Digitalna zgodba- SKOZI OČI

Skozi oči - Katarina na konju
Skozi oči - Katarina na konju

Filmček, izdelan na temo svetlo-temno, v katerem je svetlo prikazano kot prispodoba pozitivnih pogledov na življenje in temno, ki je prispodoba vsakodnevne ovire, v tem primeru bolezni. Zgodba predstavlja življenje osebe s sladkorno boleznijo ter njeno vsakodnevno prilagajanje in soočanje z boleznijo.

 

Za lažje razumevanje filmčka ter tudi sam postopek njegove izdelave kliknite na: Skozi oči- storyboard.

 

POSNETEK FILMČKA SKOZI OČI:

 

REFLEKSIJA:

Pred začetkom snemanja sem se naučila kako pravilno snemati s telefonom, kako pravilno snemati figuro, ki je v gibanju. Nato sem za izdelavo filmčka uporabila program VideoPad. Z njim sem se sedaj prvič srečala, zato sem se pri izdelavi veliko naučila o samem programu. Naučila sem se kako prenašat posnetke in glasbo v program, kako posnetkom dodati filtre, jih obrezati, jim dodati svetlobo, kako glasbi dodajati glasnost…  Spoznala sem tudi nekaj programov za prenos glasbe, pri katerih ne kršiš nobenih pravic.

Menim, da sem pri izdelovanju digitalne zgodbe imela dovolj časa, saj sem se lahko mirno posvetila tako snemanju, kot tudi montaži in sem s svojim izdelkom zato zadovoljna in ne bi spremenila ničesar.

Največ časa sem posvetila iskanju glasbe, saj je ta tista, s katero vzbudiš želena občutja v gledalcu. Kar nekaj časa sem nato porabila pri urejanju prehodov med glasbo in video posnetki, saj se je glasba morala ujemati s koncem posnetka. Da pa prehod ni bil kar odrezan sem jakost glasbe začela zmanjševati že prej, torej, ko je posnetek še trajal, iskanje pravega trenutka zmanjševanja jakosti pa je bilo zelo zamudno.

Ali mi bo pridobljeno znanje tekom študija koristilo nisem ravno prepričana, vendar če bomo morali še kdaj izdelovati kak podoben projekt mi bo zagotovo skrajšalo čas izdelave posnetka. Na svoji poklicni poti pa mi bo pridobljeno znanje zagotovo prišlo prav, tako v pedagoških vodah, kot tudi izven njih. Učencem bom lahko podala svoje znanje o pravilnem snemanju premikajočih predmetov, o montaži video posnetkov, o uporabi glasbe ter predvsem o tem, kako svoj posnetek pravilno zaščititi, če ga objavijo na splet. Skozi video posnetke bi jim lahko podala določeno snov, saj je ta način bolj zabaven in posledično bolj učinkovit. Izven pedagoških poti pa bi znanje uporabila za izdelavo posnetkov po naročilu, za prijatelje, za zabavo,…

Izdelave projekta sem se zelo veselila, še posebej snemanja. Malo manj sem se veselila montaže filmčka, še najmanj pa iskanja glasbe, vendar se je izkazalo, da sem uživala pri vsem. Snemanje mi je bilo najljubše, pred vsem zato, ker sva se z Katarino zabavale. Samo snemanje z živalmi je hkrati sproščujoče in nepredvidljivo, saj nikoli ne veš kako točno se bo žival v tistem trenutku obnašala. Ponavljanje identičnih posnetkov je tako nemogoče, zato mi je samo snemanje predstavljajo tudi izziv. Izdelava videa v VideoPadu mi je bila všeč predvsem iz tega vidika, ker je ta lahek za uporabo in omogoča dovolj funkciji, ki jih lahko pri izdelovanju videa uporabiš. Najmanj mi je bilo všeč iskanje glasbe, pred vsem zato, ker je bilo zamudno in ker si pri tem zelo omejen. Marsikatera glasba, ki sem jo želela uporabiti ni imela pravih licenc ali pa ni dovolila njene predelave.

V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar, saj je bil sam projekt dovolj zabaven in zanimiv. Predvsem mi je predstavljal izziv, ki sem ga želela premagati.

Deli
Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
(Skupno 94 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...