Rastrska grafika (Adobe Photoshop): delo in refleksija
Postopek dela
Za nalogo Rastrska grafika sem namesto Krite uporabil program Adobe Photoshop ker ga znam dosti bolje uporabljati, saj smo se na njem učili delati v srednji šoli. Čeprav je Krita dober in enostaven program za uporabljat, dosti bolj poznam funkcije Photoshopa in je posledično izdelek boljši, kot pa bi bil, če bi uporabljal nepoznan program.
-Začel sem z skico (svinčnik na papirju), ki sem jo slikal in odprl v programu Adobe Photoshop.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
-Nato sem sliko obrezal, da sem se znebil praznega prostora okoli motiva.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
-Naslednji korak je bil, da sem se poigral z nastavitvami kot so kontrast, osvetlitev, sence itd. tako, da je svinčnik risba bila bolj razgibana in primernejša nadaljnjemu ustvarjanju.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
-Ko sem bil zadovoljen z osnovo sem nadaljeval in sicer z nanašanjem barv. Z različnimi nastavitvami ˝layerjev˝ sem dosegel željan učinek barve, saj je izgled popolnoma drugačen če obdržim osnovno skico in je ne popolnoma prekrijem z barvami. Začel sem z osnovno barvo in nato temnil in svetlil. Da bi bila slika bolj zanimiva, sem se odločil za neobičajne barve.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
-Po koži so sledili lasje, ki sem jih barval po enakem principu kot kožo.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
-Za tem so sledile še oči in druge malenkosti, pobarvane na enak način kot ostali deli motiva.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
-Motiv je bil pobarvan, vendar se mi je še vedno zdelo da nekaj manjka, zato sem z različnimi barvami in nastavitvami urejal sliko dokler nisem bil zadovoljen z končnim izdelkom.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
-Pri svojih delih nikoli nimam vizije končnega izdelka oziroma kako bi naj izgledal, saj sproti dobivam ideje in delo obdelujem in spreminjam, kakšen bo izdelek na koncu pa je neznano tudi meni, dokler seveda ni končan.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Refleksija
Kar se tiče digitalnega ustvarjanja sem še vedno dokaj neizkušen, čeprav smo se učili uporabe že v srednji šoli. Ampak zaradi določenih kriterijev ocenjevanja in predpisanih tem in nalog nikoli nisem mogel ravno delati točno to ali točno tako kot bi si želel. Večino stvari ki jih uporabljam v digitalnem ustvarjanju v prostem času sem se naučil izven srednješolskega kurikuluma, ali sam ali pa od drugih digitalnih umetnikov. Pri tradicionalnem ustvarjanju sem že dokaj razvil ˝svoj stil˝ pri digitalnem pa še ne, ker konstanto uporabljam neke nove tehnike, nove načine, nova orodja, zato moja digitalna dela nikoli niso enaka oz. niso ravno v nekem sosledju. Vem, da se imam še dosti za naučit kar se tiče digitalnega ustvarjanja, saj nudi ogromno število možnosti, tehnik in orodij, s katerimi lahko dosežeš marsikateri efekt, in po tem imam tudi zelo veliko željo. Digitalni umetniki me navdihujejo in kadarkoli lahko, se od njih kaj naučim in to kasneje vključim v svoja dela.