Kreiram na spletu
Predstavitev
Moje ime je Maruša Perenič, prihajam iz Prestranka to naselje se nahaja na pol poti med Postojno in Pivko. Svoj kraj in njegovo okolico obožujem, saj lahko v njegovi okolici najdem vse od Postojnske jame pa do Pivških presihajočih jezer. Pred vpisom na Pedagoško fakulteto sem obiskovala SŠOF Ljubljana, ter bivala v dijaškem domu Tabor. Zaradi tega se še toliko raje vračam domov iz sivega betona Ljubljane. Med moje hobije spada risanje in poslušanje glasbe. Hkrati imam zadnje čase polne roke dela s novo posvojenko, muco Julie.
Ikt v mojem življenju
Tehnologija je del našega vsakdana, pa naj bomo šolarček ali pa upokojenec. Prek nje in z njo prejemamo informacije o naši okolici, beremo novice, preživljamo naš prosti čas ali pa čas v službi. Njej so še najbolj podvrženi otroci, saj na internetu preživljajo čedalje več in več časa. Hkrati so lažja tarča sleparjev in spletnim nevarnostim, saj težje prepoznajo laž od resnice kar pa lahko vpliva na njihovo mentalno pa včasih tudi fizično stanje. Zaradi takih težav jih je potrebno o varni rabi tehnologije in interneta pravočasno pripraviti in naučiti.
Sama sem kot uporabnik tehnologije preizkusila že v osnovni šoli. V podaljšanem bivanju smo v računalniški učilnici igrali igrice,barvali na programu Paint, ter pri moji najboljši prijateljici igrali na Xboxu. Tehnologijo sem uporabljala tudi za pripravo zapiskov prek Worda in predstavitev prek Power pointa. V srednji šoli smo imeli predmet Informatika pri katerem smo pod drobnogled vzeli Word, Power point, Excel, Photoshop, ter vso čarovnijo, ki deluje za njo. Letos sem se končno opogubila in si kupila tablični računalnik, kar pomeni da sem pobližje spoznala Krito, Inkscape in Sketchpad. V ustvarjanju na tablico uživam, navdušena sem pa predvsem v tem, kako preprosto je popraviti napakice.
Refleksija
V srednji šoli sem informatiko rada obiskovala, saj iskreno povedano pri njej nismo delali veliko, profesor je bil pa prijazen. Na faksu tega predmeta nisem pričakovala, vendar na vajah uživam , saj mi je všeč način razlage kakršnega uporablja profesorica. Pri pouku smo se seznanili s Krito, razlikami med rastarskimi in vektorskimi grafikami, ter seveda kaj je licenca gradiva in kako to določiti svojim delom. Zadnji zna biti kar težak, saj za določanje licence potrebuješ daljši razmislek, vsaka odločitev prinese s sabo drugačne posledice. Kljub temu sem mnenja,da mi bo pridobljeno znanje prišlo prav sploh pri poučevanju otrok in vključevanje tehnologije v izobraževanje.
Osebno sem mnejna, da naš šolski sistem potrebuje malo posodobitve in bi nam lahko bila tehnologija pri tem v veliko pomoč.