Rastrska grafika: PLUTO

PLUTO by rastulja is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Vajo sem začela tako, da sem si izbrala referenčno fotografijo, to fotografijo spremenila v črno-belo sliko (tools-adjust-HSV adjustment-saturation, in saturation premaknila do 0) in z color picker-jem naslikala črno bel portret.

PLUTO by rastulja is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Po plasteh sem ločila oči, nos, lase in kožo obraza, da sem pri koraku koloriziranja črno-belega portreta imela več kontrole nad barvnimi toni delov obraza. V preteklosti se še nisem spoprijela z dodajanjem barve na črno belo sliko, ki je opsian v spletni učilnici (druga stran datoteke “Samostojna vaja – po vodiču”). Ta način barvanja zajema podvojevanje vseh plasti in spreminjanje saturacije in tona barve dokler z barvo nisi zadovoljen (tools – adjust – HSV adjustment)

PLUTO by rastulja is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Ko sem bila z barvami zadovoljna, sem se lotila ozadja. Izbrala sem si zelo enostavno ozadje, ki bo pomagalo portretu priti do izraza.

PLUTO by rastulja is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Ker imam rada vibrantne barve, ki pritegnejo pozornost, in sem bila že zadovoljna s kontrastom med portretom in ozadjem, sem na novem sloju ustvarila vijugaste črte različnih debelin, z majhnimi razlikami v barvnem tonu. Nato sem se igrala s prekrivnostjo in lastnosti slojev dokler nisem našla dveh opcij ki sta mi bili ušeč; divide (za spodnji del slike) in multiply (za portretni del slike). Sloj sem podvojila, in na vsakem izbrisala ustrezni del, da se med sabo nista prekrivala, saj bi to spremenilo njune lastnosti in posledično tudi barvo.

PLUTO by rastulja is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

PLUTO by rastulja is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Ko je bil glavni del slike dokončan, sem dodala še pisavo. Pisava je sestavljeni iz dveh delov, iz delo Pluto in iz dels Hinimanu. “Pluto” sem naredila tako da sem najprej naredila obrobo, nato slov podvojila, ga z bucket tool pobarvala z drugo barvo, zaklenila sloj in z gradientnim čopičem ustvarila gradient in sloj postavila pod obrobni sloj da je ta prišel do izraza. Ko sem sloja združila, sem še enkrat podvojila sloj, spremenila njegov barvni ton in svetlost, ter ga povečala, da dobi napis globino. Čisto na koncu sem na napis naslikala kaplje. Drugi del napisa “hinimanu” je bil veliko bolj enostaven, samo napisala sem ga in ga premaknila, tako da diagonalno prekriva prvi napis.

PLUTO by rastulja is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Za malo več barvne harmonije in kot dodatek detajlov sem z vzorčastim čopičem na novem sloju ustvarila delno prekrivne pikice.

PLUTO by rastulja is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Zdi se mi, da je moj motiv ustrezen za rastrsko grafiko saj vsebuje portret, ustvarjen je z več različnimi čopiči, organskimi oblikami in ročno pisavo.
REFLEKSIJA
V tem projektu sem se naučila kako črno-belemu delu na zelo enostaven način dodam barvo.
Če bi imela več časa bi nekatere barvne tone vijug malo spremenila da ne bi izgledali tako nesaturirani na obrazu.
Največ časa sem posvetila črno-belemu portretu, saj se tega nisem lotila ročno s svojo lastno domišljijo temveč sem preslikala barve iz referenčne fotografije in sem morala konstantno primerjat tone med mojo sliko in referenco.
Delo bi ocenila zelo dobro, ker sem izbrala primeren motiv za rastrsko grafiko in uporabila sem veliko funkcij programske opreme.
Digitalno ustvarjanje je zelo praktično saj je veliko bolj poceni kot tradicionalno, zato verjamem da mi bo kot študentki prišlo zelo prav. Ker me zanima animacija, se bom s pridobljenim znanjem v prihodnosti večkrat srečala.
Najljubša mi je bila izbira brav, saj sem se zelo igrala z lastnosti slojev, saturacijo in bravnimi toni, da sem prišla do zadovoljivega rezultata. Najmanj mi je bilo ušeč slikanje portreta, ker je bilo dolgotrajno in malce dolgočasno.
Spremenila bi barvne lastnosti vijug na obrazu tako kot celega obraza za bi deloval bolj enotno in da bi med njim in zelenim ozadjem bilo malo več kontrasta.