SUKUNA RYOMEN’S FIRE ARROW – rastrska grafika

Za to projektno nalogo sem se po dolgem premisleku in več neuporabnih skic na koncu odločila da bom v svojem stilu narisala sceno iz moje najljubše mange z naslovom Jujutsu Kaisen. Ta motiv sem si za rastrsko grafiko izbrala, ker sem se lahko poigravala z različnimi odtenki dramatičnih senc, vibrantnih svetlob in odbleskov ognja. V vektorskem formatu moja grafika ne bi prišla do pravega izraza. Za postavitev karakterja v format sem si pomagala z referenčno sliko. Za delo sem uporabila Krita program (5.1.3 verzija), ki mi je bil že znan, saj ga uporabljam že skoraj dve leti. Imam tudi že izbrano paleto 20 najljubših čopičev ki jih največkrat uporabljam. Zraven sem uporabljala še Wacom grafično tablico.

POSTOPEK DELA:

Začela sem s skico, ki sem jo narisala na prvi layer, poimenovan SKETCH s čopičem: Pencil 2b. Na ta layer sem narisala Sukuno skupaj z ognjeno puščico. Nekaj časa sem se posebej ukvarjala s postavitvijo leve dlani. Potem sem zmanjšala vidljivost layer-ja in dodala še en layer, poimenovan LINEARTSUKUNA na katerega sem narisala bolj natančen lineart Sukune.Tudi za lineart sem uporabila enak čopič kot prej: Pencil 2b. Nato sem dodala še en layer LINEARTARROW na katerega sem narisala lineart ognjene puščice. Nato sem izklopila prvi SKETCH layer. Medtem, ko sem risala skico sem večkrat horizontalno zrcalila canvas, da ne bi prišlo do popačenja pri perspektivi.

Sukuna sketch by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Pencil 2b used for lineart by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Sukuna lineart by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Ko sem imela lineart ustvarjen, sem se lotila barvanja. Najprej sem kopirala LINEARTSUKUNA layer. Originalni layer sem preimenovala FLATS in najprej pobarvala kožne tone, skupaj s tatuji in lasmi. Takoj zatem sem layer zaklenila. Za barvanje sem uporabljala čopič Brush Textured brez posebnih nastavitev. Za rdeče konice prstov sem uporabila Basic Wet Soft čopič. Pod FLATS layer sem ustvarila še en layer Paint layer 1 (ki sem ga kasneje preimenovala v FLATCLOTHING) in pobarvala oblačila. Tudi ta layer sem takoj zatem, ko je bil do konca pobarvan, zaklenila.

Sukuna flatcolours by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Potem sem layer ki je bil kopija LINEARTSUKUNA nastavila na Overlay. S tem sem dosegla to da so črte linearta kjer sem pobarvala čez na FLATS layerju spremenile barvo. Tako je samo dejanska obroba lika ostala črna, oziroma temno rdeča (lineart sem narisala s temno rdečo barvo in tudi tatuji so pobarvani s temno rdečo in ne čisto črno). S tem sem dosegla bolj mehkejši učinek risbe.

Sukuna overlayed lineart by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Ko sem imela vse skupaj že pobarvano, sem začela s senčenjem. Za senčenje nisem naredila posebnega layer-ja ampak sem senčila direktno na FLATS in FLATCLOTHING layer-jih. Za senčenje rok, dlani, hrbta in obraza sem uporabila vijolične odtenke prvotne kožne barve. Uporabljala sem iste čopiče kot prej: Brush Textured in Block Textured 2. Senčila sem tako, da sem najprej nanesla odtenke barv, nato pa z Basic Wet Soft zmešala prehode. Kjer nisem hotela da se barve dejansko zmešajo v odtenek sem uporabila Bristles Textured čopič. S tem sem dosegla to, da so se poteze od prej še vedno videle, z napol trdi prehodi. Modro jakno sem osenčila s temnejšimi odtenki prvotne modre, in rdečo kapuco sem senčila po istem postopku: temnejši, rahlo vijoličast odtenek prvotne rdeče. Layer-ja sem imela ves čas senčenja zaklenjena

Sukuna shading by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Used coloring brush by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Potem ko sem imela vse skupaj osenčeno (še vedno na dveh različnih layer-jih) sem dodala svetlo rdečo z Basic Wet Soft čopičem, nastavljenim na Soft Light nastavitev. Za najsvetlejše dele prstov in rok sem uporabila svetlejši odtenek prvotne barve kože in posvetlila te dele z Basic Wet Soft in Brush Textured čopičem. Enak postopek sem ponovila za najsvetlejše dele las. Oblačilom nisem dodajala posebnih svetlih delov. Na tem koraku sem tudi opazila rahle napakice v senčenju, zato sem popravila še sence – dodala sem temnejše vijolične odtenke.

Sukuna shading complete by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Sukuna shading fixes by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Potem ko sem popravila sence in še enkrat pobarvala tatuje, sem vse barvne layer-je združila v en layer – FLATCLOTHING. Ta layer sem nato kopirala tako da sem imela dva FLATCLOTHING layer-ja. Original sem zaklenila, na kopiji layer-ja (FLATCLOTHING 1) sem nastavitev nastavila na Multiply.

Layers setting – multiply by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Nekaj časa sem se nato igrala z vsemi možnimi filtri preko Adjust funkcije, do katere sem prišla s klikom na Filter v orodni vrstici. Ker sem želela čimbolj dramatične svetlobe in temne sence, sem ohranila Multiply nastavitev. Preko Filter – Adjust – HSV Adjustment sem celoten layer pobarvala v bolj oranžne tone. Nato sem vse skupaj desaturirala preko Desaturation nastavitve, do katere sem prišla s klikom na Filter – Adjust – Desaturation. Ko se mi je odprlo okence možnosti sem najprej malce preklikala, dokler se nisem odločila za maximum. Nato sem layerju zmanjšala vidljivost na 73%. Nato sem čopič Brush Textured nastavila kot radirko in zbrisala dele kjer sem želela največ svetlobe: konice prstov, podlaket, čelo, levo lice. Zbrisala sem tudi gube jakne na ramenih, najsvetlejše dele kapuce in nekaj potez sem potegnila po trupu karakterja za tridimenzionalni učinek.. Potem sem prehode rahlo omilila z Bristled Textured in Basic wet Soft čopiči, ki sem ju oba nastavila kot radirki da ne bi pomotoma kaj vmes dodatno pobarvala. Layer sem po končanih popravkih zaklenila.

HSV Adjustment by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Sukuna multiplied shadows by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Ko sem bila zadovoljna s tem layer-jem sem zaklenjen FLATCLOTHING1 Multiply layer izklopila. Vklopila sem LINEARTARROW layer in pod vsemi layer-ji naredila nov layer poimenovan ‘arrow’. Na temu layerju sem se začela ukvarjati z ognjeno puščico. Najprej sem z Block Textured čopičem nanesla prve odtentke rdeče. Odtenke sem izbrala tako, da sem najprej z orodjem Coulour sampler izbrala originalno barvo kože iz FLATCLOTHING 1 layer-ja in nato izbrala rdečo in rumeno iste nasičenosti. Obliko plamenov sem oblikovala s Sketch Chrome čopičem, ki sem ga nastavila na največjo možno velikost. Barve sem med seboj rahlo zmešala z Basic Wet Soft čopičem. Potem ko sem izklopila barvne layerje, sem zaklenila ‘arrow’ layer in dodala dodatno svetlobo z Block Textured čopičem, ki sem ga nastavila na Screen nastavitev. Uporabila sem isto rumeno kot prej. Kjer so se konice Sukunovih prstov dotikale plamenov sem uporabila isto rdečo kot za plamen, vendar sem čopič nastavila na Multiply nastavitev.

firearrow base by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Block textured brush setting by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

firearrow fixes by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Svetlo rumeno s Screen nastavitvijo sem nanesla na najsvetlejše dele plamenov. Da so se barve med seboj povezale sem isti postopek ponovila s svetlo oranžno. Potem ko sem bila zadovoljna z ognjeno puščico, sem se še enkrat posvetila svetlobam. Naredila sem nov layer nad obema FLATCLOTHING layer-jema in ga poimenovala ‘lightslolol’.

Layers setting by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Na tem layerju sem potem z odtenki rdeče, oranžne in rumene poudarila najsvetlejše dele, bleske ognja, in odseve plamenov. Layer sem nastavila na Overlay nastavitev in zopet uporabljala moj najljubši Brush Textured čopič. Dodala sem svetlo rumeno na podlaket, prste, obraz in lase. Za blesk v očeh sem uporabila rdečo. Imela sem vklopljen LINEARTFIREARROW layer, zato da sem vedela kje bo največ svetlobe, oziroma kje je odblesk ognja, glede na obris plameneče puščice.

Sukuna lights by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Prehode med Overlay svetlobami sem zopet rahlo omilila z Bristles textured. Ker se mi je zdela nastavitev Overlay na temu layerju premočna, sem spremenila nastavitev v Soft Light (SVG). Ko sem bila zadovoljna s svetlobami, sem zopet vklopila arrow layer. Layer sem odklenila in se začela ukvarjati z detajli. Z Brush Textured čopičem nastavljenim na Overlay in Screen sem dodala rumeno na prste in obraz za dodatno osvetlitev. Posebej sem osvetlila še delčke ognja. Nato sem uporabila Pencil 2b, na Screen nastavitvi in dodala dodatno rdečo svetlobo v očeh in na njegovih laseh.

Sukuna hand detail by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Sukuna details by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Za konec sem potem še dodala ozadje. Z ozadje sem izbrala enako temno rdečo ki sem jo uporabila za lineart in skico in nanesla to barvo na nov Paint Layer 2 layer z Block Textured 2 čopičem. Vmes sem dodala tudi poteze z različnimi odtenki rdeče. Ker se mi je zdelo vse skupaj pretemno, sem Background layer nastavila na 93% vidljivost. Na ‘arrow’ layer-ju sem dodala še nkaj dodatnih plamenčkov za dodatni vibrantni učinek.

Tako sem končala rastrsko grafiko in tole je čudovit končni rezultat, na katerega sem kar ponosna:

Sukuna Ryomen by KFC is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

REFLEKSIJA DELA RASTRSKE GRAFIKE:

V tem delu se nisem naučila ničesar posebej novega, saj sem tovrstnega dela in programske opreme že navajena. Sem pa eksperimentirala z drugačnimi pristopi in različnimi nastavitvami layer-jev, da sem dobila želeni končni rezultat. Recimo to, da sem tudi za končni lineart uporabila Pencil 2b čopič namesto kakšnega Ink čopiča. Časa sem imela precej več kot dovolj, to mojstrovino sem ustvarila v šestih urah in mislim da bi se samo še bolj zapletala v detajle. Že tako ali tako sem bila dokaj pikolovska in sem popravljala najmanjše poteze; ko sem se ukvarjala z ognjem in vibrantnimi odbleski na Sukunovem telesu. Največ časa sem posvetila izbiranju motiva, saj sem večkrat začela in zbrisala kar sem narisala ker se mi nič ni zdelo dovolj dobro za to nalogo. Poleg tega sem največ časa porabila za poliranje najmanjših detajlov in iskanje najbolj optimalnih nastavitev izmed vseh možnih opcij v Adjust rubriki. Svoje delo bi ocenila za odlično saj je bila to dobra vaja da pokažem kaj že znam in to še nadgradim, poleg tega sem pa na svoj končni izdelek kar ponosna. To znanje bom uporabila kadar bo treba ustvariti še kakšno digitalno umetnino tekom študija in za lastno ustvarjanje. To znanje mi bo pomagalo pri ustvarjanju portfolia, da uresničim svoj dolgoročni cilj, kar je postati: Character conceptual artist, oz. konceptni ilustrator. Pri projektu mi je bilo najljubše seveda ustvarjanje. Med risanjem sem uživala, še najbolj mi je bilo všeč to, da sem imela proste roke pri izbiri motiva (kar mi je sicer delalo težave na samem začetku, ampak ko sem se enkrat odločila za motiv je šlo vse kot po maslu). Dejansko sem bila zelo vesela ko smo dobili nalogo, saj je to pomenilo da sem bila primorana nekaj časa posvetiti samo in izključno ustvarjanju te naloge. Najbolj pa mi ni bil všeč proces vstavljanja licenc saj je bilo rahlo zamudno glede na število vseh slik ki sem jih dala v objavo. Nisem pa hotela kakšne izvzeti saj se mi zdi da sem dobro porikazala napredek od skice do končnega izdelka. Pri definiciji te naloge pa ne bi spremenila ničesar, saj se mi zdi da je dovolj natančno razložena in definirana – bilo mi je kristalno jasno kaj je bilo od mene zahtevano.

(Skupno 44 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost