Kreiram splet
‘Živjo, jaz sem Maya in prihajam s Tabra’. No, v resnici sem Maja, a je na Primorski, od koder prihajam, kombinacija mojega imena in priimka zelo pogosta, zato povsod drugje razen v osebnem dokumentu uporabljam različico svojega imena z y namesto j. Rada spoznavam nove ljudi, a ne po spletu, zato tudi moj opis nebo ravno dolg. O svojem življenju lahko povem, da je sestavljeno iz štirih delov: umetnost, šport, druženje in glasba. Najraje rišem ali slikam, kar tudi objavljam na profil na instagramu, zelo rada pa preizkušam ustvarjanje v čim več različnih medijih. Šport oziroma različni športi predstavljajo vsaj 1/12 mojega dneva. Ne prenesem dolgčasa v mojem življenju, zato se ob ustvarjanju in športu pogosto družim z meni že poznanimi in bližnjimi ali pa skupaj z njimi spoznavam nove ljudi in nove kraje. Z glasbo se ne ukvarjam, jo pa rada poslušam. Če bi v življenju obstajala glasba v ozadju, kot v filmu, bi bil v mojem življenju to punk. Če bi ljudi, ki me poznajo vprašali za prvo asociacijo, ko slišijo o meni, bi verjetno prevladovala asociacija Green Day. Rada hodim na koncerte in jih spremenim v pravo avanturo. Prilagam še sliko iz zadnjega koncerta svoje najljubše skupine, medtem ko čakam na naslednje tri koncerte.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
REFLEKSIJA
Jaz in IKT skupne zgodovine skoraj nimava. Do fakultete sem prišla s skoraj nič izkušnjami z IKT, kar se mi je z začetka tudi precej opazilo. V osnovni in srednji šoli sem z računalniki glede izobraževanja imela zelo malo stika. V osnovni šoli praktično nič, v srednji šoli pa pol leta informatike, od katere si nisem veliko zapomnila, pri domačih projektih, pa sem uporabljala dva od najbolj poznanih programov, to sta PowerPoint in Word. Vse moje znanje, ki ga imam glede IKT, je torej pridobljeno od oktobra do sedaj na fakulteti. S tem znanjem, pa sem glede na časovno obdobje v katerem sem ga pridobila precej zadovoljna. Na fakulteto sem vstopila brez ozaveščenosti o licencah, o različnih vrstah računalniške grafike, pa sem komaj slišala, nisem pa vedela njihovih značilnosti. Tako da lahko rečem, da sem pri predmetu IKT pridobila precej znanja, ki je v zelo digitaliziranem svetu, kot je danes, pomembno.
Novega znanja pa nisem pridobila samo na splošno o pojmu IKT, temveč tudi o specifičnih programih, ki smo jih za naloge predmeta uporabljali. Za programa Krita in Inkscape, sem prvič slišala pri predmetu, doma pa sem v njih preizkušala različne možnosti ustvarjanja. Če bi imela več časa bi se na isti način posvetila še kakšnemu drugemu programu, predvsem programom za animacijo, ki mi delajo precejšnje težave. Ob večji razpoložljivosti časa, pa bi se želela tudi preizkusiti v risanju na grafični tablici, saj se mi zdi zanimiv ustvarjalni medij.
Prav raziskovanju programov pa sem tudi posvetila največ časa. Pri iskanju ideje, izbiri motiva in udejstvovanju druge in tretje projektne naloge, mi je največje skrbi povzročalo prav zadnje torej izvajanje naloge. Nikoli še nisem risala na računalniku, nikakor pa si tudi nisem znala predstavljati, kako bom risala z računalniško miško. Navajena sem namreč bolj tradicionalnih oblik ustvarjanja, pri katerem uporabljam svinčnik ali kako drugo pisalo, ustvarjanje z računalnikom pa mi je bilo tuje. Veliko časa sem si sicer želela preizkusiti to vrsto ustvarjanja, vendar se nikoli nisem podala v to, zato se mi zdi naloga dobra, saj sem bila zaradi nje primorana se preizkusiti v digitalnem ustvarjanju. Glede na moje pretekle izkušnje z IKT svojih nalog tudi ne bi ocenila kot slabih.
Pri projektih mi je bilo kljub pomanjkanju izkušen najbolj všeč ustvarjanje v programih Krita in Inkscape, nekoliko manj všeč pa mi je bilo oblikovanje refleksij, saj sem imela težave z iskanjem besed s katerimi bi opisala proces.
Vse pridobljeno znanje menim, da mi bo prav prišlo tako v življenju kot pri delu. Sedaj bom lahko tudi sama ustvarjala digitalno in preizkušala še drugačna orodja, s katerimi lahko dosežemo učinke, ki jih z analognimi ustvarjalnimi pripomočki ne moremo. Pri delu pa mi bo znanje prišlo prav tako na fakulteti pri naslednjih projektih z računalnikom, kot tudi kasneje pri delu, saj postaja svet vedno bolj digitalen in je znanje o delu z računalnikom že skoraj obvezno.