Digitalna zgodba (SE)

Cilji projektne naloge:

  • študenti z usvojenim znanjem iz rastrske in/ali vektorske grafike ter licenc načrtujejo in ustvarijo digitalno zgodbo
  • študenti samostojno iščejo, vrednotijo, izbirajo in uporabljajo programsko delo za ustvarjanje digitalne zgodbe (s področja grafike, videa in zvoka)
  • študenti izvedejo samorefleksijo svojega dela

Delo zajema:

  • kratek opis zgodbe,
  • načrtovanje, izdelavo zgodborisa in izdelavo digitalne zgodbe,
  • objavo zgodborisa (dokument po obrazcu oddan v pdf obliki) in končne digitalne zgodbe (Arnes Video ali Youtube ter vdelava v objavo spletnega mesta iktlp1718.splet.arnes.si),
  • refleksijo in (samo)vrednotenje.

Tema zgodbe v študijskem letu:

  • 2019/20: OBLIKA (likovni pojem)
  • 2018/19: SVETLO/TEMNO (likovni pojem)
  • 2017/18: BARVA (likovni pojem)

Refleksija naj zajema odgovore na sledeča vprašanja, pri čemer naj bodo vsi odgovori dobro argumentirani in kritično ovrednoteni:

  • Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
  • Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
  • Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Vrednoti se (naloga ni obvezna, gre za nalogo višje zahtevnosti, ki jo študent izdela samostojno z lastnim raziskovanjem, za oceno odlično):

  • zgodboris,
  • objava v spletu in refleksija in
  • digitalna zgodba – Robinovi elementi.

Rok in način oddaje naloge: 

  • študent odda nalogo v ocenjevanje preko obrazca Oddaja projektnih nalog ocenjevanje v spletni učilnici predmeta
  • nalogo odda v ocenjevanje do datuma in ure razpisanega izpitnega roka:
    • 28. 1. 2020 do 12:00,
    • 11. 2. 2020 do 8:00,
    • 28. 8. 2020 do 10:00.
(Skupno 155 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost