Vektorska grafika

Za projektno nalogo smo morali narediti vektorsko grafiko in to je moje delo. Uporabljala sem vektorski urejevalnik Inkscape. Menim, da je moja slika primerna, saj je sestavljena iz različnih oblik, ki so lahko definirane z enačbami.

V sledečem besedili bom poskusila čim bolje predstaviti potek mojega dela v nekaj korakih.

Na začetku sem na ozadje oblikovala osnovne ploskve moje slike. To sem naredila tako, da sem oblike krogov spreminjala z vozlišči, nato pa jih pobarvala s funkcijo čista barva in naredila raven preliv, tako da barva počasi zbledeva.

Osnova by Andarna is licensed under CC BY-ND 4.0

Nato sem ozadje pobarvala na modro, kar sem naredila s funkcijo orodje pravokotnik, ki sem ga razširila čez celo sliko in ga premaknila v ozadje. Prav tako sem z oblikovanjem krogov dodala razne oblike in mehurčke v vodo, ter jim zmanjšala prekrivnost.

Voda by Andarna is licensed under CC BY-ND 4.0

Z oblikovanjem krogov z vozlišči sem naredila obliko kitovca.

Kitovec 1 by Andarna is licensed under CC BY-ND 4.0

Kitovca sem popestrila s krogi, ki sem jih različno obarvala in jim spreminjala prekrivnost. Prav tako sem dodala obliko čolna s tem, da sem preoblikovala kroge in jih pobarvala.

Kitovec 2 s čolnom by Andarna is licensed under CC BY-ND 4.0

Nato sem čez vodo oblikovala val, tako da sem z vozlišči preoblikovala krog ter novo obliko pobarvala s funkcijo krožen preliv.

Val 1 by Andarna is licensed under CC BY-ND 4.0

Val sem nato s preoblikovanjem kroga obrobila ter zmanjšala prekrivnost.

Val 2 by Andarna is licensed under CC BY-ND 4.0

Na koncu sem s pravokotniki oblikovala notranjost čolna in s preoblikovanimi krogi dodala človeka ter vesla. Sence v čolnu sem naredila s pravokotniki, ki sem jih pomaknila v ozadje in jim povečala zabrisanost.

Človek in čoln by Andarna is licensed under CC BY-ND 4.0

Mysteries of the Ocean by Andarna is licensed under CC BY-ND 4.0

REFLEKSIJA

V tem projektu sem se naučila zelo veliko, saj pred tem nisem nikoli sploh slišala za vektorsko grafiko. Tako sem osvojila uporabo programa Inkscape ter spoznala praktične vidike uporabe vektorske grafike (npr. izdelava logotipov). Prav tako pa sem ponovno obnovila znanje o objavljanju na spletno stran.

Menim, da sem imela dovolj časa za pripravo projektne naloge, zato nebi ničesar spremenila, saj sem se potrudila po svojih najboljših močeh.

Med ustvarjanjem sem največ časa porabila pri izdelavi mehurčkov in oblik v vodi, saj sem morala preoblikovati mnogo krogov.

Menim, da je moje delo precej solidno, saj sem se res poskušala čim bolj držati danih navodil, v samo ustvarjanje pa sem vložila veliko truda.

Pridobljeno znanje bom lahko v primeru, da postanem učiteljica, uporabljala pri pouku, kjer bom učence učila uporabo programa, prav tako pa ga bom zagotovo še kdaj uporabljala za svoj prosti čas.

Pri projektni nalogi mi je bil zagotovo najljubši del, ko sem ustvarjala na Inkscapu, saj sem bila tu lahko res ustvarjalna. Meni najmanj ljubi del pa je bilo objavljanje na spletno stran.

Menim, da je sama projektna naloga dobro zasnovana in se iz nje lahko veliko naučiš, zato nebi pri njej ničesar spreminjala.

(Skupno 40 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost