Rastrska grafika (Krita)
Opis postopka dela rastrske grafike
Za projektno nalogo sem uporabljala program Krita, katere osnove smo se naučili med poukom. Za izdelavo rastrske grafike sem izbrala fotografijo srnice, ki sem jo slikala sama.
Uporabila sem tri plasti. V prvo plast sem uvozila fotografijo, katero sem prerisala na drugo plast. Tretja plast pa je bila namenjena ozadju.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Prvo sem začela s funkcijo iz Quick Brush- Quick_circle_layout v svetlo rjavimi barvami, z namenom, da ustvarim podlago na kateri bom potlej ustvarila občutek dlak na srnici.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Za občutek dlak sem uporabila funkcijo iz Bristle- Bristle_Squared v različnih velikostih ter odtenkih rjave, da ustvarim občutek globine in teksture. Tukaj sem bila pozorna na barvne odtenke na originalni fotografiji ter na usmeritvi teksture dlak.
Oko, nos ter usta sem narisala s funkcijo iz Pixel- Basic_tip_default v črni ter sivi barvi.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Za ozadje v tretji plasti sem se odločila za zelenkasto barvo, da ustvarim občutek narave. Za zgled sončnega sija pa sem uporabila funkcijo Gradient Tool v svetlo rumeni barvi, katero sem iz desne smeri usmerila navzdol proti srnici.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Po nekaj ur sem prišla do rezultata, s katerim sem bila dovolj zadovoljna.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.