Rusty the Hero

Za motiv vektorske grafike sem si izbrala naslovno ilustracijo zgodbice z naslovom Rusty the Rooster, ki jo je napisala moja prijateljica. Izbrala sem ga zato, ker je vektorska oblika primerna za različne velikosti iste slike, kar bi v primeru tiska te ilustracije omogočilo visoko kvaliteto ne glede na njeno velikost.
Najprej sem skico narisala na papirju, saj v uporabljenem programu Inkscape ali kakšnem drugem podobnem programu prej še nisem delala.

Najprej sem oblikovala glavo petelina, zanjo sem uporabila oblikovanje pravokotnika, kateremu sem nato dodala vozlišča na spodnjem delu in zmehčala zgornji dve vozlišči, nato pa sem obliko še zasukala. S prostim oblikovanjem sem naredila petelinovo rožo in kljun, z krožno obliko pa oči. Na sliki lahko vidite senčenje oči, ki sem ga dosegla s prostim izbiranjem in funkcijo preseka oblik.

Nato sem na enak način senčila še vrat in perut ter oblikovala trup. S prostim izborom oblik sem naredila še senco na njegovih prsih. Z prej omenjenimi funkcijami sem izdelala še senco sokola, hribe, mlako in sence. Nato sem se lotila oblikovanja piščančkov, te sem ustvarila z krožno obliko, s funkcijo “predmet v pot” pa sem lahko te elipse oblikovala in naredila eno vozlišče ostrejše za rep.

Piščancem sem dodala kljune tako, da sem najprej naredila pravokotno obliko, jo spremenila v pot in jo nato preoblikovala z mehčanjem oglišč in premikanjem ročic.

Z orodjem besedila sem naredila spodnji del napisa, napis “RUSTY” pa sem naredila s preoblikovanjem prostoročno izbranih oblik in senčenjem kot sem opisala že v začetku.

Črve sem izdelala na enak način, spodaj lahko vidite prostoročno izbrano obliko in nato rabo funkcije mehčanja oglišč za bolj zaobljeno obliko.

Med delom sem petelina še nekoliko spremenila, podaljšala sem njegov trup in naredila rožo bolj zaobljeno, mu dodala še vijolično perje v rep in nato sem še dokončala piščančke. Tako petelinu kot piščancem sem dodala še noge, pri teh sem si pomagala s podvajanjem in sukanjem oblik.Za konec sem na zgornjem in spodnjem robu grafike ustvarila še rahel preliv v temnejša odtenka barv. Ker sem prej ustvarjala na veliko večji površini kot je list v programu, sem vse elemente označila in zmanjšala na velikost papirja, tako sem izven lista pustila tudi odvečne robove, ki jih lahko viditen na sliki Rusty 4.

- Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
Naučila sem se uporabljati vektorski program Inkscape in spoznala, kako ta deluje. Postal mi je tudi precej všeč, saj omogoča precej enostavno oblikovanje in jasne funkcije. - Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
Dodala bi še račke v mlakuži in kozo, saj te žeivali tudi nastopajo v zgodbi. Mogoče bi se posvetila še dodatnim detjlom npr. progam črvov ali perju petelina in bi tako lahko bili že posamezni deli grafike ob povečavi samostojna slika. - Kateremu delu sem posvetil/a največ časa in zakaj?
Največ časa sem namenila izdelavi petelina, saj sem se še privajala na program in sem zato tudi šele pozneje preoblikovala nekatere dele, saj prej še nisem obvladala vseh funkcij. - Kako ocenjujem svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
Mislim, da sem izbrala ustrezen motiv in ga tudi dovolj kompleksno izvedla ter sledila danim kriterijem. Uporabila sem tudi precej različnih funkcij, od katerih sem verjetno pri opisu kakšno pozabila našteti. - Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
Pridobljeno znanje bom lahko zelo dobro uporabila pri izdelavi logotipov ali ilustracij, saj me to področje zanima, a sem do sedaj le te izdelovala le fizično na papirju ali pa z rastrskimi programi, ki pa sploh za logotipe niso primerni zaradi izgube kvalitete pri spreminjanju velikosti. - Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
Všeč mi je, da lahko sami izberemo motiv in ga izpeljemo na svoj način, ni pa mi bilo všeč, ker nisem imela veliko časa za delo zaradi bližajočega se konca semestra in s tem tudi izpitnega obdobja. - Kaj bi spremenil/-a v definiciji projektne naloge, da bi bil boljši?
V sami nalogi ne bi spremenila ničesar, saj je bila jasna in omogoča kreativnost.