Ribji poker-Taja Malnar

Pred parimi leti, sem si kupila Ipad tablico za urejne zapiske, za učnenje in igranje… Takrat sem naložila tudi program Procreate v katerem rastrsko ustvarjam že kar nekaj let. Potrebovala se, kar nekaj časa, da sem program naštudirala in tako začela bolj kreakitvno ustvarjati. v Procreatu ponavadi ustvarjam promociski material, si urejam zapiske, rišem risbe, včasih pride na vrsto tudi animacija.

Ko sem začela z nalogo sem najprej iskala idejo. Trenutno imam manjšo obsesijo z risanjem rib in morskih živalih v človeških okoljih. Ko sem imela temo sem naredila skico in teoretično postavitev na papirju. Nastavila sem tudi barvo ozadja.

Proces dela-Skica
outline hobotnice © 2022 by Taja Malnar is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Ko mi je bila postavitev všečna sem se lotila obarvanja figur. Na novem layerju sem skico figure obrisala in jo zapolnila z barvo, nato sem layer zaklenila (alfalock) in se lotila detaljev na figuri.

Proces dela-obarvanje
barve hobotnice © 2022 by Taja Malnar is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Tako sem nadaljevala z vsemi figurami. premikala sem layerje tako, da so bili v ospredju tisti, ki sem jih tam želela. Ko so bile vse figure zrisanje sem jih malce prestavila po prostoru, da mi je bila vseč končna kompozicija.

Naslednji korak je bilo ozadje. Želela sem doseči kontrast s preostalimi figurami, zato je ozadje naslikano v sivo oranžnih otenkih.

Proces dela-barve in kompozicija
barva rib © 2022 by Taja Malnar is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Nato je prišel na vrsto moj najljubši del. Ko delu dodam dramatiko s svetlobo in majhnimi detalji. Tako sem naredila nov layer temne modre barve ki je bil delno transparenten. Z radirko sem iskala svetlobne odceve in tako dobila občutek temnine in dogajanja pod vodo.

Proces dela-svetlobna igra
senčenje © 2022 by Taja Malnar is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Tako sem delo dokončala. Za slikanje sem uporabila več različnih pisal in funkcij. Od premikanje, povečav in zmanjšav, transparentnosti in podobno.

Proces dela-pisala
brushes © 2022 by Taja Malnar is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Končni rezultat:

Končni izdelek – Ribji poker
Ribji poker © 2022 by Taja Malnar is licensed under CC BY-NC-SA 4.0 

Refleksija

Ko sem poiskusila Krito, mi program ni bil tako domač kot Procreate, zato sem vzela lažjo pot in se ustavrjanja lotila tu. Ker program uporabljam dlje časa je bilo risanje bolj rutinsko kot eksperimentalno. Zato se nisem naučila prav veliko novega. Največ časa sem porabila na postavitvi figur in iskanju idej za delo. Če bi imela več časa dela verjetno ne bi spreminjala saj sem z njim precej zadovoljna. Ko je bila ideja in kompozicija je bil na vrsto zabavni del izbira pisal barv in oblik za posamezno formo. Ta del mi je vzel največ časa. Všeč mi je da ima podobno temo kot moj vektorski izdelek. Zdi se mi super, da lahko učenci sami izbiramo motiv in aplikacijo ustvarjanja, saj s tem širi o obzorja, a z nalogo nismo preobremenjeni. Naloga se mi zdi zabavna in uporabna za moje delo učiteljice v prihodnosti, saj bom lahko z znanjem rastarske grafike lahkio naredila zanimiva gradiva in risbo predstavila otrokom naprej. Projekt ima jasna in glasna navodila tako da se mi zdi kvalitetno definiran.

Utemeljitev

Motiv je primeren za rastrsko sliko, saj je v njem veliko gradientov, senc, likovnih svetlobnih učinkov in raznoraznih različnih tekstur in detajlov.
Igranje svetlobe in sence različnih učinkov je značilnost rastrske grafike.

(Skupno 43 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost