Rastrska grafika

rastrska grafika

Pri oblikovanju rastrske grafike sem se odločil, da bom oblikoval vzorec povezan z aditivnim in subtraktivnim mešanjem barv in sicer tako, da ustvarim vzorec iz krogov in jih zapolnim z barvami. Zamisel za to sem dobil pri ogledu slike na spletu, ki je podobna spodnji sliki, ki sem jo ustvaril na Kriti.aditivno in subtraktivno mešanje barv

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

Nameraval sem najprej ustvarjati na pokončnem formatu, a sem po premisleku ugotovil, da bi lepše izgledalo na ležečem formatu, zato sem format obrnil in šele nato pričel z risanjem.

1. korak oblikovanja2. korak oblikovanja

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

Kot prvi korak pri izdelovanju sem na formatu s črnimi črtami narisal sistem trikotnikov, ki sem jih nameraval uporabiti kot zasnovo za preostanek kompozicije. Pri tem sem pred pričetkom izračunal potrebno razmerje med višino in širino kvadratov, da bi v ta kvadrat vrisani trikotnik bil enakostraničen. Nato sem vrstice v enakem zaporedju ponovil in v zgornjem levem kotu narisal trikotnik in stranice podaljšal do robov formata in iz presečišč stranic trikotnika izpeljal druge trikotnike dokler nisem celotnega fromata zapolnil s trikotniki.

3. korak oblikovanja

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

Pri drugem koraku sem dodajal plasti in na vsaki plasti narisal krog, ki se je dotikal vseh treh oglišč posameznega izbranega trikotnika tako, da so se krogi prekrivali na zaželjeni način in sicer brez prekrivanja več kot dveh krogov hkrati. Pri tem sem uporabil isto črno pisalo, le da sem povečal debelino pisala.

4. korak oblikovanja

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

Nadaljeval sem tako, da sem celotno slikovno površino zapolnil s krogi, tako da sem ustvaril sistem medseboj povezanih krogov, ki sem jih nameraval zapolniti z barvo. Pri tem sem ponovno za vsak krog uporabil drugi sloj, tako, da se je na koncu nabralo okoli trideset plasti.

5. korak oblikovanja

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

Nato sem drugo plast (torej plast s trikotniki) naredil nevidno, tako, da so bili samo še krogi vidni, tako da sem lahko pričel z barvanjem in drugim oblikovanjem in sem nadaljeval tako, da sem z debelejšim črnim pisalom narisal okvir. Nato sem si izbral en krog, ki mi je služil kot nekakšno središče in sem iz tega središča izpeljal nekoliko tanjše linije, ki so razdelile format na šest delov.

6. korak oblikovanja

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

Temu je sledila najbolj drastična sprememba izgleda slike in sicer zapolnitev belih ploskev z barvami aditivnega in subtraktivnega mešanja barv, tako da so tri polja imela primarne barve aditivnega mešanja v sredini krogov, druga tri polja pa so imela v sredini krogov primarne barve subtraktivnega barvnega mešanja. Pri tem ustvarja izmenjava primarnih in sekundarnih barv v središču in v presečiščih krogov po mojem mnenju zanimiv vizualni učinek.

7. korak oblikovanja

Ko sem to opravil sem mislil že prenehati, ker se mi je že zdela dovolj celostna umetnina, a sem pri ogledu grafik drugih študentov ugotovil, da moj izdelek morda ni dovolj kompleksen, da bi z njim dosegel zadovoljiv rezultat, zato sem se odločil dodati barvnim poljem nekakšno globino tako, da z orodjem airbrush zapolnim sredine ploskev z temnejšim odtenkom barve, da bi pridobilo izgled podoben barvnim stekelcem v smislu, da izgleda, kot, da je ploskev na sredini debeljše kot na robovih. Ko sem končal s tem procesom sem ugotovil, da sem dosegel drugi učinek in sicer, da na delujejo kot neon luči. hkrati sem še odstranil mrežo, ki sem jo do takrat pustil na slikovni ploskvi za pomoč pri risanju linij in krogov.

8. korak oblikovanja

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

Odločil sem se tudi, da bi barve imele močnejši učinek, če bi jih ločevale bele linije, zato sem spojil vse plasti pod barvami razen belega ozadja in jih naredil nevidne, da sem ustvaril zaželjeni rezultat.

9. korak oblikovanja

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

 

Na koncu sem pretvoril sliko v pravi format in sicer JPEG format, ki sem ga tudi uporabil za naslovnico te refleksije.

rastrska grafika

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

Deli
Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
(Skupno 67 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...