Strah

1.korak

V prvem koraku sem narisala skico motiva. Uporabila sem črno barvo. Pri skici sem ugotovila smer in pozo motiva. Osredotočila sem se na proporce. Ko je bila skica zaključena, sem zmanjšala prekrivnost na 80%.

2.korak

V drugem koraku sem zmodelirala glavo. Najpomembnejša stvar na začetku je vedeti, od kje prihaja svetloba. Potem sem glavo z različnimi odtenki kože pobarvala in nato ”zblendala” da so prehodi med njimi mehki. Pustila sem prazno na mestih, kjer so oči in usta. Za vrat sem uporabila nekoliko temnejšo barvo zaradi senc.

3. korak

V tretjem koraku sem narisala lase. Najprej sem jih z 3 odtenki sive pobarvala in ”zblendala”. Za teksturo sem uporabila čopič, ki je prikazan na sliki. Da sta si oblika las in smer teksture komplementarni je potrebno biti pazljiv na to, da se tekstura ne pretrga, temveč gre od vrha do konca las.

4. korak

V četrtem koraku sem motivu narisala obrazne elemente; obrvi, oči, nos in usta. Najbolj pazljivo sem modelirala oči, ker sem hotela doseči semi-realistični učinek. V tem koraku sem dodala nekaj highlightov v kotičke očes, na nos ter nad usta, da bi poudarila oblike.

5. korak

V petem koraku sem narisala torzo motiva. Uporabila sem 2 čopiča. Navaden čopič sem uporabila za gube v oblačilu, tega, ki ga vidimo na sliki pa za teksturo in senčenje.

6. korak

V šestem koraku sem narisala še ostale dele telesa, ki niso skriti pod oblačili; malo torza in prste. Barvne odtenke zanje sem z ”eyedropper” orodjem prenesla z že zmodelirane glave. Poleg tega sem motivu narisala pas ter nohte z vijolično barvo. Glavna čopiča ki sem ju uporabila, je ta, prikazan na sliki ter ”blur smudge” čopič.

7. korak

V sedmem koraku sem bolj natančno orisala obliko nog oziroma hlač.

8. korak

V osmem koraku sem zmodelirala hlače. Uporabila sem temne sivine. Narisala sem tudi nekaj gub na hlačah. Kot pri modeliranju glave sem tudi tukaj najprej z navadnim risalom nanesla odtenke sivin in jih nato ”zblendala”.

9. korak

V devetem koraku sem narisala skico čevljev.

10. korak

V desetem koraku sem pobarvala in nekoliko zasenčila čevlje. Pri njih nisem uporabila enake tehnike kot pri ostalih korakih, ker je njihova tekstura preveč trda za tak način modeliranja.

11. korak

V enajstem koraku sem podvojila plast ”zena” ter podvojeno plast pobarvala črno. Premaknila sem ga pod plast ”zena” in postavila nekoliko višje in bolj desno.

12. korak

V dvanajstem koraku sem podvojila plast ”copy of zena” ter zbrisala vse razen roke. To plast sem pomaknila na vrh.

13. korak

Strah by Nina Kržmanc is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

V zadnjem koraku sem na ozadje dodala pravokotnik. Rumeno barvo sem izbrala, ker lahko simbolizira strah.

Motiv je primeren za rastrsko urejanje slik, ker so teksture kože, oblačil lahko rastrsko zmodelirane. S tem načinom ustvarjanja lahko predmeti izpadejo bolj realistično in imajo več globine. Tak način modeliranja je tudi lažji za kompleksnejše mešanje barv, saj omogoča mehke prehode in bolj svobodne poteze.

  Naloga me je zelo pritegnila in mi dala spodbudo, da se začnem bolj poglobljeno ukvarjati z grafičnim risanjem. Najtežje mi je bilo začeti, saj nisem vedela kako se tega lotiti. Prej sem se že nekoliko ukvarjala s tem, a ta naloga mi je dala izziv, da naredim nekaj boljšega.

  Motiv ženske sem si izbrala ker je to na splošno moj najljubši motiv za upodabljanje, v katerikoli tehniki. Zanimiva pa mi je tudi človeška anatomija ter barve in odnosi med njimi. Združila sem realistično z surrealističnim; torej žensko z njenim demonom.

  Pri nanašanju barv ter razločnosti med njimi in hkrati ohranjanju pravilnih oblik teles sem imela sprva največ težav. Rabila sem nekoliko več časa, da sem ugotovila, kakšna tehnika je najbolj primerna za moj stil risanja. Ko sem jo odkrila in se navadila nanjo, mi je uspelo hitreje in učinkoviteje delati. Da sem prišla do teh ugotovitev, sem poskusila ustvarjati z veliko različnimi čopiči in orodji. Nekaj kar mi še ni popolnoma uspelo, je prikazovanje tekstur trših oziroma različnih materialov, kot sta jeans in guma. Kljub temu sem se pri izdelovanju dela znašla drugače; za hlače sem namesto jeans teksture uporabila mehko. Na čevlje sem s posebnim čopičem nanesla vzorčke in senčila le nekatere dele.

  Med ustvarjanjem sem se naučila veliko in odkrila, kateri čopiči so zame najbolj uporabni. Naloga mi je pomagala izboljšati tehnični pristop k grafičnem risanju.

Deli
Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
(Skupno 47 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja