SPLET 2.0
Izbrala sem si vlogo predmetnega učitelja likovne vzgoje v tretje izobraževalnem obdobju.
Menim, da je uporaba elektronskih naprav in interneta nasploh pri otrocih vsako leto večja, zato se mi zdi, da bi jih v osnovni šoli morali učiti kako internet in elektronske naprave uporabljati manj in jim pokazati da je druženje s prijatelji, z družino, kakšen sprehod po naravi ipd., lahko bolj zabavno kot sedenje za računalnik ali telefonom.
Seveda pa se tehnologija vsako leto bolj razvija in je prisotna že povsod. Prav tako pa čisto brez nje tudi ne gre. Zato bi pri pouku tehnologijo uporabljala zgolj za predstavitve pri pouku (youtube) ali pa pri obšolski dejavnosti (word press, krita), kjer bi se tisti otroci, ki bi to želeli, lahko naučili kaj več.
Youtube se mi zdi zelo priročen saj ima dostop do njega prav vsak. Uporabila bi ga za prikaz kakšnih posnetkov na temo, ki bi jo tisti dan obravnavali pri pouku, saj menim da bi si otroci lažje zapomnili vizualne informacije kot pa samo razlago učitelja. Prav tako bi posnetke lahko kadar koli še enkrat pogledali doma, ter še sami pobrskali po youtubu in se o temi naučili še kaj več sami. Tako bi lahko razvijala njihovo kreativnost z ustvarjanjem kakšnih videoposnetkov, ki bi jih nato lahko objavili na youtube ali šolsko spletno stran. Ocenila bi jih na podlagi sodelovanja med sošolci, na podlagi tehnične izvedbe (so uporabili glasbo, posebne efekte, besedilo ipd.), ali so ostali v okviru teme, ki bi jo določili na začetku ure in ali je bila naloga oddana pravočasno.
Pri pouku bi prav tako uporabila program krita. Program bi uporabila ali za demonstracijo o temi med razlago, ali pa kot obšolsko dejavnost ali krožek na katerega bi se lahko prijavili učenci, ki jih zanima še likovno ustvarjanje preko računalnika. Risali bi lahko plakate za kakšne šolske predstave, vabila, posterje ali prosto ustvarjali. Na koncu bi dodali refleksijo saj bi s tem dobila povratne informacije o poteku pouka in o nalogah, ki bi jih lahko z njihovimi mnenji še izboljšala. Menim, da bi tudi s tem razvila njihovo kreativnost prav tako bi s tem otrokom dala neko odgovornost kot je načrtovanje plakatov za šolo. Ocenila pa bi jih na podlagi uporabe programa (so rez izkoristili vsa oz. čim več orodij, ki smo se jih naučili pri uro ali so izdelek naredili v 5 min, na podlagi ustrezanja glede na temo ipd. Pri skupnih projektih pa tudi skupinsko delo.
SPLET 2.0
Sama pri pouku nisem bila deležna skupnih projektov, saj so nas učitelji bolj usmerjali v samostojno delo. Kar pa se tiče njihove digitalne kompetence in uporabe spleta 2.0, se mi zdi da so ga uporabljali, kar dosti pri pouku. Sicer so uporabljali bolj standardne programe kot so youtube in powerpoint, ampak je že te veliko pripomoglo pri razlagi. Sama sem pri uporabi računalnika oz. novih programov še dokaj nova. Vendar se mi zdi, da bi opisani poteki ur oz. projekti pri učencu vzbudili večje zanimanje saj si kot že prej omenjeno sliko lažje zapomnijo kot samo besede.
VIRI:
- OSNOVNOŠOLSKI KORIKULUM: http://www.mizs.gov.si/fileadmin/mizs.gov.si/pageuploads/podrocje/os/prenovljeni_UN/UN_likovna_vzgoja.pdf