Rastrska grafika_pokrajina

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Za izdelavo rastrske grafike sem se za motiv odločila na podlagi čim več senčenja in razlik v barvah, zato sem zbrala sliko narave. Delo sem izvajala v programu Krita z miško. Najprej sem se dela lotila tako, da sem obrobila pomembne prehode  s čopičem Teksture impressionism z mešanjem različnih odtenkov zelene barve sem sem prebarvala začetni del travnika.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Za tem sem se lotila osrednjega dela s katerim sem imela največ težav, zato je slika postala bolj impresionistična, kot pa realistična. Pomagala sem si z gledanjem originalne fotografije pokrajine. Za izdelavo hriba v ozadju sem uporabila Large splat z mešanjem med odtenki modre in zelene.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Po končanem hribu sem se preselila na oblikovanje ozadja oziroma neba z oblaki, ki sem ga ustvarila s pomočjo Blender blura in nanašanjem modre barve s čopičem Bristles-3 Large Smooth. Na desni strani sem imela originalno sliko, ki se vidi tudi na posnetku zaslona.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

S pencil-6-quick-shade sem pobarvala travnik, ki je bolj  v ozadju in ga naredila bolj prepričljivega s pomočjo blender_blura.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Drevesa, ki so nam v ospredju sem naredila s Dry_brittles in jih razmazala s  blender_rake. Hiše nisem izdelovala, saj sem hotela prikazati čisto naravo.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Gore sem ustvarila s Stamp Montain Distant in Dry Bristles, za tem pa sem se lotila še osrednjih hribov, ki so mi ustvarjali največ težav zaradi atmosferskega učinka oddaljenosti. Oddaljene hribe sem ustvarila s pomočjo Screentone Moire  in Texture Spines.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Na koncu sem še popravila vse detajle skozi katere se je videla belina lista in uredila še travnik v ospredju, da se je bolje prilagodil videzu celotne slike, ter malo spremenila tudi gozd s pomočjo Stamp Floor. Konča slika deluje impresionistično.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

REFLEKSIJA

S to projektom sem spoznala nov program Krita, ki na žalost ni deloval tako kot sem pričakovala, saj sem že izkusila risanje z grafično tablico in risanje z miško in tako  malo možnosti pisal, mi je predstavljalo dosti težav, saj nisem mogla biti tako natančna in tudi hitra, vsi koraki so mi vzeli precej časa. Digitalna zgodba  mi je povzročila veliko več težav a mi še vseeno ni vzela toliko časa kot mi je vzela ta rastrska slika. Menim, da sem časa imela dovolj in ga tudi veliko posvetila za izvedbo te naloge, večji problem je neprava oprema.

Največ časa sem posvetila sami izvedbi podobnosti dreves, čeprav je vse bolj zamegljeno in nejasno. Delo ni popolnoma podobno sliki, ki sem jo izbrala za primer ampak še vseeno pa je razvidna in deluje bolj kot, da je ročno naslikana, na sploh sem s končnim izdelkom zadovoljna. Znanje, ki sem ga dobila bo uporabno, če se bom kdaj lotila digitalnih slik, ampak sem s tradicionalnim slikanjem veliko bolj zadovoljna, saj me bolj sprosti, kot pa izdelava digitalnih slik. Menim, da je risanje z grafičnimi tablicami lahko prav tako zabavno in na splošno je veliko manj umazanije, kot pri tradicionalni umetnosti, prednost je tudi v tem, da imaš vse možne tehnike zbrane v enem programu, težava pa je v tem, da digitalna slika nikoli nebo dala takega vtisa kot ročno nanesene plasti barve na platno.

S pomočjo te projektne naloge sem se naučila bistvene razlike med vektorsko in rastrsko grafiko, zato se mi zdi naloga popolnoma primerna za to temo. Težava je le v tem, da z miško nihče ni navajen risanja, saj jo v roki držimo popolnoma drugače kot svinčnik, ampak se je proti koncu tudi roka že nekako prilagodila te poziciji.

 

 

(Skupno 106 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost