Vektorska grafika – postopek in refleksija
Tokrat je bila naloga narediti vektorsko grafiko. Za izdelavo izdelka sem uporabila program Inkscape. Najprej sem narisala deblo.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
To sem potem še bolj fino izboljšala z ureditvijo poti z vozlišči in na koncu še z odrivanjem poti v delih. Deblo sem nato »pobarvala«.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Enako sem naredila še liste drevesa; te sem pobarvala v tri različne barve, nato pa jih še povečevala, obračala, zrcalila…Na drevo sem jih namestila z orodjem pršilo. Tako je šlo hitreje. Na drevo sem dodala še rdeče trakove in pod drevo dodala tablo z napisom imena drevesne vrste.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
To pa je končni izdelek.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
REFLEKSIJA
Za delo v tem pogramu sem porabila kar nekaj časa. Program namreč dela zelo počasi. S takšnim programom sem se srečala prvič, kot tudi z delom v njem. Na faksu nam je profesorica pokazala kako se naredi drevesni list. Ni mi šlo ravno najbolje. Prav zato sem se odločila, da bo to moj izziv poleg dela v tem programu. Če smem primerjati, mi je delo v Kriti veliko ljubše kot pa v Inkscape. Tukaj se je vedno vse premikalo počasi. Prav tako ni takšne možnosti nežnih prehodov barv. Kadar pa moram med svojim delom čakati, da računalnik vse to počasi premika, me to znervira. Ko pa računalnik naleti na težavo in se ne odziva, je problem še večji. Jaz ne maram delati tako. Je pa zagotovo takšno delo v prednosti pred delom narejenim v Kriti, saj imajo vektorske grafike večjo možnost povečave… Tako so tudi veliko bolj uporabne v digitalnem svetu. Konec koncev so nepogrešljive predvsem za tiste, ki izdelujejo logotipe. Najljubše mi je bilo premikanje poti in pršenje listov na drevo, najmanj pa tehnične težave računalnika in pridobivanje oblike lista. Kljub temu pa se mi zdi, da mi je kar dobro uspelo; sploh ker gre za mojo prvo vektorsko grafiko.
Drugače mi je bil projekt super, ker sem spoznala, kako in kje sploh nastane veltorska grafika in kako se jo naredi.
Je zelo uporabna zadeva in jo bom kljub težavam uporabila še kdaj. Ni pa me navdušila tako kot prejšnji projekt z delom v Kriti. Ob zaključku teh dveh projektov razmišljam, da bi bilo pametno, da si kupim tablico. Zdi se mi, da je risanje s pomočjo svinčnika po tablici veliko lažje kot pa risanje z miško. Komaj čakam na naslednji projekt, ker me res zanima, kakšni bodo novi izzivi in kaj novega bom še spoznala.