RASTRSKA GRAFIKA:Steampunk

Steampunk by Lian Lavtižar is marked with CC0 1.0

Za moj izdelek sem se odločil, da bom naredil nekaj v stilu “steampunk” in fantazija. Narisal sem ga z tablico Huion kamwas 16 in ustvarjal v programu Photoshop, ki imam predznanje od Medijske srednje šole in se zaradi tega ukvarjam z digitalno umetnostjo kar nekaj časa. Zato sem v ta izdelek dal veliko časa in truda.

In moja digitalna slika je primeren motiv za ustvarjanje v rasterskem urejevalniku saj ima veliko detajlov, osenčeno je tako da ima vmesne prehode iz druge barve na drugo kar pri vektorju ni možno narediti tako .

Postopek dela

1.

Prvo sem si naredil na hitro skico oz. osnovno idejo v moji skicirki, ki sem jo nato spremenil v digitalno obliko in dal v Photoshop.

This work by Lian Lavtižar is marked with CC0 1.0

2.

Nato sem znižal prosojnost te slike in naredil novo plast na kateri sem čez naredil bolj čisto skico digitalno, ampak vseeno ne perfektno črtno skico, ker nisem želel uporabljati “line art” za ta izdelek. In za pomoč sem uporabljal slike za referenco, karakterja, strojev in predmetov, ki sem jih iz Pinteresta dal v program PureRef in si naredil “mood board”, ki mi je čez celotnim risanjem pomagal.

This work by Lian Lavtižar is marked with CC0 1.0

3.

Nato sem večina glavnih predmetov v izdelku z pomočjo orodjih za izrezovanje in selekcijo, sem jim ločil na posamezne plasti in naredil strižno masko (clipping mask), da sem lahko vsakemu določil barvno vrednost ter jih preprosto osenčil in dal neko osnovno teksturo. Vse na začetko je narejeno v črno/beli barvi, ker je se lažje osredotočit na sence in barvno vrednost posameznih predmetov in izdelka, ter tudi hitrejše.

This work by Lian Lavtižar is marked with CC0 1.0

4.

Ko sem končal z sivo/črno osnovo, sem začel predmetim dodajat barvo tako da sem uporanljal različne efekte v Photoshopu kot so barvno ravnovesje, saturacija, odtenke in hkrati uporabljal ralične funkcije plasti kot so podvoji (multiply) ter prekrivanje (overlay) in s tem sem predmete pobarval v minuti in niso izgubili sence in ostalih detajlov.

This work by Lian Lavtižar is marked with CC0 1.0

5.

Po obarvanju vseh osnovnih delov, je pa bil risalni proces kjer sem z različnimi čopiči, texturami risal detalje na predmetih in karakterju, se igral z različnimi barvami, npr. jaz sem uporabljal bolj zemeljske in ornanžne, da zgleda bolj “steampunk”, dodajo sem svetlobo na premete, umesne tone, odbito svetlobo, teksturo, risal detajle in še marsikaj. To je bil najbolj dolgotrajen del risanja in tudi najbolj zabaven.

This work by Lian Lavtižar is marked with CC0 1.0

This work by Lian Lavtižar is marked with CC0 1.0

This work by Lian Lavtižar is marked with CC0 1.0

This work by Lian Lavtižar is marked with CC0 1.0

6.

Na zadnje sem po dokončanem risanju, vse plasti spojil skupaj, in v Photoshopu sem se v “Camer raw filter” igral z efekti, saturacijo, konrasti, filtri in prilgajnjem barv, svetlobe in ko sem dobil zaželen razultat sem končal in shranil kot PNG dokument.

This work by Lian Lavtižar is marked with CC0 1.0

Refleksija projektnega dela

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?

Naučil se nisem preveč veliko saj ječina znanja sem dobil v Srednji medijski šoli in tudi sam se že okvarjam z digitalno umetnostjo leta, tako da večina funkcij v programu photoshop že poznam saj za digitalno risanje, ampak, ker sem omejen z časom sem moral iti malo iz svoje cone in drugače pristopiti delu, da ga lahko hitreje naredim in sem s tem odkril nove bljižnice s keterim lahko prijem do podobnega razultata kot bi normalno.

Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …

Če bi imel več časa bi tako kot sem prejle omenil , bi risal na svoj način in bolj počasi in pri sammem zaključnem razultatu se bi malj bolje potrudil z določenimi detajli kot so knjige na policah, in mašine bi še dodelal v mojem izdelku, drugače sem pa ponosen na moj razultat saj nisem digitalno zares risal že celo leto.

Kateremu delu sem posvetil/a največ časa in zakaj?

Največ časa sem seveda posvetil pri risanju, posebej če ste prebrali prej po točkah, sem največ zapravil pr 5. delu projektne naloge. Kjer sem ročno z različnimi čopiči dodajal texture, detajle, svetlobe, barve…

Kako ocenjujem svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Za mene osebno sem rastersko grafiko naredil odlično, za objavo pa bi lahko še kaj izboljšal, posebaj refleksijo se mi zdi, da mi ne gre najbolje. Ampak po kriterijih meni objava vsebuje vse kar je potrebno.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Jaz osebno kakor sem omenil pri prvi projektni nalogi, si želim, če bi bilo možno, da postanem conceptualni umetnik ali ilustrator npr. za video igrice, kar je pa večina digitalna umetnost in tudi vektorska grafika. In odvisno od naročila npr. da bi moral narediti concept za njihov logo ali pa narediti logo za video igro bi v tem primeru uporabljal vektorsko grafiko, ampak takoj ko pride do ilustracij ali concept karakterjev je rasterska grafika bolj primerna.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Najljubše mi je seveda da bilo risanje in izdelava rasterske grafike, čeprav zelo dolgotrajen proces je bil najbilj zabaven. Najmanj mi je pa všeč pisanje refleksije, ker se mi zdi da bi lahko bilo napisano veliko boljše in več, ampak tudi nevem kako bi toliko napisal in da je premerno za refleksijo.

Kaj bi spremenil/-a v definiciji projektne naloge, da bi bil boljši?

Definicija naloge so bila jasna, in jih ne bi spremenil in tudi nevem, če bi kaj bolje naredil.

(Skupno 34 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Orodna vrstica za dostopnost