Vektorska grafika- lux

Za tretjo nalogo moramo narediti vektorsko grafiko, ki smo jo delali preko programa Inkscape. Ta program mi je pred delom bil neznan zato sem težje opravila to nalogo. Ugotovila sem tudi, da programa ni bilo možno naložiti na tablico, kar me je pustilo z delom na računalniku. S to težavo se mi je zmanjšal tudi možen čas ela na vikend in srede, kar se tudi pozna nakončnem produktu.

Na splošno se mi je zdel postopek dela razumljiv, ko sem se navadila na program, motilo me je samo da sem bila primorana delati z miško.

lux © 2024 by andi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Najprej sem v program uvozila sliko ki sem jo naredila v Kriti za podlago na kateri bom delala. To sem naredila tako da sem kliknila na četrto besedo v najvišji vrstici zgoraj levo.

lux © 2024 by andi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Nato sem uporabila orodje peresa da sem si s točkami označila like, ki sem želela imeti obarvane. Vse iste like sem dala v lastno mapo da sem lahko barvo spreminjala vsem naenkrat.

lux © 2024 by andi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Nato sem isto naredila za oblačila in nato lase, vsakega v svojo mapo.

lux © 2024 by andi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Nato sem dodala v ozadju veter, kjer sem dodala preliv z orodjem nalevi spodaj. Barve pa sem uravnavala z ikono poleg plasti.

lux © 2024 by andi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Nato sem zaprla vidljivost na uvoženi sliki in jo prestavila pod druge mape z puščico navzdol pri razdelku za plasti.

lux © 2024 by andi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Nato sem se ponovno igrala z prehodi in jih pri žarkih dala v prosojnost, da delujejo kot da izginjajo.ž

lux © 2024 by andi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Sliki sem nato dodala obrobo za želene dele z orodji svinščnik in čopič na levi strani.

lux © 2024 by andi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Nato pa še sence, kjer sem se igrala z prosojnostjo z ikono ob imenu mape.

lux © 2024 by andi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Sliki sem nato dodala ozadje ki sem ga postavila na zadnje mesto pri zaporedju map.

lux © 2024 by andi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Sliko sem nato dokončala z podpisom in nekaj dodatki, kjer sem se igrala z različnimi barvami in njihovo prosojnostjo.

lux © 2024 by andi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Tako pa izgleda končni produkt. Mislim. da je lepo izpadel.

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu? Na splošno uporabljati popolnoma nov program, ki mi je pred tem bil popolnoma neznan.

Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … izdelkovo kompleksnost. Dodala bi veliko več podrobnosti in ga na splošno želela lepše predstaviti. Zdi se mi tudi, da bi bile moje linije lepše, če bi se navadila na miško bolje.

Kateremu delu sem posvetil/a največ časa in zakaj? Definitivno preizkušanju programa. Delanje podlage in samega izdelka je tudi trajalo nekaj časa vendar je bilo dokaj dosledno.

Kako ocenjujem svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Zdi se mi, da sem izpolnila vse zahtevane pogoje, vendar vem, da bi moj izdelek lahko bil bolj kompleksen.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Verjetno, če se bom kdaj lotila grafičnega dizajna, mi bo to znanje zelo pomagalo.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Najbolj ljubo mi je bilo barvanje in najmanj delanje obrobe za izdelek. Veselila sem se tudi pri igranju z barvo in prosojnostjo.

Kaj bi spremenil/-a v definiciji projektne naloge, da bi bil boljši? Ideja se mi zdi dobra, vendar bi verjetno delovala bolje, če bi imeli tudi alternativo za tablico za risanje vektorskih programov. Drugače nimam toliko večjih pomislekov glede dela.

(Skupno 36 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Orodna vrstica za dostopnost