Animacija

Moja animacija se imenuje Gumb. V njen nastopa moder možicelj, ki sem ga poimenovala Blob. V animaciji se poleg njega pojavi gumb, ki ob vsakem pritisku nanj naredi nekaj drugega.

Odločila sem se, da bom naredila animacijo na računalniku v programu Krita, saj tega še nikoli prej nisem počela in me je zanimalo kako to narediti. Nisem si izbrala zahtevne in globoke zgodbe, saj sem želela ustvariti lahkotno in veselo vzdušje.

Dela sem se lotila s skiciranjem na papir. V glavi sem imela osnovno idejo o izgledu glavnega junaka moje zgodbe in okviren potek dogajanja. Najprej sem skicirala Bloba nato pa sem skicirala še glavne prizore in njihov razpored. Ko sem bila z osnovnimi skicami zadovoljna sem se lotila dela za računalnikom. Nekaj časa sem rabila, da sem ugotovila katere pripomočke vse potrebujem in kako vse deluje, ampak s pomočjo nekaj video posnetkov sem hitro razumela program.

Pričela sem z naslovom animacije. Želela sem, da se črke pojavijo ena po ena in da zgleda preprosto. Najprej sem barvo ozadja spremenila na temno nato sem dodajala črke različnih barv. Za črke sem uporabila čopič, ki je označen na spodnji sliki. To je bil tudi edini čopič, ki sem ga v vsej animaciji uporabila saj sem želela, da deluje čim bolj preprosto in usklajeno.

Naslov

Postopek dela 1 by Pia Križnar is licensed under CC BY-NC 4.0

Za delo sem uporabila veliko plasti, da sem lažje spremljala kateri del animiram. Pri tem sem si pomagala tudi z opcijo onion skins. Po izdelavi naslova sem se lotila risanja Bloba, pri čemer sem si pomagala s skico, ki sem jo prej narisala na papir. Po njej sem ustvarila skico na računalniku s pomočji katere sem ustvarila končno risbo. V tem koraku sem narisala tudi skico gumba in prav tako končno risbo gumba.

Skica

Postopek dela 2 by Pia Križnar is licensed under CC BY-NC 4.0

Vse prizore, ki so sledili sem naredila po istem principu. Najprej sem izdelala skico na računalniku in po njej končno sliko. Ko sem želela, da se kakšen objekt premika sem si pomagala z opcijo onion skins in tako naslednjo risbo naredila točno tam kjer jo želim in tako ustvarila učinek premikanja.

Uporaba onion skins

Postopek dela 3 by Pia Križnar is licensed under CC BY-NC 4.0

Ko sem bila z animacijo zadovoljna sem dodala še glasbo in zvočne efekte z licenco CC0 nekatere izmed njih sem pa posnela sama.

DOKONČANA ANIMACIJA:
Gumb (video)

Gumb by Pia Križnar is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Skozi izdelavo projekta sem se zelo dobro spoznala s programom Krita in potekom izdelave animacije. Pred to izkušnjo o tem nisem vedela skoraj nič. Čeprav sem med delom naletela na veliko težav, še posebej na začetku, sem zelo uživala. Preden sem začela si sploh nisem znala predstavljati koliko časa mi bo to vzelo.

Če bi imela več časa bi mogoče dodala malo več podrobnosti, kot so sence, dodelala bi ozadje in dodala več podrobnosti na splošno. Lahko bi na določenih mestih dodala malo več risb, da bi premikanje delovalo bolj gladko.

Največ časa sem posvetila risanju premikanja posameznih delov glavnega junaka. Ker sem vedela, da bo center pozornosti sem želela, da njegovi premiki delujejo zelo gladko. Poleg tega sem veliko časa posvetila temu, da se glasba in zvočni učinki pojavijo ob pravem času.

Menim, da mi je končni izdelek uspelo izdelati, kar dobro glede na to, da sem se z animacijo prvič ukvarjala. Tudi to, da mi je uspelo dodati še glasbo in zvočne učinke je vse skupaj še malo bolj povezalo.

Pridobljeno znanje bom lahko uporabila v svojem poklicu tako, da bom na ta način predstavila učne teme, ki so mogoče malo manj zanimive ali težje za razumeti. To znanje bom lahko uporabila tudi tako, da če kdaj jaz v prihodnosti podam podobno nalogo znam pomagati, ker imam sedaj s tem izkušnjo.

Pri projektu sem najbolj uživala od risanju glavnega junaka in ob ustvarjanju zgodbe. Najmanj mi je bilo všeč risanje premikanja posameznih delov, saj sem za to porabila največ časa in pri tem sem se najhitreje zmotila.

Pri sami definiciji projekta skoraj nič ne bi spremenila. Všeč mi je bilo, da sem si sama lahko izbrala tematiko in način dela, mogoče bi prav prišla le bolj podrobna predstavitev programa za izdelavo animacije, da bi delo potekalo lažje.

(Skupno 74 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost