Selma
Izdelek, ki sem ga ustvarila se imenuje Selma. Selma je nastala po naključju. Prvotna ideja za motiv so bila namreč iztopajoča očala, za katerimi bulijo v svet radovedne oči. Dinamiko ustvarja majhen obraz za očmi, barvno pestrost pa živo rdeče ustnice in zlati uhani, ki so edini element, polek trpalnic, na katerem je zaznavna tri-dimenzionalnost. Ustvarjala sem s programom inkscape.
Ustvarjanje Selme sem začela s krogom, v katerem je bil nekoliko manjši krog. Oba sem označila in po postopku v nastavitvah orodij: Pot, Razlika in tako dobila obroč, ki sem ga kopirala in dobila okvir očal. Enako sem naredila pri oblikovanju okroglega noska, le da sem tam uporabila obročka, manjšega in barvno polnega v večjem. Mostiček med krogoma sem ustvarila tako, da sem v izbirni vrstici ibrala: Riši krivulje in ravne črte. V Slogu poteze sem si izbrala širino. Ukrivljenost sem izvedla po postopku: Uredi pot po vozliščih.
Po poti: Riši krivulje in ravne črte, sem začrtala obraz.
Oči sem narisala z izrisom različno obarvanih in velikih krogov, ker obročnim izrezom krogov.
S polnilom in izbiro barve sem pobarvala obraz in narisala ustnice po istem postopku, kot obraz, le da sem pri ustnicah ojačala debelino črte in s svetlejšo barvo pobarvala notranjost roba ustnic. Po podobnem principu, kot pri izdelavi mostička med okvirjema, sem naredila trepalnico za levo in desno oko, ter ju kopirala in prilepila, dokler jih ni bilo dovolj. Čipkasti lesk v očeh sem dobila z izbiro oblike zvezde. Igrala sem se z različnimi števili ogljišč, razmerji špic in zaoblenostjo zvezd, da sem dobila všečno obliko čipkaste zvezde. Na koncu sem z izrisom elipsastih obročev popestrila barvno shemo in dinamiko slike. Zlatim uhanom sem z zabrisano belo črto dodala še lesk, ki ustvarja tri-dimenzionalnost predmeta.
Refleksija:
S projektom sem se naučila uporabe orodij za vektorsko oblikovanje in spoznala delovanje vektorskih krivulij in smeri.
Če bi imela več časa, bi v sliko vložila več kompleksnosti in večvrstnih vektorskih linij in oblik.
Najbolj sem se posvetila oblikovanju zaobljenosti trepalnic, saj le-te nosijo veliko teže slike in ji dodajajo dinamiko.
S svojim delom sem delno zadovoljna. Zagotovo program ponuja še mnogo orodij, vrednih raziskave, ki bi sliko popestrile.
Znanje, pridobljeno skozi čas projekta, bom lahko uporabila pri ustvarjanju z vektorsko grafiko, na primer pri ustvarjanju logotipov za osebno rabo, ali pri poučevanju delovanja vektorskih poti, v službenem času.
Del projekta, ki mi je bil najbolj ljub je bilo iskanje meni najlepšega zvezdastega vzorca. Pri raziskovanju sem se zabavala in se navduševala nad zanimivimi oblikami, odvisnimi od pogojev, ki jih sami spreminjamo. Najtežji del pa je bil oblikovanje okrogline trepalnic, ki iz oči presegajo meje okvirjev očal in vstopajo v prostor.
Projekta ne bi spreminjala.