The Sunset – Digitalna zgodba

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

V svoji digitalni zgodbi sem se osredotočila na kontrast med dnevom in nočjo in prikazala, kako lahko dve povsem nasprotni stvari skupaj ustvarita nekaj še lepšega, v tem primeru sončni zahod. To lahko prenesemo tudi na ljudi, saj nas medsebojne razlike bogatijo.

Zgodba je postavljena v kraljestvo, kjer skupaj živijo ljudje sonca in lune, zato je tam vedno sončni zahod. Nekega dne se kralj sonca odloči, da bo ljudi ločil in tako ustvaril dneve in noči, kljub temu da se med seboj dobro razumejo. Njegova hči, Aidenn ima med ljudmi lune najboljšo prijateljico, zato se odloči upreti očetu.

Najprej sem naredila storyboard. Ker je originalen zelo slabe kvalitete (majhne skice, fotografirane s telefonom), prilagam zgodboris, ki vključuje risbe iz končnega videa.
The Sunset – snemalna knjiga

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

Za izdelavo digitalne zgodbe sem uporabila dva programa. Risala sem v Photoshopu, za montažo pa sem izbrala program Vegas Pro 13, saj ta podpira več layerjev in mi je omogočal, da sem premikala posamezne like na ozadju.

Glasbo in zvočne učinke sem našla na spletnih straneh Free Music Archive in Soundbible, ker je tam možno najti veliko materiala, ki ni zaščiten z avtorskimi pravicami in je zato primeren za uporabo v tovrstnih izdelkih.

 

Refleksija

Pri delu sem uporabljala predvsem znanje, ki ga imam že od prej, kljub temu pa sem se ogromno naučila predvsem, kar se tiče risanja. Številni kadri so bili namreč zelo zahtevni v smislu perspektive, poz in ozadij in so mi predstavljali velik izziv. Zagotovo sem vsaj malo napredovala tudi pri risanju rok, različnih izrazov in na področju uporabe barv za ustvarjanje vzdušja.

Če bi imela več časa, bi dodala več animiranih delov, sploh v sceni kjer glavna lika tečeta mi je žal, da tega nisem animirala. Verjetno bi tudi izbrala drugačno glasbo pri nekaterih scenah, sploh tam, kjer se Aidenn prepira z očetom. Mogoče bi tudi narisala ljudi v gneči v prvi sceni, namesto da sem jih samo nakazala s skicami in silhuetami, a kljub temu sem s to sceno zadovoljna, saj sem s tem, ko množici nisem narisala preveč detajlov uspela pozornost usmeriti na bistvene like s tej sceni.

Največ časa sem posvetila risanju, predvsem sem bila pozorna na to, da so bili liki dovolj ekspresivni in poze karseda dinamične. Veliko pozornosti sem posvetila tudi svetlobi in kontrastu med temnimi in svetlimi scenami, zelo sem bila pozorna na to, kje je v kateri sceni vir svetlobe, kjer je bilo potrebno sem ljudem in predmetom dodala sence itd.

Pridobljeno znanje bom lahko uporabila pri učenju, saj video pritegne veliko pozornosti in je odličen medij za razlaganje snovi. Predvsem pa si želim ustvariti še kak tovrstni izdelek, po možnosti v celoti animiran, saj se zelo zanimam za animacijo in stripe in morda je tudi to priložnost za kariero.

Moj najljubši del je bila montaža, saj je tam zgodba zares oživela. Zelo sem se zabavala tudi pri barvanju, predvsem pri izbiri barvnih palet in igranju s svetlobo v posameznih scenah. Najmanj ljubo pa mi je bilo skiciranje posameznih prizorov, predvsem zgradb, a je bilo vseeno zelo koristno, saj na tem področju potrebujem še veliko vaje. Težko in dolgočasno mi je bilo tudi barvanje vedno istih likov, a na koncu se je splačalo.

Definicija projekta se mi zdi povsem ustrezna, tudi letošnja tema mi je bila zelo všeč ker rada rišem ilustracije z močnimi kontrasti med svetlobo in temo.

Deli
Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
(Skupno 64 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...