SIMBA ,Digitalna zgodba (svetlo-temno)

Lep pozdrav!

Prvič sem se srečala s snovanjem zgodbe, sploh likovne digitalne zgodbe. Zato sem se odločila, da jo skušam ustvariti v Windows Movie Maker-ju, saj mi ta program omogoča, da sem vanj vstavljala svoje, na roko narisane slike, saj mi je ta način dela bolj pri srcu. Naučila sem se, kako zasnovati zgodbo, jo načrtovati in ji prideti neko vsebinsko primerno likovno vsebino, pa tudi kje najti prosto glasbo, ki jo lahko uporabiš v svoji digitalni zgodbi.  Prvič sem izdelovala tudi zgodboris, ki mi je pomagal pri načrtovanju in oblikovanju poteka celotne zgodbe, ponuja tudi boljši pregled in razlago vsebine, dogajanja.

S klikom si oglej zgodboris.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Odločila sem se ustvariti zgodbico za otroke, temu primerno je tudi govorjeno besedilo. Zgodbica je prirejena po resničnih dogodkih, v kateri nastopajo moji psi. Naučila sem se snemati zvok in ga vstavljati na željeno mesto zraven  ustreznih slik. Poleg tega, sem izvedela tudi kako v programu vstavljam zvok, ga pretvarjam v mp3 format  in mu priredim dolžino trajanja, tako da se časovno ujema s slikovnim materialom. Naučila sem se tudi vstavljanja proste glasbe za zvočno ozadje.

Če bi imela več časa, bi v zgodbo dodala več vizualnih in zvočnih učinkov. Mogoče bi se lotila tudi kakšne druge strategije za ustvarjanje digitalne zgodbe, razmišljala sem o snemanju kratkega filma, vendar ko sem prišla na idejo zgodbe s psički za otroke, sem si že predstavljala, kako bi jih narisala. Zato sem se odločila za takšno obliko.

Največ časa sem posvetila risanju posameznih slik, saj je to zelo zamudno. Vse sem tudi pobarvala. Veliko časa sem porabila tudi za obrezovanje slik in vstavljanje v program. Tudi za snemanje govorjenega besedila je šlo kar nekaj časa. Vse posnetke sem morala pretvoriti v primeren mp3 format, ki ga Windows Movie Maker podpira. Najmanj časa pa sem porabila za izdelavo zgodborisa, saj sem že točno vedela, kaj bo kje ”stalo”.

Pridobljeno znanje bom vsekakor lahko uporabila pri nadaljnem študiju, saj mislim, da nas čaka še nekaj podobnih projektov, pri katerih si lahko pomagam z novimi veščinami. Tudi sama ideja ustvarjanja zgodbice mi je zelo všeč, tako da se tega lahko lotim tudi sama, kdaj kasneje. Spoznala sem tudi še druge možnosti, ki mi ponujajo oblikovanje digitalne zgodbe, Story jumper, snemanje filma, in druge oblike. Na svoji karierni poti bom to znanje vsekakor lahko izkoristila na mnogih področjih. Če me zanese v pedagoške vode, bom otroke lahko naučila učno snov s pomočjo večpredstavnosti, saj si jo bodo tako lažje in rajši zapomnili.

Pri projektu mi je bilo najljubše risanje slik, drugače pa mi je bil celotno delo s programom precej zanimivo, saj je bilo to zame nekaj čisto novega. Najmanj pri srcu pa mi je seveda zadnji del, pisanje refleksije, saj ne zajema kaj dosti umetniškega ustvarjanja, je pa ključnega pomena.

V sami definiciji projekta ne bi spremenila nič, saj so nam profesorji dopuščali pri ustvarjanju zelo veliko svobode pri izbiri materiala, programov in vsega kar sodi zraven. Tudi časa smo imeli kar veliko, vedno mi je bila na voljo profesoričina dodatna pomoč in razlaga, ko sem jo potrebovala.

Tako izgleda moj končni izdelek digitalnega ustvarjanja:

 

 

Dodajam še licence za prosto glasbo, ki sem jo uporabila v  digitalni zgodbi:

Creative Commons License
Jolly Good Day 
by TeknoAXE
is licensed under a
Creative Commons Attribution 4.0 International License glasba1

Creative Commons License
Dreadful Things Approach 
by TeknoAXE
is licensed under a
Creative Commons Attribution 4.0 International License glasba2

Creative Commons License
Cartoon Monkies in Technicolor 
by TeknoAXE
is licensed under a
Creative Commons Attribution 4.0 International License glasba3

(Skupno 112 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost