Digitalna zgodba – oblika človeka
Za izdelavo digitalne zgodbe sem izbrala video. Posnela sem ga z mobilnim telefonom, uredila in sestavila pa sem ga v programu Video Show. Tako sem videu lahko dodala glasbo, ter ga spremenila v črno belo. Prav tako sem nekaj delov uredila v “fastmotion”.
Ker je bila likovna naloga oblika, sem se odločila pojem razširiti iz likovnega v kompleksnejšega – zato sem se odločila za socialno problematiko – oblika pomoči. Za naslov sem izbrala besedno zvezo oblika človeka, saj menim, da danes težje pristopimo do pomoči potrebnim ljudem. Če človeku ne moremo materialno pomagati pa mu lahko emocionalno, saj to nič ne stane. S tem lahko marsikateremu spremenimo dan, s tem pa se tudi sami izboljšamo.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Zgodboris dostopen na: zgodboris
Video dostopen na: Oblika človeka
REFLEKSIJA
Pri izdelavi digitalne zgodbe sem se naučila samostojno posneti video dele ter jih urediti in združiti v nov video. Le tega pa objaviti v YouTube. Celoten projekt se mi je zdel zahteven, saj svoje ideje nisem mogla izpeljati sama, prav tako nikoli prej nisem ustvarjala video vsebin, zato sem se morala naučiti kaj je primerno in kaj ne, prav tako pa sem se morala naučiti urejati video posnetke ter jih združiti v celoto. Največ časa sem tako posvetila snemanju in pa urejanju videa. Če bi imela na voljo več časa, bi posnela daljši video in vključila več problematik. Svoj izdelek bi ocenila kot dober, saj sem upoštevala vse dane kriterije.
Pri projektu mi je bilo najljubše to, da smo imeli proste roke pri ustvarjanju, izbirali smo lahko med vsemi možnostmi, od videa, grafik, stripa, prav tako pa smo lahko izbirali medij za izdelavo, torej kateri koli program. Hkrati mi je svoboda izražanja predstavljala tudi izziv, saj tako težje zamejiš svoje ideje ter jih perfektno realiziraš. Projekta v definiciji ne bi spreminjala, saj smo se z njim samostojno naučili uporabnih tehnik, ki jih bomo po potrebi lahko uporabljali tudi med študijem oziroma na svoji poklicni poti za popestritev učnega procesa.