Kreiram splet: Z ljubeznijo, Karin

Mlada ljubiteljica narave in umetnosti je tukaj, da vam pokaže česa je sposobna. Uživajte v mojih izdelkih. Z ljubeznijo, Karin.

Moja mati pravi, da sem prej začela ustvarjati preden sem začela sploh govoriti. Tako sem že od malih
nog vedela, da se bolje izražam skozi svoja dela kot pa z govorjenjem. Sama me je spodbujala k
ustvarjenju, saj je kot fotografinja uživala v modelu, ki je bil vsak trenutek dneva popackan z barvami
od pete do glave. Hkrati pa je bil to njen način, da imam zdaj (in zavedno) v slikah in videoposnetkih
prikazan začetek moje ustvarjalne poti. Moja mati je prav tako oseba, ki me je potisnila v študij
likovne pedagogike. Uživam v delu z otroci, obiski narave, rada pa tudi potujem in preizkušam nove
kulinarike.

Mala umetnica Karin
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
IKT v mojem življenju

Moji začetki uporabe tehnologije sežejo do 15 let nazaj, ko sva z bratom ob sobota in nedeljah ob 8
uri gledala risanke. Kmalu za tem sem začela uporabljati tablico za igrice, lastnega pametnega
telefona nisem dobila še do 6. razreda. V osnovni šoli sem se spoznala z računalniki in Powerpointom
ter Wordom. V gimnaziji pa smo začeli uporabljati tudi Excel ter različne spletne učilnice. Kot
maturitetni predmet se izbrala Informatiko, kjer smo se spoznali še z Pythonom, Dexijem ter
Htmljem. V programiranju nisem najboljša, medtem ko mi je oblikovanje spletne strani z Htmljem
prirastlo k srcu. V digitalnem risanju sem čisti začetnik in se veselim, da se česa novega naučim. Kot
bodoča profesorica likovne pedagogike bom svojim učencem predala svoja znanja o digitalnem
risanju in jih spodbujala, da so kar se da kreativni pri uporabi računalnikov ter oblikovanju
prezentacij.

Refleksija

Pri tem projektu sem se naučila o posledicah digitalnih odtisov ter oblikovanja spletnih objav na
platformi, ki mi je bila prej neznana. Če bi imela več časa bi dodala več slik, morda več besedila;
spremenila bi različne oblikovne detajle, da bi bila moja objava bolj estetsko privlačna; izboljšala bi
mojo slovnico, saj sem verjetno naredila kakšno napako, ki je sama ne opazim. Največ časa sem
posvetila izbiri slike, saj smo se pri uri IKTja pogovarjali o digitalnem odtisu in kako je to kar mi
objavimo na svetu lahko tam za vedno in za vsakogar. Skrbno sem izbrala sliko sebe, ki se najbolje
povezuje z temo članka, hkrati pa se zavedam da te objave ne bom obžalovala čez 10 let. Moje delo
bi, glede na kriterij ocenjevanja, ocenila z odlično oceno, saj sem ustreza vsem kriterijem in vsebuje
vse zahtevane podatke. Pridobljeno znanje bom tekom študija uporabila pri različnih predmetih in
morda tudi obšolskih dejavnosti, ki bodo zahtevala ta specifična znanja (oblikovanje in objavljanje).
Na svoji poklicni poti pa bom pridobljena znanja lahko delila naprej svojim učencem v šoli v okviru
pouka likovne umetnosti. Pri projektu mi je bilo najljubše oblikovanju besedila in »igranje« z fonti ter
barvami. Najmanj všeč pri izdelavi projekta mi je bilo pisanje samega besedila. Definicija projektne
naloge študentom prepušča veliko umetniške svobode, kar se mi zdi super, in prav tako ne vidim nič
narobe z navodili.

(Skupno 19 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost