Cilji projektne naloge:
- študenti z usvojenim znanjem iz rastrske in/ali vektorske grafike ter licenc načrtujejo in ustvarijo digitalno zgodbo
- študenti samostojno iščejo, vrednotijo, izbirajo in uporabljajo programsko delo za ustvarjanje digitalne zgodbe (s področja grafike, videa in zvoka)
- študenti izvedejo samorefleksijo svojega dela
Delo zajema:
- kratek opis zgodbe,
- načrtovanje, izdelavo zgodborisa in izdelavo digitalne zgodbe,
- objavo zgodborisa (dokument po obrazcu oddan v pdf obliki) in končne digitalne zgodbe (Arnes Video ali Youtube ter vdelava v objavo spletnega mesta iktlp1718.splet.arnes.si),
- refleksijo in (samo)vrednotenje.
Tema zgodbe v študijskem letu:
- 2019/20: OBLIKA (likovni pojem)
- 2018/19: SVETLO/TEMNO (likovni pojem)
- 2017/18: BARVA (likovni pojem)
Refleksija naj zajema odgovore na sledeča vprašanja, pri čemer naj bodo vsi odgovori dobro argumentirani in kritično ovrednoteni:
- Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
- Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
- Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
- Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
- Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
- Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
- Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
Vrednoti se (naloga ni obvezna, gre za nalogo višje zahtevnosti, ki jo študent izdela samostojno z lastnim raziskovanjem, za oceno odlično):
- zgodboris,
- objava v spletu in refleksija in
- digitalna zgodba – Robinovi elementi.
Rok in način oddaje naloge:
- študent odda nalogo v ocenjevanje preko obrazca Oddaja projektnih nalog ocenjevanje v spletni učilnici predmeta
- nalogo odda v ocenjevanje do datuma in ure razpisanega izpitnega roka:
- 28. 1. 2020 do 12:00,
- 11. 2. 2020 do 8:00,
- 28. 8. 2020 do 10:00.