Rastrska grafika
Za motiv dela sem si izbral zmaja. Motiv je za izdelavo z rastrsko grafiko primeren, ker ponuja veliko možnosti za detajle in različne strukture. K temu pripomore tudi okolje okoli zmaja.
S programom Krita prej še nisem delal zato sem moral prebrati nekaj vodičev na njihovi spletni strani, da sem osvojil osnove. Delal sem s pomočjo wacom grafične tablice Intuos s.
Zmaj by Jošt is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License
Na začetku sem s Pencil-1_Hard narisal osnovno skico. Nato sem čez njo narisal natančnejšo, tako da sem prvi zmanjšal prekrivnost.
Skica by Jošt is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License
Po dokončanju skice sem začel z barvanjem, za to sem ustvaril še eno plast. Za nanos prve barve sem uporabil Ink-4_Pen_Rough. Ker sem imel pri barvanju zmaja večje površine enake barve, sem obrobil del slike in nato izbral funkcijo Fill Toll, ki mi je omogočila hitrejši nanos barve.
Barva by Jošt is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License
Po prvem nanosu sem z Chalk_Grainy nanesel prvemu nanosu barve dodal še malo strukture in dodatne odtenke barv.
Čopič by Jošt is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License
Pri dodajanju novih barv in struktur sem si pomagal z opcijo Freehand Selection Toll, ki mi je omogočil barvanje le na označenem predelu.
Freehand Selection Toll by Jošt is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License
Na koncu sem dodal še ozadje. Tu sem uporabil Chalk_Grainy in Wet Bristles Rough za nebo. Ozadje sem risal na novi plasti, tako mi že narisani zmaj ni bil v napoto pri barvanju. Tu sem uporabil funkcijo Alpha Lock, da mi je preprečilo barvanje čez zmaja.
Ozadje by Jošt is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License
Zmaj by Jošt is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License
Pri projektnem delu sem se pobližje spoznal z uporabo rastrske grafike, uporabo novega grafičnega pripomočka za risanje. Če bi imel več časa bi se bolje spoznal z ustvarjanjem čopičev, da bi odkrival nove načine za nanos barv, saj sem največ časa posvetil izbiranju čopičev, da sem odkril kateri bi mi najbolj služili pri tej nalogi. Znanje mi bo v prihodnje koristilo, saj je danes grafika dokaj popularna in je znanje pomembno, ker se danes tradicionalni način ustvarjanja pri novih likovnih poklicih skoraj da ne uporablja. Pri delu mi je bilo najbolj všeč, da sem imel veliko izbiro orodja za delo in sem tako lahko prišel do novih načinov delanja. Da pa bi za začetnika bilo lažje in zabavnejše bi pri projektu dodal več ur osvajanja osnov programa.