“EGO ANA SUM” ali SEM ANA

Processed with VSCO with preset

KDO SEM?

Anin avtoportret

AVTOPORTRET

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Sem Ana, prihajam iz Celja in sem študentka na pedagoški fakulteti v Ljubljani, na oddelku za likovno pedagogiko. Po duši sem velika ljubiteljica umetnosti in se z njo že vse življenje aktivno ukvarjam. Že od malih nog gledam svet iz različnih pogledov, ki si jih tudi rada domišljijsko obarvam. Tudi moje srednješolsko izobraževanje me je vodilo po umetniških poteh. Poleg splošnih predmetov sem bila deležna tudi strokovnih predmetov kot so risanje, slikanje, likovna teorija, itd., ki so pripomogli k moji umetniški rasti. V srednji šoli sem poleg slikarij in risb ustvarjala tudi na video natečajih. Na enem izmed teh tečajev, sem uspela s svojima takratnima sošolkama, Jono Veber in Regino Jakšič, osvojiti 1. mesto. Video si lahko ogledate na tej povezavi.

 

JAZ IN INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE

Dandanes tehnologiji ne moremo ubežati. Spremlja nas povsod, na vsakem koraku, pa tudi, če se tega ne zavemo. Zjutraj me ponavadi zbudi budilka na telefonu, kmalu zatem pa na isti napravi pregledam obvestila, ki so prišla čez noč. Del moje jutranje rutine pa je tudi poslušanje glasbe na radiu, na prenosnem zvočniku ali pa na telefonu. Ko sem pripravljena na začetek dneva, se s svojo sostanovalko odpravim na avtobus, kjer s pritiskom kartice na napravo za čitanje koristim mesečno vozovnico. Med daljšimi odmori med predavanji pa uporabljam tudi študentske bone. Po koncu predavanj se običajno odpravim domov, kjer preko osebnega računalnika urejam določene zadeve, ali za študij, ali za osebne namene. Želim se tudi navaditi na novejšo tehnologijo, saj bom nekoč z njeno pomočjo poučevala v izobraževalni ustanovi.  Menim, da je v današnjem času tehnologija pomemben dejavnik, ki prispeva k vsakdanu. Težko si predstavljam življenje brez elektronskih naprav in sistemov, ki nam omogočajo upravljanje in urejanje zadev od doma.

 

Refleksija

V izdelovanju tega projekta sem se naučila uporabljati splet, ki mi ga ponuja Arnes, v sklopu z ustvarjanjem digitalne zgodbe in objavljanje na Arnesovo spletno stran likovnih pedagogov. Naučila sem se zavarovati svoje avtorsko delo s spletnim mestom Creative Commons, kjer sem si za svoj projekt ustvarila licenco. Svoj prispevek znam tudi ustrezno označiti s primernimi oznakami in ga uvrstiti v ustrezno kategorijo. Naučila sem se tudi, kako v prispevek vključim predstavnostno datoteko, kot je slika, ki sem jo morala tudi ustrezno urediti in prilagoditi njeno resolucijo,  in dodati povezavo do spletnega mesta. Naučila sem se tudi, kako lahko uredim besedilo za svoj prispevek, dodam prikazano sliko in ta prispevek tudi objavim.

Če bi imela več časa, bi vsekakor naredila več objav, s katerimi bi vadila urejanje in objavljanje prispevkov. Z več časa bi tudi prebrala nekaj lanskih primerov 1. projektne naloge, kjer bi lahko pridobila navdih in tako skušala izboljšati svoj prispevek.

Največ časa sem posvetila sestavljanju in urejanju besedila, saj je pomembno, kaj objavim in kaj želim sporočiti. Vsekakor sem morala premisliti, kaj bom objavila, saj bo to ostalu na spletu za kar nekaj časa. Zelo je pomembno, da pred objavljanjem dobro premislimo, kakšne so lahko posledice s takšno objavo.

Svoje pridobljeno znanje iz te projektne naloge bom uporabila pri nadaljnih projektnih nalogah, tako pri predmetu informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju, tako pri ostalih predmetih ter v prihodnosti, ko bom s tem načinom dela in znanjem poučevala otroke. Znanje pa bom uporabila tudi, ko bom želela zaščititi svoje prispevke z licenco.

Pri projektu mi je bilo všeč urejanje slike in urejanje licence za svoj prispevek. Manj pa mi je bilo všeč slovnično urejanje samega besedila in označevanje objave z ustreznimi oznakami.

Pri izvedbi projekta ne bi spremenila ničesar. Pri svojem projektu pa bi dodala več zanimivih informacij o sebi, ki jih je kar nekaj. Dodala bi tudi določene stvari, ki bi dodatno pokazale moje pridobljeno znanje. Menim, da se s takšno vrsto učenja več naučimo, saj nam je danes na žalost tehnologija bližje kot knjige. S projektom sem razvijala tudi svoje znanje o delu z računalnikom, ki pa ne blesti ravno najbolje. Všeč mi je način dela in svoboda pri urejanju objave.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

 

Deli
Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
(Skupno 32 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...