Kdo je Gaja?
Živjo, sem Gaja Smodiš in prihajam iz centra Ljubljane. Prva stvar, ki jo je potrebno vedeti (še posebej ko prebirate moja besedila) je, da nisem vešča v besedah in tvorjenju stavkov. Že od nekdaj (/odkar sem imela možnost izbire) sem svoje misli ali počutje veliko raje prenašala na papir z risbo in ne z besedo. Ne vem, kdaj sem začela likovno ustvarjati, verjetno pa se je začelo že v vrtcu, kjer smo velikokrat morali ustvarjati, pa če smo hoteli ali ne. Ne smete me vzeti za besedo, to so le moji prvi spomini z barvico in papirjem. Od teh prvih spominov naprej, pa me je risanje spremljalo čez celo življenje.Ker sem bila bolj sramežljive vrste, sem veliko raje opazovala ljudi, kot se pogovarjala z njimi. Vedno so me najbolj pritegnile oči, ker pa nisem želela buljiti v ljudi in jih vznemirjati, sem njihove oči prenesla na papir in začela risati portrete.
Ena od mojih starejših risb
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Med odraščanjem sem poprijela tudi po kakšnem drugem hobiju, predvsem po športu. Trenirala sem malo morje različnih stvari, od plavanja do baleta, rokometa in plesa, tudi plezanje se je znašlo vmes, s športom pa sem se nehala ukvarjati šele v tretjem letniku gimnazije Poljane, po sedmih letih igranja odbojke.
Po končani gimnaziji sem se najprej vpisala na naravoslovno-tehniško fakulteto (oblikovanje tekstilij in oblačil), vendar se nisem videla v tem poklicu, zato sem študij zamenjala. Želela sem se vpisati na program, ki bi me bolje izuril v risanju, saj sem se do sedaj večinoma učila sama. Ker sem se spomnila na svojo osnovnošolsko učiteljico likovnega pouka in vpliva, ki je imela name, sem se vpisala na smer likovne pedagogike.
IKT v mojem življenju
Sama sebi ne bi nikoli rekla računalniški tip človeka, saj res malo vem o računalniškem svetu in kako dejansko deluje. Uporabljati znam osnovne stvari, ko pa pride do nečesa malo bolj zapletenega, pa se pogosto zgubim.
Moji prvi podvigi so bili med osnovno šolo na domačem računalniku, ko sem uporabljala računalnik le za igrice. Malce kasneje so mi starši dovolili narediti facebook profil, ki sem ga seveda sprva uporabljala za Farmville ali katero drugo izmed ponujenih igric, vendar se je to kmalu nehalo. Facebook se je širil, prav tako pa tudi število mojih “online” prijateljev, takrat pa sem počasi začela uporabljati facebook kot socialno omrežje. Kmalu sem odkrila tudi druga, pravtako pa sem zaradi šolskih obveznosti spoznala tudi z Wordom in Powerpointom in čas, ki sem ga preživljala za računalnikom se je podaljševal. V gimnaziji smo pri pouku informatike razširili znanje o računalnikih in se spoznali še s kakšnim uporabnim programom kot npr. Excell, vendar mi je veliko tega znanja zaradi neuporabe že ušlo iz glave.
Danes, kar nekaj časa preživim z uporabo računalniške tehnologije, vendar se mi zdi, da je moje znanje površinsko. Rada bi se izboljšala pri razumevanju samega koncepta “kako deluje”, ter odkrila še čimveč uporabnih informacij in znanj, saj je to v današnjem svetu precej pomembno.
Refleksija
WordPress sem uporabljala prvič, vendar se mi zdi jasen za uporabo, zaradi česar nisem imela težav pri opravljanju naloge. Zataknila sem se le pri odkrivanju delovanja avtorske zaščite slike, za kar sem porabila kar veliko časa, saj pri tem delu vaj nisem bila prisotna, vendar upam, da mi je uspelo. Naučila sem se kako se v besedilo vstavi povezava (link) in kako se vstavi značko (tag). Na splošno mi je sama naloga spletne objave zelo všeč, saj se s tem še nikoli nisem srečala in se mi zdi zelo primerna prva naloga, katere znanje nam bo prišlo prav pri poklicu učitelja. Morda bi spremenila le to, da ne pišemo o sebi, saj sem še vedno malce sramežljiva, temveč o kakšni sliki ali avtorju, kar je bolj objektivno.
Čeprav še vedno ne vem točno kaj je predmet ikt, mi je všeč smer proti kateri stremimo. Želim pridobiti uporabna znanja in mislim, da jih bom pri tem predmetu lahko osvojila s pomočjo zanimivih in poučnih nalog, ki so pred nami, saj sem že pri tej izvedela veliko novega.