MESTO-rastrska grafika
Za to nalogo sem se odločila narediti mesto, ki sem ga pred nekaj meseci naslikala z akrilnimi barvami. Zdelo se mi je primerno zato, ker se barve na sliki med seboj mešajo in želela sem poskusiti, kako bi lahko izgledal isti motiv, kot je že na platnu, še narejen tudi digitalno.
Nisem začenjala s skicami, saj je celotna zadeva malo bolj abstraktne narave oziroma se barve med seboj mešajo in prekrivajo. Delala sem na podoben način kot sem takrat slikala na platno. Na začetku sem se lotila izdelave ozadja, bolj natančneje neba. Izbrala sem si različne odtenke modre in vijolične barve ter z orodjem »shape square« v prvem Layer-ju naredila nebo. Nato sem dodala še malo rumene in bele barve ter z istim orodjem naredila luno. Všeč mi je bilo, kakšno teksturo sem lahko ustvarila s tem , saj se mi je zdela kar podobna tej, ki je na originalni sliki.
Nebo by Laura is licensed under CC BY-SA 4.0
Kasneje sem na drug layer z istim orodjem nanesla različne barve še na spodnjo polovico, kjer naj bi bilo morje. Te sem potem nekako zabrisala z »Blender Knife Edge«, da sem dobila bolj povezano površino. Dodala sem še nekaj horizontalnih belih linij ter tudi te zabrisala.
Morje by Laura is licensed under CC BY-SA 4.0
Potem sem se lotila tretjega Layer-ja, ki je vseboval stavbe. Začela sem s temnejšo podlago ter nato dodajala še druge barve. Ko sem bila z nanosom barv zadovoljna sem te spojila z »Blender Rake«. Ta mi je omogočal več majhnih potez hkrati, s katerimi sem zabrisala barve in naredila tudi navidezne linije. Nato sem zopet uporabila »Blender Knife Edge« ter naredila še navpične črte, da bi zmanjšala monotonost horizontalnih linij.
Mesto 1 by Laura is licensed under CC BY-SA 4.0
Za več globine sem na četrtem Layer-ju naredila še manjše mesto. Postopek je bil isti kot pri stavbah v ozadju, le da je bilo tukaj več barv.
Mesto 2 by Laura is licensed under CC BY-SA 4.0
Za konec pa sem še omejila ta prehod med morjem in mestom z rumenimi lučkami, ki sm jih dala na peti Layer. Te so nastale s čopičem »WaterC basic Round-G runge«. Za boljši efekt sem jih na koncu nekaj naredila še z manjšo prekrivnostjo.
Luči by Laura is licensed under CC BY-SA 4.0
KONČNI REZULTAT IN PRIMERJAVA Z ORIGINALNIM DELOM
Mesto by Laura is licensed under CC BY-SA 4.0
Mesto-slika by Laura is licensed under CC BY-SA 4.0
REFLEKSIJA
Pri tem ustvarjanju sem se naučila, da lahko naredim kar podobne izdelke na računalnik, kot bi jih lahko naredila tudi s klasičnimi metodami. Ugotovila sem tudi da je pomembno s kakšnimi čopiči delaš, saj imajo vsi zelo zanimive poteze, ki so primerne za določene postopke izdelave dela. Pri izdelku ne bi nič spreminjala saj mi je všeč kaj je nastalo na koncu in, ker je tudi kar podoben originalni sliki. Vsakemu delu sem posvetila veliko časa, saj sem se še učila, kakšne poteze vlečejo določeni čopiči. Vseeno pa mi je največ časa vzelo mesto oziroma stavbe, saj sem morala narediti določeno obliko, izbrati primerne barve ter vse skupaj zabrisati da sem prišla do željenega učinka. Težave so mi povzročale ravne linije, ki sem ji z miško težko naredila, čeprav so mi na koncu postale všeč prav te malo zvite oziroma krive črte. Menim, da mi je naloga kar dobro uspela, glede na to, da je bilo to moje drugo ustvarjanje v Kriti. To znanje, ki sem ga pridobila s tem programom, bom zagotovo še kdaj uporabila na poklicni poti, saj omogoča enostavno ustvarjanje že z malo ali nič predznanja. Pri samem projektu mi je bilo najbolj všeč ideja, da sem lahko že naslikano sliko prenesla v digitalno obliko, še bolje pa je bilo ko mi je na koncu to tudi uspelo, saj sem imela rahle pomisleke. V sami definiciji projekta nebi nič kaj posebno spreminjala, ker mi zelo ugaja, da imamo prosto izbiro o vsebini dela, kar ti daje veliko svobode.