Vektorska grafika – Vesela mušnica
Za izdelavo grafike sem uporabila Illustrator. Vektorska grafika je na nek način bolj enostavna kot rastrska. Pri tej uporabljamo posplošene ploskve zato sem poskušala poenostaviti motiv za bolj jasno sliko.
Format v katerem sem risala je velik v 800px x 800px. Začela sem s konturo mušniče ter polža z orodjem Curvature na prvem sloju.
Cuviture by Kamaratka is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
kontura by Kamaratka is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Sledilo je barvanje ploskev z orodjem Live Paint Bucket pri mušnici in polžu.
Live Paint Bucket by Kamaratka is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Pobarvane ploskve by Kamaratka is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Za tem sem naredila konturo štora in ga obarvala. Nato pa sem dodala še ozadje.
Štor in ozadje by Kamaratka is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Zadnji korak je bila mreža travnih bilk. Naredila sem več posameznih form in jih, nato povezala v eno celoto s orodjem Shape Builder Tool. Ta da celi kompoziciji večji občutek prostora in učinek kot da gledamo dogajanje iz žabje perspektive.
Shape Builder Tool by Kamaratka is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Vesela mušnica by Kamaratka is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
REFLEKSIJA
Pri projektu sem se naučila uporabljati Shape Builder Tool, ki mi je pomagal povezati travnate bilke v eno formo. Z vektorskim risanjem sem bila seznanjena že v srednji šoli, tako da mi je bil postopek dela že znan.
Če bi imela več časa bi naredila kompozicijo kompleksnejšo in bolj dinamično. Poigrala bi se z oblikami in našla kako novo zanimivo rešitev. Mogoče bi uporabila živahnejše barve in dobila večji kontrast med ploskvami.
Največ časa sem posvetila konturi in da so linije jasne. Želela sem, da vsaka mala podrobnost pokaže osebnost mušnice, kot na primer mimika obraza. Kar nekaj časa mi je vzelo tudi izbiranje pravih barv.
Že na začetku sem vedela, da bo moj motiv mušnica, a o ozadju nisem razmišljala, zato mi je ta vzel največ časa. Poskusila sem narediti forme, ki subjekta ne zasenčijo, ampak ga raje objamejo ter naredijo kompozicijo enotno.
Mislim, da sem opravila nalogo dobro glede na kriterij ocenjevanja. Upoštevala sem vse kriterije in pri tem poskusila, najti rešitve problemov, ki pridejo pri digitalnem ustvarjanju.
Pridobljeno znanje bi v teku študija uporabila za delanje nalog. Razumevanje vektorskega risanja je dobra kompetenca tudi na poklicni poti. Prav bi mi prišlo, če želela kdaj narediti svoje nalepke ali vizitke, ali pa, da to znanje podam bodočim učencem v učiteljskem poklicu.
Pri projektu mi je bilo najbolj všeč to, da je izbira motiva poljubna, kar omogoča, da se vsak študent likovno izrazi kakor želi. Najmanj mi je bila všeč moja dilema kaj narediti z ozadjem, ki mi je vzela precej časa in terjala več variacij.
Definicije projektne naloge ne bi spreminjala, saj je dobro zasnovana.