Vektorska grafika: Nemški ovčar

Nemški ovčar

Za 3. projektno nalogo sem izbrala motiv psa- nemškega ovčarja. Ta motiv sem izbrala, ker mi je nemški ovčar najljubša pasma.

Pomagala sem si s sliko nemškega ovčarja, ki sem jo naložila iz spletne strani Pixabay.

Nemški ovčar

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Slika je drugače bolj primerna za rastrsko grafiko, kakor za vektorsko. Vektorska grafika je ponavadi bolj primerna za logotipe ali slike, ki kasneje pristanejo na jumbo plakatih. Rasterska grafika je zato primerna za natančnejša dela ali slike.

Zato sem se pri te projektni nalogi odločila, da bom motiv psa naredila poenostavljeno. Na kocu sem ga naredila z oblikami in linijami.

Za izdelavo 3. preojektne naloge – vektorske grafike sem uporabila program Inkscape.

Potek dela:

Fotografijo sem najprej uvozila v program.  V vrstico sem najprej izbrala Datoteka ina nato Uvozi. Takrat sem izbrala fotografijo.

Nalaganje fotografije v Inkscape program

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Ko je bila fotografija uvožena sem nato naredila novo plast, kjer sem nato lahko narisala novo sliko. Novo plast sem naredila tako, da sem v vrstici plast izbrala Dodaj plast. To plast sem imenovala Nad fotografijo.

Dodajanje plasti

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Z orodjem Riši krivulje in ravne črte sem narisala celega psa. Vsak barvni del sem posebej označila.

Orodje Riši krivulje in ravne črte

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Ko je bila linija/ oblika označena sem nato, izbrala v vrstici Pot ter nato Predmet v pot. Z orodjem Uredi pot v vozliščih sem linije rahlo zakrivila in zaoblila.

Pot – Predmet v pot

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Uredi pot po vozliščih

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Del procesa

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Vsak del sem nato tudi pobarvala. Da sem dobila iste barve sem uporabila orodje Barve izberi iz slike.

Barve izberi iz slike

 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Končani pes

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Za ozadje sem uporabila orodje Riši kvadrate in pravokotnike.  S tem orodjem sem narisala dva pravokotnika izbrala barvo, ter naredila preliv (raven preliv) iz svetlejšega do temnejšega odtenka. Ta dva pravokotnika sem nato združila skupaj.

Orodje Riši kvadrate in pravokotnike + preliv (raven preliv)

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Preliv ozadij

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Z orodjem Riši kroge, elipse, loke sem narisala krog.

Orodje Riši kroge, elipse, loke

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

V vrstici sem izbrala funkcijo Spusti izbrano za eno plast, tako sem krog »porinila« za psa. Za krog sem izbrala funkcijo krožen preliv, tako sem dobila krožno obliko, ki se »zdvoji« skupaj v ozadje. To sem naredila, ker sem hotela dati videz, da je za psom svetloba.

Krog “porinjen” za + krožni preliv

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Sliko sem nato shranila v obliki PNG

Končni izdelek:

Končni izdelek

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Refleksija: 

Pri tem delu sem se naučila, kako uporabljati program Inkscape, kako najprej vidite oblike in kako nato idealizirati. Pri  nalogi sem videla kakšna je razlika med vektorsko in rastrsko grafiko.

Če bi imela več časa bi rahlo popravila psa in popravila ozadje. Pri psu bi lahko dodala še kakšne sence ali pa mogoče svetlobo.

Največ časa sem posvetila pisanju objave. Pri tem mi še vedno zavzame kar nekaj časa, da se pravilno izrazim. Veliko časa sem posvetila tudi posnetkom zaslona in obdelava fotografij.

Svoje znanje bi lahko uporabila pri svojem logotipu ali pri katerem drugim (na primer šolski). Vektorska grafika pri logotipih je super saj se resolucije slike ne mora pokvariti kljub temu, da jo povečujemo ali manjšamo. Imam pa tudi željo narediti še nekaj živali v podobni tehniki.  Kakor pri rastrski tehniki, bi otrokom razložila razlike med tema dvema grafikama. Ne bi se ukvarjala toliko z teorijo, vendar bi jim vse pokazala v praksi. Tako bi se otroci najlažje in najhitreje naučili. Peljala bi jih tudi v računalniško učilnico, kjer bi lahko to znanje še nadgradili.

Najbolj všeč so mi bila predavanja. S programom nisem delala še nikoli, v veliko pomoč mi je prišlo, ko smo eno uro zapravili na tem da nam je asistentka razložila in povedala kako in kaj uporabljati ti pri tem programu.

Pri projektu nebi ničesar spremenila, saj  mi je bil zanimiv.

(Skupno 298 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost