Rastrska grafika – munimuni

Za motiv pri projektu rastrske grafike sem si izbrala deklico iz mobilne igre Life Makeover, saj najraje upodabljam figure. Uporabila sem program Medibang Paint, saj v njem digitalno ustvarjam slike že več let in sem ga zato najbolj vajena, moja naprava pa je Samsung Galaxy Tab S6 Lite, na katero rišem z združljivim pisalom. Ker so za senčenje in realistično upodabljanje ključni barvni prehodi in kompleksnost detajlov, se mi zdi motiv primeren za rastrsko grafiko.

Ko sem v Medibangu odprla novo datoteko, sem dodala referenčno sliko deklice s klikom na znak + in izbrala “Select an image to add.” Odprla se je galerija, od koder sem izbrala željeno sliko ter jo premaknila v kot, tako da mi je ostal prostor za skico. Kasneje sem sliko sicer prestavila na celotno levo polovico, da sem lažje prerisala razmerja.

Dodajanje referenčne slike by munimuni is licensed under CC BY-NC 4.0

Dodana slika by munimuni is licensed under CC BY-NC 4.0

Za skiciranje ponavadi uporabljam svoj prilagojen čopič, sicer pa je zelo podoben navadnemu “svinčniku” ali “peresu”. Najprej določim glavne oblike in proporce figure, nato pa na hitro skiciram lase, obleko in obraz.

Izbira čopiča by munimuni is licensed under CC BY-NC 4.0

Skica by munimuni is licensed under CC BY-NC 4.0

Med skiciranjem uporabljam Select tool, kar mi omogoči, da posamezne izbrane elemente prestavljam po sliki, tako da mi ni treba brisati linij. V tem primeru sem narisala premajhna usta, ki sem jih z omenjenim orodjem enostavno povečala.

Orodje Select by munimuni is licensed under CC BY-NC 4.0

Ko je skica končana, pomanjšam prosojnost sloja, saj bom tako lažje določila meje med barvami oz. mi bo prišlo prav pri senčenju.

Sprememba prosojnosti by munimuni is licensed under CC BY-NC 4.0

Ponovno ustvarim novo plast, tokrat ne potrebujem več slik vendar prazno polje. Izberem znak + in kliknem “Color Layer”, na katerega bom dodala posamezne dele figure.

Dodam nov sloj by munimuni is licensed under CC BY-NC 4.0

Včasih si pomagam pri izbiranju barv s kapalko, ki jo nastavim na polje z željeno barvo.

Eyedropper Tool by munimuni is licensed under CC BY-NC 4.0

Figuro sem ločila na kožne dele, obleke in lase, da med barvanjem ne bo prihajalo do nezaželjenega mešanja med barvnimi polji. Prav tako sem vsak sloj zaklenila, saj želim senčiti znotraj silhuete.

Protect Alpha by munimuni is licensed under CC BY-NC 4.0

Za senčenje in posvetlitve uporabljam kombinacijo čopičev Watercolor in Blur, pri laseh pa še prilagojeni čopič, ki ustvarja efekt pramen.

Čopiči by munimuni is licensed under CC BY-NC 4.0

Custom Hair Brush by munimuni is licensed under CC BY-NC 4.0

Lotim se še ornamentov in detajlov na oblekah ter obrazu in se skušam čimbolj približati referenčni sliki.

Detajli by munimuni is licensed under CC BY-NC 4.0

Primerjanje slik by munimuni is licensed under CC BY-NC 4.0

Končana slika by munimuni is licensed under CC BY-NC 4.0

Videoposnetek postopka by munimuni is licensed under CC BY-NC 4.0

Refleksija projektnega dela:

V tem projektu sem se naučila na čim bolj enostaven način predstaviti potek dela, saj se mi zaradi večletnih izkušenj zdi digitalno risanje samoumevno. Včasih preskočim kakšen korak in se potem vrnem, kaj vmes spremenim, tokrat pa sem morala biti pri risanju dosledna in sem gledalcu skušala prikazati osnovno grajenje slike. Če bi imela več časa, bi sliko bolj dodelala, dodala bolj zanimivo ozadje ali še kakšno figuro, sicer pa sem imela dovolj časa, da sem ustvarila projekt s katerim sem zadovoljna. Največ časa sem posvetila risanju las, saj je to del telesa, ki ga v risanju še nisem dobro osvojila, pa tudi obrazu, ki je ključen pri prepoznavnosti lika. Mogoče nisem popolnoma ustrezna z rabo strokovnih izrazov, saj programe uporabljam v angleščini in redko opazim slovenske izraze za določena orodja, sicer pa se mi zdi, da sem upoštevala kriterije ocenjevanja. Na svoji poklicni poti se bom zagotovo ukvarjala z umetnostjo in mi bo znanje digitalnega ustvarjanja prav prišlo. Dandanes se namreč risba širi iz tradicionalne v digitalno in je sposobnost uporabe programov zaželjena pri vseh tovrstnih poklicih. Všeč mi je, da je tema prosta in si je vsak lahko izbral poljuben motiv glede na svoje interese. Na splošno je to eden mojih najljubših projektov, saj se mi je zdel zabaven in uporaben za raziskovanje in pridobivanje novih izkušenj.

(Skupno 48 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost