2. PN – Rastrska grafika

Druga projektna naloga je bila, izdelati digitalno sliko v programu Krita. Za motiv sem si vzela kar svojo fotografijo in tako izdelala avtoportret. Ker sem se s tem programom in takšnim načinom digitalnega ustvarjanja, srečala prvič, je bil to kar velik izziv.

Postopek dela:

Najprej sem v program naložila svojo fotografijo.

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Nato sem uporabila orodje Basic-3_flow in s črno barvo, na novem layerju zarisala oblike.

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Za tem, sem z orodjem Fill tool, zapolnila vse oblike, ki so nastale, z enotno barvo. Novonastali sem sliki znižala prikrivnost za polovico, saj sem tako še vedno videla originalno sliko in zarisovala nove oblike, oziroma senčila in dodajala elemente.

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

V naslednjem koraku, sem zapolnila bele kvadratke, ki se z Fill toolom, niso zapolnili. Za to, sem še vedno uporabljala Basic-3_flow.

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Sledilo je dodajanje senc in drugih potez na obrazu, ki sem jih delala na novem layerju. Tudi za to sem uporabljala enako orodje, kot v prejšnjem koraku. 

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Obrvi in trepalnice sem naredila z funkcijo Stamp_Grass in Stamp_Water. 

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Z orodjem Basic-3_flow sem dodelala še ustnice in razne manjše detajle. Lasem sem dala plastičnost z orodjema Wet_Bristles_Rough in Texture_Hair. Za glajenje barv na celotni sliki, pa sem uporabljala Blender_Blur. 

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Končni izdelek:

 

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Refleksija:

Kot sem že napisala, mi je bila naloga velik izziv, a sem na končni izdelek ponosna, tudi če ta ni ravno kvaliteten. Glede na to, da sem se s programom spopadla prvič, je to velik dosežek. Digitalno ustvarjanje me pred tem ni preveč pritegnilo, saj sem bila mnenja, da se brez kvalitetne opreme, ne da ustvariti veliko, a sem se motila. Tudi brez tablice, se da ogromno narediti. Na začetku sem obupano iskala po internetu nasvete, kako se tega lotiti in mislila sem, da mi ne bo uspelo, a naučila sem se, da se z vztrajnostjo da narediti in doseči ogromno stvari. Če bi imela več časa, bi verjetno bolj dodelala sence na obrazu, saj mislim, da se bi se dalo to veliko bolj izboljšati. Prav obrazu sem posvetila največ časa, saj je to glavni del moje slike in hotela sem, da pride najbolj do izraza. Prav zato, je ozadje črno in pulover ni dodelan, ampak je samo enobarven. Mislim, da moj končni izdelek precej zadošča kriterijem, saj je vanj vloženega precej truda in časa. Moje novo znanje pa bom še naprej razvijala in ga od zdaj naprej veliko bolj uporabljala. Upam, da ga bom nekoč lahko predajala tudi drugim, otrokom v šoli, ali ostalim posameznikom, ki bi se želeli to naučiti. Projektne naloge sem se lotila z obupom in strahom in jo končala s srečo in ponosom. Digitalno ustvarjanje mi je zelo všeč in ta naloga mi je dala spodbudo za nadaljno ustvarjanje, saj sem videla svoje sposobnosti. Zato naloge ne bi prav nič spreminjala.

(Skupno 26 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost