Rasterska Grafika – Utonjena

Za rastersko sliko sem izbrala motiv, ki se mi je pogosto snajal v glavi. To je, ženska z dolgimi oranžnimi lasmi, ki počasi gre globje v vodo in te narovnost gleda z belimi očmi. Taka mračna podvodna slika se mi je zdela primerna za rastersko obdelavo z različnimi teksturami in senčenjem in efekti.

Postopek dela

Naredila sem zelo hitro pod 5 minut skico s kemikom na papir, ki sem jo potem fotografirala in odprla v programu Krita. Za risanje sem porabljala grafično tablico Ugee M1000l.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Najprej semi si izbrala barvno paleto, tako da sem na hitro približno obliko napolnila z barvami, ki sem jih želela uporabiti, in jih tudi uravnovesila da so med sabo pasle in se komplimentirale.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Nato sem pobarvala ozadje v enotni barvi, ga naredila delno prosojnega in začela orisovati oblike in jih napolniti s kritnim čopičem. Vsaka nova oblika dobi svoj sloj, tako da jih lahko enostavno spreminjam po potrebi in ne poškodujem drugih oblik.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Če je oblika ki sem jo prej narisala pokrivalaskico nasljednje oblike, sem znišala prosojnost njenega sloja, tako da sem spet videla skico.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Nato sem telsene detajle naslikala z tanjšim čopičem in temnejšo barvo. Tu sem skico premakinla v ospredje in njej znižala prosojnost in po njej oblikovala linije.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ko sem  končala risati detajle sem nato s širšim čopičem, uporabljen kot radirka, izbrisala dele bele halije z nežnim pritiskom svinčnika ob grafično tablico. Ta prosojnost bo pomagla končnem izgledu tanjše in mokre tkanine.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Spet s prvim čopičem sem nato na sloju lasi narisala temne kodre las. Nato sem naredila nov sloj za lase, ki se nahaja nad slojem za figuro in na njem narisla svetlejše kodre laseh.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Vsake toliko sem canvas, to je celotna slika, obrnila na glavo, tako da sem nekatere oblike lažje narisla, ali videla figuro na drugačen način. Na novem sloju, sem obarvala gladino vode za katero so bile noge in znišala prosojnost, tako da so se noge še vedno vidile.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Na vodni gladini sem potem narisala valovanje in odseve svetlobe s svetlimi in temnimi črticami.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Uporabila sem tudi raznolike teksturirane čopiče, da sem dobila efektivno vodo.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Po končanih vodnih efektih, sem se odločila sloje dati v skupine slojev, vodni efekti so bila svoja skupina  “water effects group”. Nato sem naredila še dve skupini, “lokvanj nad vodo”, ki je v resnici pod slojom za vodo in “lokvanj pod vodo” v katerm sem potem naredila sloj za steble lokvanjov.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Nato sem skrila skupino vodnih effektov, da sem lažje naredila cvetove lokvanjov. Te sem naredila da sme najprej narisala s čopičem temnejše cvetove in nato svetlejše nad njimi.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Nažalost, ko nekaj časa nisem na sliki delal, se mi ja grafična tablica uničila zaradi nepovezanih razlogov. Naj počiva v miru. :'(

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Na mojo srečp mi je sestra ponudila svojo tablico, ampak zaradi problemov z driverji, sem morala na njenem računalniku delati. Ker nima Krite, sem potem delala v programu Clip Studio Paint, z neno huion tablico.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ko sem končala lokvanje nad vodo, sem v skupini za lokvanje pod vodo, vsakemu lokvanju dodala pet listov, ki sem jih na roboih malo zabrisala da izgledajo kakor da so konice na drugi strani vode.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Steblom lokvanjem sem nato dodala še več vejic, da bi na njih lahko dala liste lokvanjov.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Nad vodne lokvanje sem narisala da so se povzali s večino stebelnjih koncev, na liste sem narisala s svetlejšo bavo zelene žile.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

S teksturiranim čopičem sem “dry gouache” sem obrobila liste lokvanjev, da so izgledali bolj podobni pravim lokvanjem, ki od odspodaj niso enakomerne zelene barve.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Nato sem mlajše, torej manjše in temnejše, liste lokvanjev narisala pod vodo.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Te sem nato označila z “magic wand” orodjem in jih isto detailirala kakor sem velike liste nad vodo.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Nato sem uporabila sestirne “custom brushes” texturirane čopič, ki jih je sama naredila, da sem začela delati vodo temačno in po izgledu globoko.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Efekti ki sem jih dobila z njenimi čopiči, ki so imeli efekt vodne barve so dajali zelo zanimive teksture. Vsak drug čopič je bil uporabljen na novim slojem.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Različnim slojem za temno teksturirano vodo sem potem spreminjala prosojnost da sem dobila učinkovit in najbolj esetičen izgled. Ob istem asu tudi osenim telo.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Občutek sem imela da v sliki ševedno nekaj manjka, zato sem uporabila čopiče, ki jih sestra namenja za liste in praprote, da sem nardila alge, ki rastejo iz temačne vode.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Za konec sem s lahkim texsuritanim čošičem, ki je prekril večino slik, malo na zeleno pobarvala vodo.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

 

Končni Izdelek

Reflksija

Pri tej projektni nalogi sem se naučila kako veliko bollje deluje krita na mojem računalniku s grafično tablico veliko bolje kot photoshop. In da imam dobro sestro, na katero se lahko zanašem v težavah. Že veliko let se okvarjam z digitalnim risbami in vsakič, ko poskušam nove tehnike se nekaj novega naučim, pri tem izdelku sem se naučila celo dveh novih risarskih programov. Če bi imela več časa, bi preiskuševala različne možnosti slojov, kakor kako prikažejo barvo, kot so multiply, overlay, etc.. Največ časa mi je odvzela gladina vode. Gledala sem na stotine refernčnih slik, poskusila veliko načinov uprizarjanje vodne gladine  izpod vode, ampak noben se mi ni odnesel iz rok. Ampak, v končni sliki se mi vodna gladina zdi posebej dobra. Torej je bil čas postavljenj vanj dobra odločitev.

Glede na danj kirterij ocenjevanje gi delo ocenile kot dobro. Seveda bi lahko bilo boljše, ampak vsak umetink se mora enkrat ustaviti. Glede refleksije, bi jo vrjetne lahko bolje napisala. Ampak s tem se tudi učim samo vrednotenje. S pridobljenim znanjem te nalog lahko v nadaljevanju še delam s tem programom, ali naj bi to bile ilustracija, ali če bom ga učila otrokom v šoli kot likovni pdeagog.

Pri projektu mi je bila najljubša svoboda izbire motiva. Lahko si si izbral kakeršenkoli motiv si bi želel, samo da je primerno za rastersko obdelavo. Taka svoboda dopušča izbiro nečesa, kar si zares želiš izdelati, in tudi vzviša motivacijo za izdelavo projekta. Težko bi rekla kaj mi je bilo najmanj ljubo v tej projektni nalogi.

Pri definiciji, zakaj je tako pomembna ranolika uporaba funkcij? A ni bolj usopljiva isto kvalitetna slika s manjšo uporabo različnih elementov? Seveda je slika, ki je narejena iz gvaša, tempar, oljnih barv, svinčnika in laka znamenita, če je dobro in usklajeno izvedena. Ampak isto dobra je lahko tudi slika, ki je bila narejena samo is akrilov.

(Skupno 91 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost