JukotArt
JukotArt ima rada umetnost v vseh pogledih besede. Že od malega jo je fasciniralo vse od branja poezije, gledanje gledaliških predstav, plesanje baleta in slikanje s barvami različnih dimenzij. Zdaj se je podala na novo življenjsko pot v Ljubljano, kjer želi svojo ljubezen do umetnosti spremeniti v kariero.
Digitalna tehnologija v mojem življenju do sedaj in kaj želim/pričakujem na poklicni poti
Od digitalne tehnologije sem v življenju uporabljala veliko produktov. Od socialnih omrežjih na katerih skušam predstaviti svoja umetniška dela do računalnika, tablice ter mobilnega telefona, ki mi pomagajo pri vsakdanjem življenju pri opravljanju tako šolskih kot obšolskih dejavnosti. Prav tako se poslužujem uporabi breztičnih kartic, pri plačevanju v trgovinah ter vožnji z mestnim ter medkrajevnim avtobusom, na dnevni bazi.
V današnjem času je uporaba digitalne tehnologije tako razširjena, da skoraj ni poklica pri katerem se ne uporablja. Pri opravljanju poklica likovnega pedagoga, pride digitalna tehnologija v pomoč v veliko primerih. Pedagogom pomaga uporaba računalnikov, tablic in telefonov pri raziskovanju uporabnih tehnik, gradiv in materialov za likovno ustvarjanje učencev in prav tako kreiranju lastenga letnega delovnega načrta. Sama sicer učence ne bi seznanjala z digitalnim risanjem, saj vrjamem, da je, še posebej pri mlajših učencih, pomembno, da razvijejo najprej pozitiven odnos do tradicionalnih tehnik likovne umetnosti, preden se začnejo učiti risati digitalno.
Digitalna tehnologija mi sicer pomeni veliko, saj mi neizmerno pomaga pri ogromno aspektih mojega življenja. Ne znam si predstavljati kakšno bi bilo življenje v katerem ne bi potrebnovala tehnologije za vsakdanje življenje a vendarle mi ni všeč ideja tega, da je toliko veliko življenj ljudi odvnisih od zaslonov in, da bi brez njih bili izgubljeni.
Refleksija projektnega dela
V projektu kreiranja spletne objave sem se naučila veliko. Zdaj znam kreirati spletno objavo, narediti spletno povezavo na določeno besedno v napisanem besedilu, navesti kategorijo, oznako, in dodati sliko in tej določiti strojno berljivo licenco.
Če bi imela več časa, bi se bolj posvetila ugotavljanju dodatno kaj od digitalne tehnologije še lahko pomaga pri opravljanju poklica likovnega pedagoga. Prav tako, bi navedla več argumentov za trditve, ki sem jih napisala.
Največ časa sem porabila za razmišljanje in pisanje kako digitalna tehnologija vpliva na moje življenje do sedaj in kaj pričakujem na poklicni poti. Največ časa pa mi je vzelo zato, ker sem svoje razmišljanje skušala strniti v čimbolj jedrnato in kratko besedilo. Prav tako sem imela težave s vstavljanjem slike, saj sem nalogo opravljala na novem računalniku in mi je postopek bil nekoliko neznan, saj se s vsemi funkcijami delovanja novega računalnika, še nisem seznanila.
Svoje delo bi ocenila kot pozitivno opravljeno glede na to, da nimam predhodnih izkušenj kreiranja spletne objave, sem z končnim rezultatom zadovolna in ker je nastalo tako, kot sem si v začetku projekta zamislila.
Prepričana sem, da mi bo pridobljeno znanje prišlo prav pri izdelovanju podobnih spletnih objav in še posebej pri ustreznem licenciranju lastnih likovnih izdelkov, kar mislim, da je zelo pomembno znanje za umetnika, na svoji študijski ter prav tako nadaljni poklicni poti.
Najljubše mi je pri projektu bilo izbiranje slike, saj vedno rada pregledujem slike svojih dokončanih likovnih izdelkov, saj mi dajejo ideje/me inspirirajo za ustvarjanje novih. Najmanj pa sem uživala pri pisanju refleksije, saj sem imela težave pri argumentiranju napisanega besedila.
Namen projekta je bil jasno razložen s strani profesorice, prav tako so bila navodila jasno tudi podana na spletni strani, zato iz tega vidika ne bi spremenila ničesar. Bi pa dodala retorično vprašanje: “Zakaj se nam kot umetnikom zdi pomembno, da lastna dela licenciramo ter zakaj je pri referenciranju del drugih umetnikov pomembno, da se pred razno uporabo seznanimo z navedeno licenco.”