Rastrska grafika: MRČRES

Mrčes
Mrčes © 2024 by Senćy is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Delo Mrčes sem izdelala v tehniki rastrska grafika. To je najbolj primerna tehnika, saj sem tako lahko dosegla prehode barv na figuri, ki služijo kot odbleski svetlobe in sence. Mehke prehode omogočajo piksli (točke) iz katerih so sestavljena rastrska dela Prav tako je rastrska slika dobra odločitev, ker omogoča enostavno deljenje in prenos datotek. Ustvarjala sem v programu Krita, kar je zelo dobro okolje za ustvarjanje rastrske grafike. v preteklosti sem ustvarjala z drugimi programi za grafično ustvarjanje, vendar se mi je Krita zdela najbolj enostavna za uporabo.

Mrčes progress 01 © 2024 by Senćy is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 Mrčes progress 06 

Prvotno idejo za moje delo sem na hitro skicirala v zvezek s svinčnikom. Nato sem skico fotografirala in jo naložila na računalnik. Datoteko sem odprla v programu Krita, kjer sem na grobo ustvarila digitalni obris slike, ki mi je bil v pomoč pri nadaljnjem ustvarjanju. Za to sem uporabila orodje, ki ustvari občutek svinčnika – Svinčnik 1. Med tem, ko sem ustvarjala sem se vedno znova vrnila na originalno skico, da sem ostala čim bolj zvesta moji prvotni ideji, čeprav je končni izdelek poln adaptacij.

Mrčes progress 02 © 2024 by Senćy is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 Mrčes progress 06 
Mrčes progress 03 © 2024 by Senćy is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 Mrčes progress 06  

Naslednji korak mojega ustvarjanja je bila bolj natančna skica, ki je bila podlaga za končni izdelek. Zopet sem uporabila orodje imenovano Svinčnik 1, vendar sem tokrat uporabila bolj nevtralno barvo. to je bil moj najljubši del, saj sem prosto dodajala detajle in sem original nekoliko izboljšala. Ker sem moj lik – Mrčes ustvarila na prozorni podlagi, sem na to plast ustvarila teksture oblačil, kar je bil moj naslednji korak.

Mrčes progress 04 © 2024 by Senćy is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 Mrčes progress 06  

Oblačila in čevlje sem ustvarila z enako tehniko. Moj cilj je bil dobiti učinek neke umetne usnjene površine. To sem dosegla z uporabo orodja – Osnovno 1, celotno površino sem prekrila s črno barvo in nato povrh dodala sive in bele dele, ki predstavljajo odboj svetlobe. Da je to postalo prepričljivo sem različne odtenke zabrisala z Zabrisano, to orodje sem uporabljala skozi celotni proces ustvarjanja, vedno je prišel prav.

Mrčes progress 05 © 2024 by Senćy is licensed under CC BY-NC-SA 4.0  Mrčes progress 06  

velik problem pri ustvarjanju so mi povzročale žabe, ker jih nikakor nisem morala narisati. Črte so bile preveč popačene, zato sem si pomagala z orodjem označenim s rdečo puščico, tako sem lahko naredila ravne črte.

Mrčes progress 06 © 2024 by Senćy is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Moj zadnji korak je bil dodajanje nove plasti, ki je služila kot ozadje.

S tem projektom sem se naučila veliko novih stvari. Čeprav sem imela že nekaj izkušenj z digitalnim ustvarjanjem sem svoja znanje definitivno nadgradila. Izboljšala sem svoje znanje uporabe orodij za digitalno ustvarjanje, uporabila sem nove tehnike. Prav tako sem spoznala nekaj orodij, ki jih nisem še nikoli prej uporabljala. Če bi imela malo več časa, bi bil moj končni izdelek bolj podoben moji prvotni ideji, ki je vidna na skici. Med nogami figure bi moral plezati žužek s človeškim obrazom, morda si v prihodnosti vzamem nekaj časa in to dodelam. Največ časa mi je vzela obdelava kože, s katero še vedno nisem zadovoljna, morda tudi to popravim. Nikakor nisem morala ugotoviti kako odbleski svetlobe delujejo na površini kože, zato je ta večino časa izgledala preveč umetna. Glede na kriterij ocenjevanja svoje delo označim s pozitivnim odzivom, saj menim da sem dosegla vse želeno. Vesela sem, da sem pridobila novo znanje, verjamem da ga bom še uporabila pri ustvarjanju mnogih risb, tudi izven študija. Moj najljubši del tega projekta je bilo samo ustvarjanje, nisem pa se toliko zabavala pri ustvarjanju spletne objave.

(Skupno 55 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Orodna vrstica za dostopnost