Vektorska grafika – Morska deklica

Za izdelavo vektorske grafike sem si izbrala motiv ženske obdane z vodo. Ta motiv sem si izbrala, ker sem želela prikazati žensko telo v drugačni luči. Zgledovala sem se po Botticellievi sliki Rojstvo Venere.


Leni is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Prvo sem se lotila izdelovanja ženske same in stran od papirja. Lik sem senčila z različnimi odtenki rjave in enak spektrum uporabila za barvo las. Celoten lik je ustvarjen iz preoblikovanih kvadratov in pravokotnikov.


Leni is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Veliko težavo mi je predstavila ideja o kodrastih laseh, saj sem ogromno časa in energije porabila na izdelavi posameznih valov. Vsak ta odssek sem posamezno pritrdila na lase in prekrila prazna mesta.


Leni is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Po končanih laseh sem se odločila poskusiti s svetlobo in senco stimulirati mokrost lika, zato sem ododala tudi bele sijaje na lase in kasneje tudi telo in okoli njega. Ker sem želala prekriti njene intimnejše dele, sem se odločila uporabiti rastline. Posamezno sem ustvarila liste in marietico. Med večjimi izivi pa je bila tudi roža, saj se cvetovi okoli njega niso želeli postavljati na željene pozicije. Ta problem sem seveda nakoncu samo izpostavila.


Leni is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Valove okoli ženske sem razdelila na tri pomembne dele in jih posamezno ponovno oblikovala iz kvadratov in pravokotnikov. Ustvarjanje večih slojev za valove mi je ustvarjalo še kar veliko težavo, saj se posamezni deli niso želeli pritrditi na zaželjena mesta, kar pa sem na koncu popravila. Valove vode pa sem ustvarila iz ženskinih stvetlejših pramenov. Nato sem vse posamezne dele zmanjšala na velikost papirja in jih skupaj sestavila v celoto, kot jo vidimo tukaj.

Tukaj pa lahko vidimo končni izdelek.

Refleksija

Moj prvi spopad z aplikacijo Inkscape se ni končal ravno najbolje, saj se nisem morala navaditi nanj. Motilo me je ker nisem morala uporabljati svojega pisala, ampak uporabljati podane like in jih preoblikovati v zaželjeno obliko. Po mnogih poskusih in veliko napakah pa sem izdelala izdelek, ki me je tehnološko zelo izval in me prisilim se bolje naučiti o njegovi uporabi.

Kar se tiče prednosti in pomankljivosti amplikacije, laho povem da na pogled zgleda dokaj enostavna, vendar več kot jo uporabljaš, bolj spoznaš da je daleč od tega. Prve nekajkrat nisem vedela kako naj jo uporabljam, kaj sploh lahko ustvarim itd. ampak sem po večih poskusih počasi odkrila kako se uporablja podane funkcije in kako lahko pomankljivosti te aplikacije spemenila v prednosti. Kar se tiče razlike med rastrsko in vektorsko grafiko lahko povem, da mi je vektorska ob izdelavi tega projekta prirastla k srcu in me motivitala k boljšem spoznanju tega stila grafike.

Ko govorim o izdelavi tega izdelka so mi ogromno težavo predstavili lasje, valovi sami in roža postavljena na mednožje. Ker je vse izdelano iz kvadratov in pravokotnikov so mi valoviti motivi povzročali problem, saj na vsak način nisem morala ustvariti lepih in čistih prehodov med njimi. Nakoncu mi je po večish urah uspelo povezate posamezne dele enaga lika medseboj in jih tvoriti v lepšo celoto. Najbolj pa sem uživala pri senčenju telesa.

(Skupno 67 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Orodna vrstica za dostopnost