Hojla!
Sem Čriček in v svojem prostem času zelo rada ustvarjam. Tako je bilo že od samega začetka, saj se je moja ljubezen do umetnosti začela pri očetovem vplivu. Vedno je imel strast do ustvarjanja, skozi risanje ter skozi ročna dela, in prav ta strast me je navdihnila, da sem tudi sama začela raziskovati umetnost. Poleg umetnosti pa uživam tudi v branju, poslušanju različne glasbe, peki, pisanju, gledanju filmov različnih žanrov in spanju. Najraje pa svoj čas preživim s svojim mačkom Jinxijem, ki se je pritihotapil v moje srce prejšnjo zimo. Zelo imam rada živali – včasih jih imam morda celo bolj rada kot ljudi – pa tudi naravo.
Jinxi by Čriček is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Digitalna tehnologija v mojem življenju do sedaj in kaj želim/pričakujem na poklicni poti.
Kot večina ljudi sem se s tehnologijo srečala v zgodnjih letih svojega življenja. Začelo se je z večjimi televizijami, radiem, CD-ji in celo kasetami, vendar sem bila na socialna omrežja izpostavljena šele mnogo let kasneje. Tehnologijo, ki sem jo poznala, sem uporabljala predvsem za preproste namene, kot so gledanje risank in filmov ter poslušanje glasbe. Kasneje sem začela tehnologijo uporabljati tudi za šolske naloge, predvsem za govorne nastope, pa tudi izven šole. Največje srečanje s tehnologijo pa sem imela med srednjo šolo, ko sem začela uporabljati različne programe za digitalno ustvarjanje, kot so Adobe programi in Blender.
Skozi leta je tehnologija postala del mojega vsakdana, saj sem jo vedno nosila s seboj v obliki telefona, zdaj pa tudi računalnika. Kljub temu pa sem v svoji izbrani smeri še vedno raje ustvarjala na tradicionalen način kot na digitalnem. Svojih umetniških del tudi nisem nikoli objavljala na socialnih omrežjih.
Na poklicni poti pričakujem, da bom vsakodnevno uporabljala tehnologijo na različne načine. Jasno se vidim v vlogi likovne pedagoginje, vendar se zavedam, da se lahko ta pot hitro spremeni. Če bom uspešna na tem področju, bi želela, da bi moji učenci, kljub pametni uporabi tehnologije, iz mojih učnih ur odnesli ne le znanje, ampak tudi lepe spomine in dragocene življenjske nasvete. Tehnologijo bi uporabljala na zabaven in interaktiven način, saj se mi zdi to ključnega pomena za učinkovito učenje. Zavedam se, da je tehnologija v veliko pomoč, vendar menim, da je prav tako pomembno spodbujati mlajše, da občasno stopijo v stik z realnostjo, se povežejo z naravo ter svetom okoli sebe. To ravnovesje med tehnologijo in naravo bi bilo del mojega pristopa k poučevanju.
Refleksija projektnega dela
Pri projektu sem se naučila mnogo novih stvari, na primer, kako ustvariti aktivno povezavo in kako pridobiti licenco za lastno fotografijo. Če bi imela več časa, bi želela predvsem izboljšati vsebino objave. Največ časa sem posvetila opisovanju, kako tehnologija vpliva na moje življenje zdaj in kako vidim njeno uporabo v prihodnosti. Kljub želji po izboljšanju vsebine pa se mi zdi, da sem uspela zajeti bistvo teme.
Pri projektu so mi najbolj všeč vaje, kjer sem se naučila novih veščin, najmanj pa mi je bilo všeč pisanje odlomka, v katerem sem se predstavila. Kar se tiče definicije projektne naloge, ne bi spremenila ničesar. Naloga je bila jasno podana in mi je pustila veliko kreativne svobode.