Vektorska grafika – B52

Najprej sem si izbrala referenčno sliko, ki sem jo potem upodobila z vektorsko grafiko. Iskala sem sliko, ki je dokaj enostavna za upodobiti, ampak tudi zanimiva in barvna. Odločila sem lastno sliko pijače B52, saj se mi je zdela atraktivna, spominja me na poletje in zabavo in ustrezna glede težavnosti. Saj sem se ob upodabljanju te fotografije prvič spoznavala s programom inkscape.

Referenčna slika

Referenčna slika by Maruša Šlogar is marked with CC0 1.0

Sliko sem naložila v program Inkcsape in ker s programom še nikoli prej nisem ustvarjala nisem vedela kako začeti, vendar sem se odločila, da bom najprej naredila obris kozarčka po delih. Zato sem najprej narisala spodnji del. Za oris sm uporabila orodje, pri katerem postavljaš vozlišča in jih potem prilagajaš na želene oblike in krivulje.

Slika 1

slika 1 by Maruša Šlogar is marked with CC0 1.0

Nadaljevala sem z orisom celotnega kozarčka.

Slika 2

Slika 2 by Maruša Šlogar is marked with CC0 1.0

Po končanem orisu kozarčka sem začela zapolnjevati različne oblike in barve, ki so v pijači. Pri tem postopku sem prilagajala še debelino orisne linije in orisano obiko zapolnila z določeno barvo, ki se je najbolj ujemala s fotografijo.

Slika 3

Slika 3 by Maruša Šlogar is marked with CC0 1.0

Zapolnjevanje kozarčka sem nadaljevala in pri tem uporabljala različne barve.

Slika 4

Slika 4 by Maruša Šlogar is marked with CC0 1.0

Kozarček sem do konca zapolnila z ustreznimi barvami, sem pa tudi vse oblike oz. različne plasti v pijači narisala z istim orodjem kot oris kozarčka, torej da sem si postavljala vozlišča in potem prilagodila želeno obliko ter to obliko zapolnila z barvo.

Slika 5

Slika 5 by Maruša Šlogar is marked with CC0 1.0

Nato sem zapolnila še zgornji del kozarčka in oustila nekaj prostora za plamen.

Slika 6

Slika 6 by Maruša Šlogar is marked with CC0 1.0

Na koncu pa sem dodala še plamen in sijaj na kozarčku. Oblike sem ponovno pridobila s postavljanjem vozlišč in potem zapolnjevanjem dobljene oblike, potem pa sem uporabila še blur funkcijo, da sem plamen in blišč malo zameglila, da niso bile orisne linije tako ostre.

Končni izdelek

Končni izdelek by Maruša Šlogar is marked with CC0 1.0

Refleksija:

Kot sem že omenila, sem se letos prvič spoznala z vektorsko grefiko. Prvič sem tudi uporabljala program Inkscape in na žačetku mi je to predstavljalo kar velik iziv. Nisem poznala nobene funkcije v programu in sem vse skupaj nekako odkrivala in spoznavala sproti ob ustvarjanju lastnega izdelka (B52). Rabila sem nekaj časa, da sem ugotovila kako nastavljati vozlišča, kako prilagajati debelost linije, kako nekaj zapolniti in kako izbrisati kakšno napako, ki se pojavi ob ustvarjanju. Vendar, ko sm nekako ugotovila kako uporabljati različne funkcije mi je ustvarjanje postalo zanimivo in na koncu sem se naučila uporabljati različna orodja in spoznala kako delujejo. Največ časa sem porabila za prilagajanje linij, da so krivulje točno določene oblike kot na fotografiji. Če bi imela več časa bi z znanjem, ki sem ga pridobila lahko ustvarila boljši in bol kompleksen izdelek. Zdi se mi, da moj končni izdelek ni najbolj kompleksno uporabljanje programa in vseh funkcij, ampak ker sem se šele spoznavala s programom, ko sem jo ustvarjala sem vseeno s prvim izdelkom zadovoljna. Zelo sem vesela, da sem spoznala kaj sloh je vektorska grafika in kako ustvarjati s programom Inkscape, saj se mi zdi, da mi bo v prihodnosti velikokrat to znanje pripomoglo ali pri ustvarjanju kakšnega loga ali različnih plakatov pa tudi v prostem času se bom zelo verjetno vrnila k vektorski grafiki ker vseeno še ne znam popolnoga vsega in bi rada vse skupaj še bolj podrobno spoznala. Najljubše mi je bilo, da smo imeli popolno ustvarjalno svobodo, pri izbiri motiva, pri uporabljanju katrega koli orodja, pri ustvarjanju ni bilo nobenega pritiska in omejitev. Mislim, da pri projektu ne bi spremenila nič.

(Skupno 35 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost