Symmetrical Murder
Avtorica z imenom Symmetrical Murder je svoje ime izbrala po misterioznih dogodkih, ki jih ne želi popolnoma razkriti. Rada pa o njih pripoveduje skozi umetnost.
10h black version by Symmetrical Murder is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Digitalna tehnologija v mojem življenju
Kot pripadnica generacije Z sem odraščala z internetom. V otroštvu sem se z digitalno tehnologijo prvič srečala ko smo kupili prvi domači računalnik kjer sem rada gledala risanke in igrala video igre, seveda pa sem kot mnogo drugih gledala tudi televizijo. Kasneje sem dobila svoj prvi mobilni telefon in odkrila YouTube, ki sem ga uporabljala predvsem za poslušanje glasbe in gledanje različnih zabavnih video posnetkov. Danes še vedno uporabljam YouTube, pridružil pa se mu je tudi Instagram, kjer objavljam svoje umetnine. Pri poklicu likovnega pedagoga bi mi pri delu zelo pripomogla digitalna tehnologija (v bistvu brez nje v današnjem času več ne gre). Kot večina pedagogov verjetno uporabljala Easistenta, poleg tega pa bi svojim učencem verjetno predstavila Google SketchUp saj je super za razvijanje občutka za prostor. Slikar je tudi primeren program za začetek saj je enostaven, tam bi lahko že ustvarili kaj svojega, znanje pa bi mogoče nadgradili s kakšnim zahtevnejšim programom kot sta Gimp ali Krita. Digitalna tehnologija se mi zdi zelo uporabna in pomembna za današnji čas in kljub temu, da z njo nisem najbolj spretna jo uporabljam in se poskušam čim več naučiti.
Refleksija
V tem projektu sem se naučila kar nekaj novih stvari. Najbolj vesela sem, da sem se naučila veliko o različnih vrstah licenc, kaj pomenijo in za kaj se uporabljajo. To mi je bilo pri nalogi najljubše. Zdi se mi, da bi se morali vsi bolj izobraziti o avtorskih pravicah, saj priznam da do sedaj nisem vedela veliko o tem. Naučila sem se tudi kako uporabljati Arnes Splet in narediti objavo ter kako uporabiti aktivno povezavo. Tudi če bi imela več časa ne vem če bi želela karkoli spremeniti, sem zadovoljna s svojo objavo. Ko sem ustvarjala objavo sem največ časa posvetila razmišljanju in pisanju o digitalni tehnologiji. Morala sem se vrniti nazaj v otroštvo in se spomniti kaj vse sem od digitalne tehnologije uporabljala in kako se je moja uporaba čez leta spreminjala. Razmisliti pa sem morala tudi o tem kako bi lahko digitalno tehnologijo uporabila v prihodnosti in sem si predstavljala sebe v poklicu likovnega pedagoga in kako bi mi digitalna tehnologija pri tem služila. Za svojo prvo objavo bi rekla, da sem se kar dobro odrezala. Sama sebe sem presenetila, saj eno leto nazaj ne bi nikoli objavila kaj takega. Seveda je pomoč profesorice zelo pomagala. Glede na kriterij ocenjevanja bi svojo objavo ocenila dobro, saj vsebuje vse kar mora vsebovati (uporaba ustreznih kategorij, oznak, povezav, prikazna slika, izroček, vsebinska primernost in povezanost z vsebino, avtorstvo, licenca, predstavitev v besedi in sliki, refleksija). Znanje, ki sem ga pri tej nalogi pridobila mi bo služilo tudi naprej pri študiju, saj bom lahko naredila še več objav, znala uporabiti licence in upoštevati avtorske pravice pri izdelovanju npr. seminarskih nalog. Novo znanje pa mi bo pomagalo tudi na poklicni poti. Zdi se mi, da je najbolj uporabno znanje o licencah in avtorskih pravicah, saj tudi drugje objavljam svoje umetnine in jih je pomembno zaščititi. Naloga mi je bila kot celota všeč, najmanj všeč pa mi je bil del kjer sem morala pisati o svojih izkušnjah z digitalno tehnologijo. Ne zaradi samega dejstva, da sem morala o tem pisati ampak zaradi tega, ker sem za to porabila toliko časa, sem se morala res poglobiti. Če bi lahko pri nalogi kaj spremenila, da bi bila boljša, bi edino spremembo naredila pri refleksiji. Glede na to, da smo imeli možnost refleksijo narediti tudi v obliki videa ali zvočnega posnetka in bi morda nekateri izmed nas to radi storili ampak ne želimo objavljati svojega obraza na internet, bi predlagala da bi bila refleksija na nek način zasebna, da bi jo videla samo profesorica in da je ne bi objavljali.