšnje različice izgubljene, sem dokončal in po najboljših močeh popravil sliko.

Slika se mi zdi primerna za rastrsko grafiko, saj je sestavljena iz ogromno majhnih krivulj, ki sestavljajo celoto, prav tako pa je uporabljeno orodje Airbrush za poudarjanje določenih predelov, kar ustvari mehke naravne prehode, katerih se ne da storiti v primeru vektorske grafike.

Iskreno mi moj rezultat ni všeč in če bi imel čas in voljo, bi nalogo poskusil še enkrat.

(Skupno 22 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Orodna vrstica za dostopnost