Digitalna zgodba

Digitalna zgodba: How to find a friend

Zgodba pripoveduje o osamljeni figuri, ki si želi družbe. Odloči se, da si bo nekako našla prijatelja. Odpravi se po pisarniški mizi do računalnika, preko katerega si naroči novo figuro, oziroma prijatelja iz Kitajske. Vse, kar mora še storiti je, da počaka na paket, v katerem bo prišel novi prijatelj. Nato se zabava lahko začne.

Zgodba nam predstavi težavo o osamljenosti in humoristično obliko reševanja te zadrege.

 

Postopek izdelave:

Digitalno zgodbo sem se odločila izdelati na način stop motion animacij. Pri tem sem ustvarjala s pomočjo aplikacije pic pac.

Pred kakršnim koli animiranjem sem izdelala zgodboris. Izrezala sem manjše kvadrate iz papirja in nanje skicirala potek zgodbe. Zgodboris me je spremljal skozi celoten postopek animiranja in mi pomagal, da nisem izgubila rdeče niti.

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Nato sem se lotila animiranja. S telefonom sem fotografirala figuro, ki sem jo pred tem postavila v sedeči položaj. Nato sem figuro premaknila in jo ponovno fotografirala. Ta postobek sem nadaljevala tako dolgo, da sem ustvarila preko dvesto slik. Slike sem zatem uredila v zaporedje in izbrala hitrost menjave fotografij. Montiranje sem izvajala v programu pic pac.

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Tudi glasbo sem si izbrala v programu pic pac. Ta mi je ponudil glasbe, ki sem jih lahko uporabila za projekt.

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Posnetek sem objavila na youtube, kjer si ga lahko ogledate tudi vi.

 

Refleksija:

Projektna naloga se mi je zdela izjemno zabavna. Na začetku sem imela načrte za animiranje s pomočjo krite, vendar sem se v zadnjem trenutku odločila za stop motion animacijo. Pri animiranju nisem imela nobenih težav, saj sem se s tehniko stop motion srečevala že v preteklosti. S pomočjo projektne naloge sem se naučila animirati v programu Pic pac. Pri animiranju mi je pomagala aplikacija pic pac, ki je izjemno enostavna za uporabo. Lahko bi dejala, da sem imela veliko lažjo nalogo prav zaradi te izjemno enostavne aplikacije. Tudi z objavljanjem na družbenih medijih nisem imela težav, saj sem se tudi s tem že mnogokrat srečala v preteklosti. Zdi se mi, da sem projektno nalogo speljala dobro, pri tem pa sem se še zabavala.

Če bi imela več časa bi animacijo naredila še daljšo in bolj zapleteno. Največ časa sem porabila pri fotografiranju figure. Znanje, ki sem ga pridobila s pomočjo te projektne naloge bom po vsej verjetnosti uporabljala za motiviranje učencev pri pouki in mogoče še za kaj. Celotna projektna naloga mi je bila zelo všeč.

V definiciji projektne naloge ne bi spremenila nič.

Deli
Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
(Skupno 42 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja