Rastrska grafika
Gospa by Larisa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Za to rastrsko gafiko sem uporabila program Krita. S tem programom sem se spoznala že pred nekaj leti, nažalost pa se mu v zadnjih treh letih nisem posvetila. Ponovno sem se mrala naučiti uporbljati program, kar mi je bilo zelo všeč.
Postopek
1.
postopek 1 by Larisa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
postopek 2 by Larisa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Najprej sem si narisala grobo skico in jo malo pobarvala, da si lažje predstavljam, kako bo izgledalo na koncu. To vedno naredim, da se lahko odločim, če mi je ideja sploh všeč. Ko sem bila zadovoljna s skico sem nadaljevala z drugim korakom.
2.
postopek 3 by Larisa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Ker res ne maram risanja obraza in rok sem na sliki nadaljevala ravno s tem. Takoj sem začela z izpopolnjevanjem, saj sem hotela čim prej opraviti ta del slike.
3.
postopek 4 by Larisa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
postopek 5 by Larisa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
V tretjem koraku sem se posvetila teksturam na oblačilih, kot je puhek na njenem plašču in kapi. dodala pa sem tudi lase. za vsako od teh tekstur sem morala poiskati čopič, ki bi bil najbolj ustrezen. To se je pri puhku izkazalo za kar velik iziv.
4.
postopek 6 by Larisa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
V četrtem koraku sem dodala ozadje za katerega sem uporabil več odtenkov modre, želela sem, da bi izpadlo kot, da gospa stoji zunaj v neki čarobni zimski sneženi noči. Zdi se mi, da mi je to še kar dobro uspelo.
5.
postopek 7 by Larisa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
V petem korak sem dodala darilo, ki ga gospa drži v rokah. Pri tem sem ugotovila, da je zlato barvo težko narisati, želela sem, da bi se trakec na darilu bleščal v zlati bari.
6.
Gospa by Larisa is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
V zadnjem koraku sem darilu dodala pentljo. Hkrati pa sem na celotni sliki dodala nekaj svetlobnih in senčnih delov, da dobimo občutek, da se darilo sveti.
Refleksija
- V tem projektu sem se ponovno in bolj podrobno naučila uporabljati program Krita. Naučila sem se tudi razlike med rastrsko in vektorsko grafiko.
- Če bi imela več časa, bi se še bolj posvetila izvedbi različnih tekstur, da bi jih izpopolnila in s tem naredila še boljše. V prihodnje bi se zelo rada posvetila nadaljnjemu raziskovanju programa, in spoznavanju novih trikov za lažjo in hitrejšo uporabo, za kar mi je zmanjkalo časa pri tej nalogi.
- Največ časasem posvetila risanju obraza in rok, saj imam s tem tudi na splošno največ težav. Kljub temu pa se mi zdi, da mi je na koncu kar dobro uspelo.
- Mislim, da sem delo dobro opravila in zadostila kriterijem projektne naloge za rastrsko grafiko. Menim da sem na sliki pokazala moje znanje in razumevanje uporabe grafičnega programa Krita.
- Tekom študija se mi zdi, da se bom še velikokrat srečala z digitalnim ustvarjanjem. Za poklicno pot pa nemorem ravno vedeti, saj nevem še kaj točno bom delala. Zagotovo palahko rečem, da mi bo to pridobljeno znanje prišlo prav, ne glede na tokaj bom delala.
- Najljubši del projektne naloge mi je bilo ustvarjanje oziroma risanje samega izdelka. Najmanj pa mi je všeč tole pisanje refleksije in postopka, saj mi pisanje besedil ne gre ravno najbolje od rok.
- Jaz v definiciji projektne naloge ne bi spremenila nič, saj mi je bila zelo všeč. Poljubna izbira motiva se mi je na začetku zdela zelo težka, saj sem bila čisto brez idej, ampak kljub temu se mi zdi, da sem na koncu prišla do neke ideje, ki mi je bila všeč. Čeprav verjetno večini ni všeč pisanje postopka je tudi to zelo pomemben del naloge, zato tudi tega ne bi spremenila.