Vektorska grafika-Chainsaw man poster art

chainsaw man poster art by Lian is marked with CC0 1.0

Za to nalogo sem se odločil ustvariti umetnino v obliki plakata in stripa. Izbral sem plakat za Chainsaw Man, priljubljeno manga/anime serijo, ki jo je ustvaril Tatsuki Fujimoto. V plakatu sem upodobil oči lika, Makime, ter demona Pochito, skupaj z rdečimi oblikami, ki simbolizirajo izjemno moč, ki jo ima lik v mangi, in njegovo sposobnost manipulacije s krvjo. Pri oblikovanju sem uporabil žive barve, da sem čim bolje posnemal Fujimotov prepoznavni slog, ki se osredotoča na intenzivno uporabo barv na naslovnicah manga serij.

Grafiko sem oblikoval v programu Adobe Illustrator, saj imam ustrezno predznanje iz srednje medijske šole. Zdi se mi, da je to delo primerno za vektorsko grafiko, saj je anime stil predvsem 2D, z izrazitim “lineartom”, ki omogoča jasne črte in enostavno obdelavo vektorskih slik. 3D grafika bi bila težja za ustvariti z vektorji, ker ti ne omogočajo enakih prehodov in podrobnosti kot rastrska grafika, kar bi otežilo natančno upodabljanje detajlov.

Potek Dela

Prvo sem si posebaj na plast naredil skico, ki je zelo nejasna ampak dovoljh, da lahko vidim in pokaže kako stvari približno zgledajo. Pri skici se tudi opazi, da je karakter skiciran, ki ga ni na končnem delu, to je pa zato ker je bilo že preveč kompleksno in mi tudi ni uspelo zaradi tehničnih težav. Pri skici sem uporabljal samo črn čopič.

skica chainsaw man poster art by Lian is marked with CC0 1.0

Pri dugem koraku sem se lotil delati oči karakterja Makima, in tudi uporabil orodje “črta” z katerim sem naredil prostore tipične v stripih/mangah in z temločil različne dele grafike. Poleg tega sem uporabljal veliko čopiča, “bucket” orodje z katerim sem zapolnil z pisanimi barvam različne oblike, in “gradient” orodje ki mi omogoča narediti prehode barv.

makima oči by Lian is marked with CC0 1.0

Pri tretjem koraku sem se prvo lotil delati karakterja, ampak nato sem se odločil delati nekaj lažjega, ki so pa oblike v rdečih barvah in prikazujejo super moč karakterja v mangi in še dodal modre barve kot kri demonov saj v stripu so barve krvi različnih in pisanih barv in jaz sem se odločil za modro, ker je komplomentarna barva oranžnega ozadja. Pri tem koraku sem uporabljal še “pen tool” orodje ki omogoča delati oblike kaker jih ti zarišeš in čopiče.

oblike krvi by Lian is marked with CC0 1.0

Za zadnji korak sem naredil lik Pochita, in uporabljal sem vsa orodja kot zgoraj našteto in si tudi pomagal z slikami in določene črte naredil z “tracing”. In ker je Pochito oranžne barve je ozadje modre, ker je komplementarna barva poleg tega sem dodal še malo vijolične. To je končni razultat.

chainsaw man poster art by Lian is marked with CC0 1.0

REFLEKSIJA

Nisem se nekaj preveč naučil, že zaradi mojega predznanja o tem program, ampak že nekaj časa nisem ga uporabljal in sem že pozabil par stvari, tako da ta projektna naloga mi je pomagala pridobiti nazaj zgubljeno znanje.

Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …

Če bi imel več časa oz. če mi ne bi prišlo do tehničnih težav, bi naredil karakter za katerega se nisem sredi dela odločil narediti.

Kateremu delu sem posvetil/a največ časa in zakaj?

Največ časa sem posvetil očem lika, saj sem z tem začel in je nakej časa trajal, da sem se spet odomačil na tem programu in tudi raziskoval sem stil v katerem bi bilo to narejeno.

Kako ocenjujem svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Glede vsebine in dela po mojem mnenju se vse zdi vredu pri reflaksiji bi lahko bilo več napisano ampak se ne znam ocenit in najdit besed pri takih zadevah.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Odvisno kje bom pristal pri poklicni poti, ampak si predstavljam, da to znanje bi lahko uporabljal za dizajn logotipov, spletnih strani, plakatov… Jaz osebni si želim delati v industriji z videoigram in bi lahko delal kake ikonce in logo za videoigre.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Najljubše mi je seveda bil sam proces ustvarjanja dela, najmanj pa seveda refleksija, ker je pisanje in jaz se ne znam dobro izražat z besedami.

Kaj bi spremenil/-a v definiciji projektne naloge, da bi bil boljši?

Ni ničesar česa bi jaz spremenil, meni so bila navodila in naloga dobra.

(Skupno 15 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Orodna vrstica za dostopnost