Rastrska grafika – KUŠČAR

Pri projektni nalogi je bil moj cilj ustvariti rastrsko grafiko v prosto dostopnem programu Krita.  Idejo za svojo grafiko sem našla na spletnem omrežju – Pinterestu.  Za motiv sem si izbrala sliko kuščarja.

POSTOPEK

Naprej sem v program Krita uvozila sliko s spleta.

Licenca Creative CommonsTo delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Ko sem imela sliko v programu sem ustvarila novo plast, ter na novo plast dvakrat kliknila, kar mi je omogočilo, da sem ustvarjeno plast poimenovala, tako da sem točno vedela kaj sem ustvarjala na določeni plasti. Nato sem z orodjem Color Selection Tool izbrala osnovno barvo z originalne slike. Na desni strani kjer so prikazani že ustvarjeni čopiči, sem izbrala čopič Basic Size 5. Z izbranim čopičem ter barvo sem čez originalno sliko obrobila in pobarvala glavo kuščarja. Nato sem v Naprednem izbirniku barv nastavila za odtenek temnejšo barvo in jo dodala na dele glave, ki sem jo hotela zasenčiti. Nato sem med čopiči poiskala Blender Blur čopič s katerim sem nanesene barve lahko zabrisala, tako da so barve lepše prehajale iz temne v svetle odtenke.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Po istem postopku sem ustvarila tudi preostali del telesa. Naprej sem določila barvo, nanesla barve in jih zabrisala. Med tem postopkom sem na desni strani programa plastem regulirala Prekrivnost, kakor prikazuje spodnja slika. To mi je omogočilo, da sem nekoliko videla originalno sliko in lažje določila kam moram nanesti temnejše odtenke.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Ko sem pobarvala celoten motiv sem ustvarila novo plast, plast na kateri sem ustvarjala do sedaj pa sem zaklenila. To mi je omogočilo, da sem pri barvanju ozadja lahko izbrala čopič večje velikosti in z eno potezo pobarvala celotno ozadje, brez, da mi pri tem morala paziti na robove motiva. Ker je bila prejšnja plast zaklenjena, čopič ni imel možnosti, da obarva obe plasti.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Za ozadje sem izbrala rozno barvo za spodnji del formata, ter svetlo rumenkasto barvo za zgornji del formata. Pri robovih motiva sem nanesla še odtenek temnejše roza barve, da sem na koncu dobila občutek sence, ki bi jo povzročalo telo kuščarja. Barve sem nanesla z čopičem Basic Size 5 in jih zabrisala s čopičem Blender Blur.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Ker mi je po tem koraku ozadje delovalo nekoliko prazno sem se odločila, da bom s čopičem Texture Splat  in Stamp Bokeh dodala barvne pikčaste vzorčke.

   

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Nato sem naletela na težavo, saj nisem našla načina, ki bi mi ustrezal pri ustvarjanju kuščarjevega obraza. Težavo sem odpravila tako, da sem ponovno nanesla barve čez že narise oči, ter večkrat poskusila narisati nove, dokler nisem prišla do želenega rezultata.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Nato sem se odločila, da bom robove motiva še dodatno zasenčila. Za ta postopek sem ponovno ustvarila novo plast, da pri ustvarjanju ne bi poškodovala že ustvarjenih plasti. 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Ko sem popravila in zabrisala robove se mi je ozadje še vedno zdelo preveč prazno. Med čopiči sem našla zanimiv čopič z vzorcem travnatih rastlin Stamp Herbals. Izbrala sem čopič in v temno rozni barvi na novi plasti nanesla motiv rož na ozadje.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Nato sem vse plasti, ki so bile ustvarjene združila v eno, tako, da sem s klikom Ctrl + G ustvarila samo eno končno Plast. Do tega lahko pridem tudi tako, da z miško izberem vse plasti, z desnim klikom odprem okno z izbirami in izberem možnost Group – Quick Group.  

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

 Na koncu sem s klikom Ctrl+ Shift + S (save as) shranila končno sliko kot dokument PNG.

KONČNI IZDELEK

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

REFLEKSIJA

Pri izdelovanju te naloge sem se prvič srečala s programom Krita in samim ustvarjanjem rastrske grafike. Poprej sem vedno ustvarjala le v Photoshopu in Adobe Ilustratorju, zaradi česar sem se v Kriti kar nekaj časa privajala na same možnosti in postopke. Delo mi je nekoliko oteževalo tudi dejstvo, da nisem imela grafične tablice in pisala, zaradi česar sem porabila kar nekaj časa, da sem se navadila na občutek miške.  Pri delu mi je zelo prav prišla funkcija novih plasti, saj tako nisem mogla uničiti že dokončanih delov slike.

S samim končnim izdelkom nisem zadovoljna 100% saj opazim delčke, ki bi jih bilo potrebno izboljšati. Če bi nalogo opravljala še enkrat bi si za vsak postopek posebej vzela veliko več časa in vmesnih korakov. Vendar mislim, da je izdelek glede na to, da sem nalogo začela brez kakršnega koli znanja o programu in rastrski grafiki, še vseeno izpadel simpatično.

(Skupno 64 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost