RASTRSKA GRAFIKA – portret
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.
Pri izdelavi druge projektne naloge sem uporabila brezplačni program Krita, risbo pa zasnovala na svojih lastnoročnih osnutkih in fotografski referenci iz spletnega programa Pinterest (https://www.pinterest.com/pin/395542779770380412/) na kateri je portretirana Aoife Rosso. Moj cilj je bila izdelava grafike, ki bi z svojo realistično dimenzijo vsaj delno spominjala na fotografijo.
POTEK DELA
Sprva sem v programu Krita določila format slike, ki je zaradi končne kvalitete izdelka izjemno pomemben. Rastrska grafika je sestavljena iz številnih majhnih kvadratkov, poimenovanih slikovne pike, ki nosijo informacije o barvi. Ravno zaradi te lastnosti je izjemno pomembno, da je predhodno določen format pri tej obliki digitalne grafike dovolj velik – premajhen format lahko namreč uniči kvaliteto končnega izdelka.
Ob odprtju programa sem na prvi plasti z uporabo čopiča Wet Paint sprva zasnovala zelenkasto ozadje. Temne odtenke sem dodajala predvsem v kotih slike, v sami sredini pa ozadje pustila svetleje obarvano. Prehode med različnimi odtenki zelene sem zameglila z uporabo čopiča Wet Paint, ki sem ga tokrat povečala in naredila manj prekrivnega. S tem je ozadje dobilo enotno podobo, posamezni odtenki pa med seboj nimajo več jasnega mejnika.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.
Kasneje sem v programu odprla novo plast in s sivimi linijami narisala preprosto skico, na kateri sem določila konture obraza in sence, ki se na profilu pojavljajo. Skozi celoten proces sem uporabljala rahlo prekriven čopič Wet paint.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.
Postopoma sem začela z okvirnim barvanjem slike, pri čemer se nisem osredotočala na lepo prelivanje odtenkov, vendar le zasnovala koncentrirana barvna polja in s tem preprečila predhodno nanošeni barvni osnovi presevanje skozi nove odtenke.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.
V nadaljevanju sem ponovno uporabila čopič Wet paint, a ga tokrat pustila le rahlo prekrivnega. Uporaba čopiča, ki ni popolnoma prekriven, mi je omogočila, da sem do tedaj izjemno vidne barvne linije zabrisala in s tem ustvarila mehkejši prehod med posameznimi odtenki. Barvo čopiča sem spreminjala glede na barvo linije, ki sem jo poskušala zamegliti.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.
Barvne linije sem postopoma vedno bolj meglila in dodajala detajle na lasišču in očeh, ter se posvetila oblikovanju ušesa.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.
Obrazu sem z orodjem Texture spray dodala pegice in koži dodala štiri materna znamenja – upodobljena figura je s temi “nepravilnostmi” dobila večji efekt fotografije.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.
Končni izdelek
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.
REFLEKSIJA
Pri izdelavi grafike sem se naučila uporabljati program Krita, ki ga predhodno nisem poznala. Pri oblikovanju slike nisem naletela na večje probleme, sliko pa sem za razliko od svojih pričakovanj izdelala izredno hitro.
Z končnim izdelkom sem zadovoljna in komaj čakam, da lahko z uporabo Krite izdelam še več grafik.