Rastrska grafika – Basquiat
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Pri predmetu IKT smo se spoznali z rastrsko grafiko. Za projektno nalogo smo jo morali ustvariti tudi mi in ker smo si lahko izbrali poljubni motiv, sem si izbrala portret umetnika Jean-Michela Basquiata. Cilj je bil ustvariti grafiko z mehkimi prehodi, izdelali pa smo jo s prosto dostopnim programom Krita.
Postopek
Grafiko sem ustvarila s pomočjo grafične tablice, ker sem jo imela ravno na razpolago in je skoraj nikoli ne uporabljam, tako da sem se imela skozi to nalogo navaditi priložnost navaditi tega pripomočka.
Ko sem odprla krito sem najprej na prvo plast uvozila izbrano sliko. Nato sem naredila novo plast in si izbrala del obraza, s katerim sem začela izdelovati grafiko. Skozi ves proces sem uporabljala čopič Basic 5 Size Opacity, katerega velikost sem veliko spreminjala, saj je obraz sestavljen iz najrazličnejšo velikih površin. Prekrivnost sem ohranila na 100% in s funkcijo Color Selector Tool izbrala primerno sivino na originalni sliki, ki sem jo nato prenesla na svojo grafiko.
Obraz sem si razdelila na več predelov, ki sem jih ločila na posamezne plasti, tako da sem se res lahko vsakemu dovolj podrobno posvetila. Začela sem s čelom.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Nato sem se lotila predela z očmi.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Zatem sem dokončala še preostanek obraza.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Potem sem naredila še vrat in zgornji del srajce, a se nisem tako poglobila v podrobnosti pri sencah kot pri obrazu.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Na posebni plasti sem obdelala tudi njegovo ruto, saj je imela dokaj zapleten vzorec.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Zaključila sem z njegovimi lasmi, dodala pa sem tudi enotno sivo ozadje. Tako je izgledala končana grafika, preden sem dodala mehke prehode.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Ko sem imela primerno razporejene vse sivine sem uporabila čopič Blender Blur, s katerim sem ublažila ostre prehode med sivinami in dala obrazu bolj plastičen in mehek izgled.
Končni izdelek
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Ker nisem našla licence za originalno sliko, po kateri sem naredila grafiko sem spodaj navedla link slike:
Refleksija
Skozi ta projekt sem spoznala nov program – Krita, za katerega pred tem še nisem slišala. Zdi se mi zelo dobra alternativa za ljudi, ki se z digitalnim oblikovanjem spoznavajo prvič ali pa si morda ne morejo privoščiti dragih programov kot so Photoshop.
V srednji šoli sem se že malo ukvarjala z digitalnim oblikovanjem grafik, a je bilo vse bolj površno, zato sem vesela, da sem tu imela dovolj časa, da sem projekt dokaj podrobno dodelala. Pri delu nisem imela večjih težav, je pa trajalo kar precej ur, da sem grafiko dokončala, a vem, da bi se lahko še bolj poglobila v podrobnosti. Najbolj nevešča sem bila pri uporabi čopiča Blender Blur, ker se mi je zdelo, da je bil efekt preveč zamazan. Osebno mi je bila grafika bolj všeč preden sem zabrisala linije, a se je bilo vseeno zabavno spoznati z nečim novim.
Projekt mi je bil v celoti všeč in Krito bom najverjetneje še kdaj uporabljala za prihodnje projekte.