Digitalna zgodba – ČRTA
Črto, ki je glavna tema digitalne zgodbe sem uporabila pri ilustracijah, ki so vse ustvarjene s pomočjo linije. Inspiracijo za zgodbo sem dobila iz kamniške legende Veronika. Kraljična, ki se zaradi skopuštva spremeni v kačo. Da bi jo lahko rešili, bi jo mogli trikrat obiskati na gradu. Najde se fant, ki jo dvakrat celo obišče, pri tretjem obisku pa zbeži, ker se kraljična spremeni v pošast. Tisti, ki jo reši dobi zaklad.
Za nastanek zgodbe sem ustvarila tri dele stripa oz. tri table
Prvi del by Tedi is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Drugi del by Tedi is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Tretji del by Tedi is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Skica by Tedi is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Zgodbo sem ustvarila v programu ilustrator. Najprej sem naredila ilustracije brez okvirjev in jih postavila na pravilno razporejena mesta.
Napisi in okvirji by Tedi is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Na koncu pa sem dodala font in poskušala, katerega se najbolje vidi. Na koncu sem izbrala font: Segoe Ui Variable. Igrala sem se tudi z okvirji in postavitvijo.
Video by Tedi is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Strip sem združila v videu v programu CapCut. Uredila sem zaporedje slik, jim dodala prehode, glasbo in jih razširila tako dolgo, da se je lahko prebrala vsaka slika. Za glasbo v ozadju sem si izbrala: Games market background noise, Movie transition in Light rain.
Zgodba je objavljena v Arnes video portalu in si jo lahko pogledate tudi tukaj.
Refleksija
V projektu sem se naučila uporabe video editorjev in animiranja s pomočjo stripa. Vstavljanje zvoka, sličic, prehodov in nastaviti prehode pravočasno. Če bi bilo več časa bi animacijo podaljšala in jo poskusila ustvariti tudi drugače. Največ časa sem se posvetila ilustracijam in spoznavanju programa za ustvarjanje videov. Svoje delo bi ocenila, kot e preveč zahtevno, prav tako pa ni med najlažjimi. Mislim, da sem se za prvič, dobro namatrala in potrudila, bi pa naslednjič definitivno poskusila še kaj drugega. Mislim, da mi je na dan kriterij uspelo vse opraviti. Pridobljeno znanje bi lahko uporabila za predstavo poučne snovi v šoli in za sprostitev doma. Pri projektu mi je bilo najljubše ustvarjanje animacij. Da bi bil projekt boljši, bi ga podaljšala in vključila namesto stripa gibljivo animacijo.