Manic pixie dream girl (?)- vektorska grafika

Moja vizija za to projektno nalogo je bila precej neobstoječa, želela sem si le močne barve kontraste in bolj preprost, prikupen končni rezultat. Sem pa si delo malo tudi otežila, saj sem se popolnoma izognila uporabi geometričnih oblik (ozadje je pravokotnik, ampak to ne šteje), risanje z miško pa je bil zame osebno velik napor, poln frustracij in obžalovanja življenjskih odločitev. Poleg tega sem ugotovila tudi, da bom nekoč nevzdržno obupna stara oseba, saj nisem imela prav nobenega potrpljenja za učenje novega programa. To mi je dalo malo za misliti in verjetno moram delati na tem.

Motiv se mi za vektorsko grafiko zdi primeren, saj vključuje zaključene in preproste oblike, brez kompleksnih barvnih prehodov.

Manic pixie dream girl(?) by Cedevita is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Začela sem z dobrim starim ozadjem in nanj po veliko poskusih postavila osnovno obliko moje figure. Že takoj sem vedela, da želim, da moja figura nekako izstopa iz okvirja, zato sem rob formata pustila bel.

MPDG? pleša by Cedevita is marked with CC0 1.0

Ker se mi je zdelo, da ji plešasta glava ne pristaja najbolj, sem ji dodala lase. Vzelo je samo 465783 poskusov, da sem naredila obliko, s katero sem bila približno zadovoljna. Seveda pa je še vseeno potrebovala veliko (res veliko) popravkov- hvala izumitelju vozlišč, dolgujem ti osebno zahvalno pismo. Poleg tega pa je v tem koraku prvič prišlo do pojava, ki sem ga poimenovala Kronično spreminjanje barvne sheme. Dodala sem še uhane in bila vesela, da ima Inkscape orodje za ustvarjanje krožnic.

MPDG? rožmarinovo olje za lase by Cedevita is licensed under CC BY 4.0

Nadaljevala sem z dodajanjem nekaterih osnovnih detajlov- roke, nos. Kronično spreminjanje barve sheme se je nadaljevalo. Odločila sem se tudi, da bi morda lahko odstranila grbo s hrbta, katero sem v začetku definitivno naredila namerno.

MPDG? nos by Cedevita is licensed under CC BY-NC 4.0

Nato sem si zaželela nekaj več dogajanja v ozadju. Ker sem precej velik ljubitelj komplementarnih kontrastov, sem se držala oranžnih tonov. Naredila sem še nekaj popravkov na nosu in, če ste pozorni, lahko opazite Kronično spreminjanje barvne sheme v ozadju. Celotno risbo sem malo bolj smiselno umestila v format.

MPDG? ozadje by Cedevita is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Ker je bila celotna grafika še vedno prazna, sem se lotila dodajanja še več detajlov. Zvezdice mi niso predstavljale prevelikih težav, čeprav sem jih iz neznanega razloga risala na roko, namesto, da bi uporabila vsa orodja, ki omogočajo oblikovanje geometričnih likov. Sta me pa na poti zvesto spremljala Ctrl+C ter Ctrl+V. Nekaj detajlov sem dodala tudi v lase, ter s presekom naredila sence, katere sem obdržala le na vidni koži, saj sem želela ohraniti občutek ploskovitosti. Kronično spreminjanje barve sheme.

MPDG? zvezdice by Cedevita is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Zdaj je bila grafika že precej blizu tega, kar sem si želela. Vendar pa ji je manjkalo nekaj, čemur rada rečem “žmoht”. Le-tega sem po mojem mnenju uspešno pridobila z detajli na puloverju ter nekaj več zvezdicami. Kronično spreminjanje barve sheme je končno izvenelo.

MPDG? minus ena zvezdica by Cedevita is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Hvala za pozornost in lep dan.

REFLEKSIJA

  • Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu? Naučila sem se osnovno rabo Inkscapa, njegove glavne funkcije ter izboljšala svojo funkcionalnost z miško. Prav tako me je projekt prisilil, da sem o risbi razmišljala na drugačen način, kot sem navajena (brez ročnega barvanja, hitrih malih popravkov…) ter izven mojega običajnega načina ustvarjanja.
  • Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … Dodala bi več elementov, več detajlov in grafiko naredila bolj kompleksno. Bolje bi načrtovala svoj končni izdelek, da bi med delom bolje vedela, kaj želim doseči.
  • Kateremu delu sem posvetil/a največ časa in zakaj? Največ časa mi je vzela risba figure, saj nisem najbolj spretna v risanju z miško, prav tako pa sem se v kombinaciji s tem sproti učila samo uporabo programa, zaradi česar sem velikokrat preverjala, kje najdem določene funkcije in orodja, kar pa je bilo časovno precej zamudno.
  • Kako ocenjujem svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Zelo se zavedam, da moja vektorska grafika ni najbolj zahteva in kompleksna, vendar pa se mi zdi, da je to tudi v skladu z mojo originalno idejo.
  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Poznavanje čim več programov in sposobnost vsaj osnovnega navigiranja v njih je morda ena izmed najbolj uporabnih veščin, ki jih lahko imaš na področju ustvarjanja. Ne samo, da ti pride prav, če v tej smeri iščeš zaposlitev, prav tako poveča tvoje zmožnosti delovanja in te bolj stabilno umesti na tržišče.
  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Najljubše mi je bilo dodajanje detajlov ter končne izpopolnitve risbe, najmanj pa sem (kot sem se že zelo zrelo pritoževala skozi celoten opis) uživala pri uporabi miške za risanje ter pri reševanju težav, ki so se mi pojavljale med delom (npr. da se mi barva poteze ni želela spremeniti).
  • Kaj bi spremenil/-a v definiciji projektne naloge, da bi bil boljši? Morda bi pri tej nalogi malo omejila motiv, vendar res minimalno. Da je ta še vseeno prost, vendar pa mora npr. vsaka grafika vključevati motiv lune na povsem poljuben način. Zdi se mi, da bi bilo zanimivo videti, na koliko različnih načinov bi v okviru projekta študenti interpretirali v osnovi enak motiv. Poleg tega pa bi nalogo malo spremenilo od prejšnje.
(Skupno 35 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Orodna vrstica za dostopnost