Za očmi – rastrska grafika

Creative Commons License
Za očmi is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

IZBIRA MOTIVA

O motivu, ki ga bom ustvarila za svojo nalogo v rastrski grafiki sem premišljevala kar nekaj časa in ker sem imela preveč idej, sem se odločila, da jih združim v eno. Tudi sicer, ko ne ustvarjam digitalno moja dela delujejo nekako “razmetano” a se na koncu povežejo v celoto, ki si jo lahko vsak interpretira po svoje. Glede na to da sem v Kriti ustvarjala prvič, je bil moj cilj to, da se ne fokusiram preveč na en sam stil, temveč jih preizkusim čim več.

OPIS POSTOPKA IZDELAVE

Kot sem že omenila, sem svojo rastrsko grafiko izdelala v programu Krita. Po poskusu ustvarjanja na računalniku, ki je bilo precej zamudno sem se odločila, da si delo olajšam z ustvarjanjem na tabličnem računalniku Huawei MatePad Pro .

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Začela sem z risbo očesa. Po preizkušanju raznih čopičev, sem si izbrala Wet Bristles Rough in nato začela z izbiranjem barv. Za barvo kože sem si na Advanced color selectorju izbrala osrednji odtenek in ga nato pri temnejših in svetlejših delih ustrezno spreminjala na urejevalniku odtenkov pod barvno paleto. Pri tem čopiču mi je bilo izredno všeč to, da ob močnem pritisku spušča barvo, ob rahlem pa barve nekako “zblenda” med sabo.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

V naslednjem koraku sem očesu dodala trepalnice s čopičem Basic-5 Size, ki sem ga označila na sliki. Izbrala sem ga zato, ker ob rahlem pritisku pušča tanjšo sled kot ob močnem, zaradi česar lahko poteze ob koncu izgledajo bolj ostro in zato trepalnice delujejo bolj naravno.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Nato sem z istim čopičem kot oko (Wet Bristles Rough) naredila še ozadje (v prvem layerju, da je bilo vse že narisano nad njim) za katerega sem uporabila moje tri najljubše barve – svetlo modro, roza in oranžno. Pri tem koraku se lahko lepo opazi funkcija “blendanja barv” tega čopiča, ki sem jo omenila zgoraj.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

V spodnji desni kot sem nato skicirala podobo obraza – Grškega marmornega kipa z odsekano zgornjo polovico glave s pomočjo referenčne slike. Za to sem uporabila Pencil-3 Large 4B v rdeči barvi.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Nato sem tudi tega pobarvala s čopičem Wet Bristles Rough, barve pa sem izbrala v sivo-bež odtenku, da sem dosegla videz kamnitega kipa.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Z rdečo barvo sem nato skicirala monstere in v novem layerju zaključila njihovo podobo s čopičem Basic-1. Prvotno sem v glavi želela narediti zemljo in monstere realistično pobarvati a sem se nato odločila, da jih ohranim le v linework stilu in jim dodam karirasto dno.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

V spodnjem levem kotu sem nato s svinčnikom Pencil-5 Tilted skicirala molečega okostnjaka, pri čemer sem opazovala okostnjaka (Božota :)) v ateljeju. Za konec sem mu dodala še krila in ker se mi je vse skupaj zdelo še nekoliko prazno, sem okoli njega dodala še tri linije v barvah iz ozadja.

REFLEKSIJA

Pred nekaj meseci sem se začela zanimati za digitalno ustvarjanje, predvsem zato ker ponuja veliko možnosti tako za samo eksperimentiranje kot za popravke, ki jih je pri ustvarjanju na papir veliko težje popraviti. Do zdaj sem ustvarjala sicer samo v Autodesk Sketchbooku , ki mi je zelo všeč saj je zelo enostaven za uporabo, ampak me je tudi Krita zelo navdušila. Kljub temu, da sem se ob prvem pogledu kar malo prestrašila, ker je vse delovalo tako “profesionalno”. Najbolj všeč mi je bilo to, kako veliko izbiro čopičev in tekstur ponuja in sigurno ji bom posvetila še nekaj časa, da še bolje spoznam vse njene funkcije.

Pri ustvarjanju v Kriti sem se naučila veliko novega. Malo bolj kot prej sem dojela koncept layerjev, ki je, ko se ga navadiš zelo zelo priročen! Ko pogledam končni produkt zdaj takoj vidim, kaj bi lahko izboljšala oz. naredila drugače. Če bi imela malo več časa bi najvrjetneje dodala še kakšen motiv in kakšne detajle v ozadju.

Vso svoje na novo pridobljeno znanje bom sigurno še kdaj uporabila, ga nadgradila in ga ob priložnosti delila tudi z drugimi. Naloga je bila zelo dobro zastavljena in znanje nam je bilo zelo dobro predano, najbolj všeč pa mi je bilo to, da smo bili pri ustvarjanju in izbiri motiva povsem svobodni.

(Skupno 40 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost